Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettiikö naiset ikinä sitä, että ehkä ne miehet keille on antanut pakit taikka jättänyt muuten vaan, on se kenen kanssa saisi pysyvän parisuhteen

Vierailija
02.09.2023 |

Siis kun tätähän käy ihan solkenaan, että mies ja nainen - joista kumpikaan ei ole mitenkään poikkeuksellisen suosittu vastakkaisen sukupuolen silmissä - treffaavat tai vaikka aloittavat suhteenkin, ja nainen joko antaa pakit treffeillä, tai jättää muutamien kuukausien päästä. Ja ihan tyypillisesti se mies on näissä tapauksissa varsin "samassa liigassa" naisen kanssa.

Naiset kun tekee näitä temppuja, niin millaisia ajatuksia jää kaihertamaan siitä, että "jos se olisikin ollut se mies, kenen kanssa minun kaltaiseni nainen olisin saanut hyvän suhteen"?

Kommentit (340)

Vierailija
321/340 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, niin harvan miehen kanssa voi saada onnellisen parisuhteen, että yksinoleminen on paljon parempi vaihtoehto. 

Vierailija
322/340 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ajattele. Olen naimisissa juuri sen kenen kanssa oikeasti halusin vakavan parisuhteen. En hetkeäkään mieti miehiä, joille olen joskus antanut pakit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/340 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut pakit sellaisille, joiden kanssa parisuhde ei olisi voinut olla yhdenvertainen esim. siksi, ettei itse olisi kiintynyt eikä rakastunut. 

Entä jos ne miehet olisivat olleet sinulle paras tsänssi parisuhteeseen? Jos et kunnollista parisuhdetta saa sellaisen miehen kanssa, jota tavoittelet.

Voi poika polo, etkö tiedä että se on miesten keksintö? Haluatte ilmaisen siivoojan, kokin ja seksiorjan, jota ette viitsi/osaa tyydyttää koskaan. Paska diili naiselle

Vierailija
324/340 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jumalauta mieti!

Vierailija
325/340 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät mieti mutta kyllä varmaan monella naisella on se kunnollinen mies mennyt ohi kun ei ole annettu kunnon mahdollisuutta tutustua. Tunnin kahvilatreffit missä ei löydy sitä kipinää kun kumpaakin jännittää. 

Jos kumpaakin jännittää, ikää on noin 10 vuotta liian vähän. Aikuiset ei laske housuunsa Kulma-konditoriassa sen takia, että joutuvat treffeille. 

Vierailija
326/340 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö ikinä että voisit elää sen sijaan että ruikutat vauvalla?

PS. Pakit annetaan epäkiinnostaville tyypeille kuten sulle. Kiinnostat yhtä paljon kuin kärpäsenkakka.

ajatteles sitä, kun vanhana sairaalan sängyssä miettii ,että mitä olis kannattanut tehdä toisin. 

Käyköhän koskaan mielessä, miten paljon elämätöntä elämää jäi väliin, kun vaan päivysti Vauva-palstalla jankkaamassa täsysin tyhjistä asioista.

Vierailija
327/340 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että naiset pystyisivät minkäänlaiseen empatiaan. Kylmästi ghostataan tai lässytetään mä haluan olla vain kaveria, kun joku jännis ilmestyy kuviohin. Tätä edellistä miestä toki pidetään tunnetamponina, kuten forest gumpissa, kenelle mennään ruikuttamaan, kun jännis lopettaakin yhteydenpidon. Eli jos nainen alkaa jotain friendzonepaskaa selittämään, niin katkaistaa välit samantien.

Vierailija
328/340 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt miehen, joka koko ajan kertoi minulle kuinka huonoja naiset ovat. Ja kuinka typerää opiskelu on. 

Toinen kertoi että tiskikoneen käyttäminen syövyttää hampaat ja kurkun. Ja odotti että olisin alkanut tiskata kaiken käsin kuten hänen äitinsö. Ja olisi pitänyt lopettaa "rahataloudessa eläminen" ja elää omavaraisena lapsilauman kanssa. Olin juuri päässyt opiskelun avulla pois maatilan työjuhdan asemasta, enkä todellakaan tahtonut siihen takaisin.

Tottakai olisin voinut jatkaa elämistä kumman tahansa kanssa, mutta elän mielummin miehen kanssa, joka ei koko ajan hauku naisia ja hyväksyy nykyaikaiset mukavuudet kuten tiskikoneen ja lämpimän hanaveden.

Vierailija
329/340 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut pakit sellaisille, joiden kanssa parisuhde ei olisi voinut olla yhdenvertainen esim. siksi, ettei itse olisi kiintynyt eikä rakastunut. 

Entä jos ne miehet olisivat olleet sinulle paras tsänssi parisuhteeseen? Jos et kunnollista parisuhdetta saa sellaisen miehen kanssa, jota tavoittelet.

Voi poika polo, etkö tiedä että se on miesten keksintö? Haluatte ilmaisen siivoojan, kokin ja seksiorjan, jota ette viitsi/osaa tyydyttää koskaan. Paska diili naiselle

Onkohan tässä sellainen ajatus,  että naisen status jotenkin nousisi oikein rouvana? Perheelliset miehethän ovat vanhojapoikia arvostetumpia edelleen.

Vierailija
330/340 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pysyvä" parisuhde ei ole mikään lahja naiselle.

Vierailija
331/340 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä miettimään olisiko saanut pysyvän parisuhteen vai ei, jos ei sitä edes ole halunnut! Jos olisi halunnut, niin ei varmaan olisi antanut sitten pakkeja.

Vierailija
332/340 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ainakaan minä. Ei minua kiehdo loppuelämän ihan ok suhde ihmisen kanssa, johon en ole rakastunut tai edes ihastunut.

Vierailija
333/340 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vaan kiinnosta kyseinen ihminen, niin miks ihmeessä lähtisin parisuhteeseen sen kanssa.

Aloituksen mukaan sen takia, ettei tuo mies haluaisi erota sinusta.

Vierailija
334/340 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille miehille on annettu pakit just sen takia, että he eivät ole sopivia suhteeseen. 

Vierailija
335/340 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta ajatus sellaisen kanssa sänkyyn menemisestä jota ei halua on vastenmielinen. Joten vertauksesi on typerä kuin että mikset osta kestäviä kenkiä mieluummin kuin heikosti hajoavia. Tai mikset hakeudu alalle joka varmasti työllistää vaikkapa vanhustyö kuin joku mielenkiintoisempi työ. Miks kyselet????

Vierailija
336/340 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa naisten miettimiset jälkeenpäin? Luusereita.

Vierailija
337/340 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen kaikkiin niihin pakkeihin ja suhteiden päättämisiin joita olen elämäni aikana tehnyt. Niiden ansiosta päädyin suhteeseen täydellisen miehen kanssa. 12-vuotta suhdetta takana ja hyvin pyyhkii edelleen. Jos olisin tyytynyt vähempään niin tämä onni olisi jäänyt kokematta.

Vierailija
338/340 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan jää kaihertamaan. Eroon oli syynsä.

Vierailija
339/340 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakit annoin ihan syystä monelle miehelle. Yhden kelpuutin parisuhteeseen ja se suhde on jatkunut nyt jo 31 vuoden ajan. En todellakaan mieti niitä pakkeja saaneita 

Vierailija
340/340 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Näistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja nämä 1/3, joille minä annoin pakit, osa oli ihan hulluja tai sitten ei vaan minulle sopivaa kumppaniainesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan