Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettiikö naiset ikinä sitä, että ehkä ne miehet keille on antanut pakit taikka jättänyt muuten vaan, on se kenen kanssa saisi pysyvän parisuhteen

Vierailija
02.09.2023 |

Siis kun tätähän käy ihan solkenaan, että mies ja nainen - joista kumpikaan ei ole mitenkään poikkeuksellisen suosittu vastakkaisen sukupuolen silmissä - treffaavat tai vaikka aloittavat suhteenkin, ja nainen joko antaa pakit treffeillä, tai jättää muutamien kuukausien päästä. Ja ihan tyypillisesti se mies on näissä tapauksissa varsin "samassa liigassa" naisen kanssa.

Naiset kun tekee näitä temppuja, niin millaisia ajatuksia jää kaihertamaan siitä, että "jos se olisikin ollut se mies, kenen kanssa minun kaltaiseni nainen olisin saanut hyvän suhteen"?

Kommentit (316)

Vierailija
121/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aika järkyttävää kuinka moni olisi valmis suhteeseen jossa toinen osapuoli ei olisi millään lailla kiinnostunut kumppanistaan ja pitäisi jopa vastenmielisenä.

Ettekö lainkaan arvosta edes itseänne? Mitä sellaisesta suhteesta oikein edes saa? Ihan samalla tavalla joutuisitte siihen omaan käteenne siinäkin tyytymään, ei siinä suhteessa mitään seksiä tai läheisyyttä olisi, ei keskustelua, ei mitään yhteisiä juttuja.

Vierailija
122/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä tässä haetaan nyt sitä, että olisi loppuelämän ihan ok suhde mukavan miehen kanssa, vaikkei hän olisi mikään suuri rakkaus. ei tarttisi olla yksin tai murehtia miehen etsimistä. loppuelämä olisi turvattu. voisi hankkia lapsia ja olisi kumppani.

Jos tuollaisen elämän haluaa, mikäs siinä. Moni ei vain halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät hae miehistä mitään muuta kuin taloudellista selkänojaa.

Sanoo aina köyhät miehet 😂

Vierailija
124/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut pakit sellaisille, joiden kanssa parisuhde ei olisi voinut olla yhdenvertainen esim. siksi, ettei itse olisi kiintynyt eikä rakastunut. 

Entä jos ne miehet olisivat olleet sinulle paras tsänssi parisuhteeseen? Jos et kunnollista parisuhdetta saa sellaisen miehen kanssa, jota tavoittelet.

Teille miehille se parisuhteen SAAMINEN on elämän ja kuoleman kysymys, naisille ei ole.

Vierailija
125/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin monet miehet ovat parisuhteessa, naimisissakin, naisen kanssa, josta eivät tykkää yhtään, ja joka on seksuaalisestikin aika plääh heille. Tämä on totuus.

Se on heidän häpeänsä, ei mikään elämänohje muille.

Vierailija
126/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät etsi parisuhdetta, vaan 100% sopivaa miestä parisuhteeseen. Varmasti 1 tai 2 ihan ok tyyppiä on mennyt ohi moneltakin. Mutta ihmisissä jopa miehissä on hankaliakin piirteitä, vaikka olisi miten kivan oloinen aluksi. Ja joidenkin naisten piti päästä ilman parisuhdetta eteenpäin, löytääkseen uusia asioita, ettei elämässä tuijota pelkkää parisuhdetta. 

Eipä kauhean hyvin ole onnistunut. Kannattaa muistaa myös kohdella sellaista miestä ennemminkin ihmisenä kuin työvoimana.

Vierailija
127/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen... kirjoitti:

Olen katunut pakkien antamista koska olen sitten ollut miehen kanssa joka oli kusipää luonteeltaan. Annoin pakit yhdelle miehelle ja yritin saada pitkään sitä miestä kiinnostumaan uudelleen. Mies sanoi että ei enää kiinnostu jos saa pakit kerran. Sitä kadun todella. Nyt olen sitten yksin ikuisesti.

Joitain vuosia sitten kävin kaksilla treffeillä erään naisen kanssa, jonka jälkeen hän ghostasi minut. Tuohon ghostaamiseen saakka olin hänestä hyvinkin kiinnostunut.

Noin kolme kuukautta myöhemmin törmäsimme sattumalta eräässä pubissa, ja hän tuli sanomaan minulle että onkin nyt kiinnostunut minusta, ja haluaisi jatkaa siitä mihin jäätiin. Katsoin häntä hetken hieman hölmistyneenä, jonka jälkeen totesin että ei kiitos.

Tämä tarina on muuten tosi 😀

Vierailija
128/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin olen yksin kuin ihmisen kanssa joka on ihan ok ja hyvä tyyppi mutta silti koko ajan tunne, että jotain puuttuu. Enkä mieti menneitä suhteita "mitä jos" ajattelulla. Ne ihmiset on syystä jäänyt historiaan.

Vierailija
129/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille näköjään on ihan sama kenen kanssa päätyvät parisuhteeseen.

Niin. Edes potentiaalisesti saa pillua, talous on turvattu, koti pysyy suht siistinä(edes joskus) ja on seuraa.

Vierailija
130/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onko Lasse onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä, johon ei itse saanut vaikuttaa yhtään?

Tuskin. Mutta se on miehen osa. Tämä oikein korostuu tänäpäivänä, kun miehillä ei ole enää yhtään aiemmankaltaista valtaa vaimoihin, siskoihin, äiteihin, naapurintyttöihin jne. Tavallisen miehen osa on ollut aina kärsiä naisten ja hyväosaisen miesten vähemmistön puolesta. Nykyään tämä toisten puolesta kärsiminen on siirtynyt parisuhteisiin.

Mitä valtaa miehillä pitäisi olla vaimoihin, siskoihin, äiteihin, naapurintyttöihin (mit vit)? Kylmäävältä kuulostaa.

Eli miesten pitäisi olla solidaarisia toisille miehille,ja pakottaa tyttärensä,siskonsa,äitinsä,serkkunsa ja työkaverinsa alkamaan suhteeseen kenen tahansa miehen kanssa joka niin tajuaa ensimmäisen kerran ko naisen elämässä ehdottaa.

Vierailija
131/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt monta kertaa. Ilmeisesti jonkinasteisen traumataustan takia rakastun vääriin miehiin. Jotta kestävä parisuhde olisi minulle mahdollinen, minun pitäisi yrittää parisuhdetta, vaikka mitään rakastumista ei olisi. Minulla hyvä puoli on siinä, että näitä kunnollisia miehiä on osunut elämääni. Päässä pitäisi vielä tapahtua sellainen nyrjähdys, että tykkäisin jostakusta tai oppisin vuosien kuluessa tykkäämään.

Vierailija
132/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille näköjään on ihan sama kenen kanssa päätyvät parisuhteeseen.

Niin. Edes potentiaalisesti saa pillua, talous on turvattu, koti pysyy suht siistinä(edes joskus) ja on seuraa.

Mä olen mies, enkä koskaan ottaisi vain "ihan ok" naista. En ikipäivänä.

Naisen pitää näyttää hyvältä, ja meidän luonteet pitää sopia yhteen niin että viihdytään ja nauretaan yhdessä. Noi on minimivaatimukset jotta edes harkitsisin mitään suhdetta.

Vierailija
133/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät etsi parisuhdetta, vaan 100% sopivaa miestä parisuhteeseen. Varmasti 1 tai 2 ihan ok tyyppiä on mennyt ohi moneltakin. Mutta ihmisissä jopa miehissä on hankaliakin piirteitä, vaikka olisi miten kivan oloinen aluksi. Ja joidenkin naisten piti päästä ilman parisuhdetta eteenpäin, löytääkseen uusia asioita, ettei elämässä tuijota pelkkää parisuhdetta. 

Juuri näin. Sain nuorena monet haukut, että miksu joku ei kelpaa. Muistan yhden ihan mukavan miehen, jonka kanssa käytiin pari kertaa lasillisella ja pari kertaa lenkillä. Hänellä vaan oli sellaisia tiettyjä tapoja, joista en pitänyt eikä muutenkaan mikään sykähtänyt. Esimerkiksi jos lasilliselle meno oli sovittu klo 20 ja tulin paikalle klo 20, hän oli istuskellut siellä ties kuinka kauan. En itse tykkää etuajan ihmisistä, kun oma äiti on sellainen. Hän menee rautatieasemalle jopa 45 min. ennen junan lähtöaikaa, töihin lähti tuntia ennen töiden alkua, vaikka matkaan meni alle puoli tuntia tms. Kun lapsuutensa on ärsyyntynyt etuajan ihmisen hössötyksestå, tuleva kumppani ei voi olla samanlainen.

Vierailija
134/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa selvästi harmittaa se, et naisten ei enää tarvitse hakea miehistä taloudellista selkänojaa, joten nykyään voi olla yksin jos se tuntuu paremmalta vaihtoehdolta.

Vierailija
135/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti. Tapasin nimittäin miehen kenen kanssa on ollut hyvä olla jo 28 vuotta.

Vierailija
136/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on jätetty useasti ja on lapsiakin kahden eri naisen kanssa. En ole pettänyt ja olen tehnyt osani kotitöistä. No nyt kun tienaan vähän enemmän, niin kolme ex-naista on ottanut yhteyttä ja halunnut minut takaisin. En tiedä onko se raha vai onko oikeasti menty itseen ja astuttu tähän maailmaan. En ole antanut toista mahdollisuutta, enkä annakkaan. Että kyllä niitä naisia osaa kaduttaa tai sitten on rahat loppu.

Vierailija
137/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta aika järkyttävää kuinka moni olisi valmis suhteeseen jossa toinen osapuoli ei olisi millään lailla kiinnostunut kumppanistaan ja pitäisi jopa vastenmielisenä.

Ettekö lainkaan arvosta edes itseänne? Mitä sellaisesta suhteesta oikein edes saa? Ihan samalla tavalla joutuisitte siihen omaan käteenne siinäkin tyytymään, ei siinä suhteessa mitään seksiä tai läheisyyttä olisi, ei keskustelua, ei mitään yhteisiä juttuja.

Sitten alkaisi se kitinä siitä,miten akka on pihtari ja lahna.

Vierailija
138/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä haluaisin parisuhteen vastenmielisen, ällöttävän miehen kanssa?

Miksi yleensäkään haluaisin parisuhteen?

Vastaus aloitukseen: en mieti. Elämä on hyvää näin.

Vierailija
139/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti, ap.

Vierailija
140/316 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa selvästi harmittaa se, et naisten ei enää tarvitse hakea miehistä taloudellista selkänojaa, joten nykyään voi olla yksin jos se tuntuu paremmalta vaihtoehdolta.

Raha tuntuu kiinnostavan silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi