Noora Fagerström: Jokainen saa kaiken mitä haluaa kun menee vain sitä kohti, minäkin olen saanut ihan kaiken mitä olen halunnut
Hieno homma, jos se tosiaan menee noin.
Alankin tässä haluta Suomen presidentiksi tai maailmanlaajuiseksi rock-tähdeksi. Pitää mennä vain sitä kohti.
Kommentit (202)
Tyttö voi lähteä Myllypurosta , mutta Myllypuro ei lähde tytöstä.
Mikä tän alastomuuden tarkoitus oli??sain tissit kun oikein niitä toivoin??persekin levis ihan itsekseen...voo voi reppanaa
Onko Nooralta odotettavissa lisää elämänfilosofiaa? Tuollaista Marcus Aurelius-tyyppistä pohdintaa?
Vierailija kirjoitti:
Tyttö voi lähteä Myllypurosta , mutta Myllypuro ei lähde tytöstä.
No onhan se tavallaan kunnioitettavaa, että kouluttamaton henkilö pääsee kiipeämään jostain käsittämättömästä syystä kansanedustajaksi asti. Täytyy olla hyvät tukijoukot, koska oma osaaminen on rajoittunutta.
Muista kääntyä ensin vasempaan.
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. Miksiköhän mä sitten olen lapseton ikisinkku vaikka nimenomaan olen perhekeskeinen parisuhdeihminen ja pyrkinyt nimenomaan aina kohti tuota aidosti omannäköistä elämää?
Olet ryssinyt elämäsi, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Yritän kertoa lapsilleni että he pystyvät mihin vain kun jaksavat harjoitella.
Itse muistan kun näin lapsena presidentin puheen televisiosta ja ihailin häntä suuresti. Kysyin vähän tämän jälkeen isältäni, että voiko minustakin tulla presidentti. Isä katsoi minua kohti ja hiljaa näytti arvioivan minua ja sanoi sitten että ei sinusta voi tulla. Se harmitti valtavasti, koska arvostin isääni ja hän oli korkeastikoulutettu ja pystyi hyvin arvioimaan toisia, joten tiesin sillä hetkellä että minulta puuttui joitain hyvin oleellisia kykyjä tullakseni tärkeäksi ja merkittäväksi.
Eikä minusta tullutkaan oikein mitään, perusduunari.
Älä nyt viitsi väheksyä itseäsi. Perusduunari on ihan oikeasti jo jotain. Ei se maailma niin pyöri, että me kaikki oltaisiin presidenttejä.
Ja jos saa syövän ja kuolee 40v tai muun. Kuten eräät. Naurattaa nämä äkkirikastuneet ja lapsellisuus. Tee esim tietokonepeli, vaativa projektityö . 90% ei myy.
Tai startup. Suurin osa feilaa. Mutta yksi sokerilitku onnistui.
Elämä on kasa sattumia. Olennaista on ymmärtää, että kenelläkään ei oikeasti ole muuta kuin tämä hetki, ja se on kaikille tasapuolista. Ja sitten voit itse päättää, miten suhtaudut siihen hetkeen.
Harvoista "tulee jotain". Paskiaiset yleensä on "huipulla".
Entä jos haluaa Nooran etupeppua kovasti? Sittenkö sitä vaan saa?
Vinksahtaneet narsistipsykopaatit "johtaa" maailmaa...
Just, ei ole minulla onnistunut. Mutta en ehkä osaa mennä kohti vaan olen lähtenyt kiertämään vai oliko sittenkin niin että työ mitä halusin tehdä lähti Suomesta ?
Voit haluta samoja asioita mutta todennäköisesti et tee niitä asioita. Vaikka haluaisit niin et tee. Et salli sitä itsellesi. Se on ero menestyvien ja tavisten välillä.
Nyt lähestytään ydintä. Moni haluaa olla Kuusisto tai Selänne heidän menestyksensä eli ULKOISTEN seikkojen takia: maine, asema, varallisuus.
Jos kysyisimme Kuusistolta tai Selänteeltä itseltään, tuskin heistä kumpikaan osasi kuvitella sitä menestystä, jonka ovat saaneet. Menestyksekkäät tulokset eivät ole olleet harrastuksen aloittamisen aikaan motivaation lähteenä, vaan itse tekeminen on vedonnut niin, että he ovat vallinneet ja halunneet harrastaa lajia päivittäin ja todennäköisesti yli niinsanotun normaalin määrän. Luulenpa, että myös myöhemmin ammattilaisena taika on ollut musiikin ja urheilun harjoittelussa ja sen rakastamisessa.