Suomen kokonaishedelmällisyysluku on nyt 1,32 ja jatkanee laskuaan. Väestön luonnollinen uusiutumistaso on 2,1. Me tulemme katoamaan.
Tämän vuosisadan aikana. Mihinkään merkittävään nousuun tuota käyrää ei enää saada. Ehkei tarvitsekaan. Aikansa kutakin.
Kommentit (482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten vika, kun eivät synnytä. Naiset tuhoavat pala palalta suomalaisia kansakuntana, sellaisena, kuin suomalaiset on opittu tuntemaan. Tätä maa-aluetta, joka nykyisin Suomena tunnetaan ja jonka nykyisistä asukkaista valtaosa on kantasuomalaisia, tulee joskus asuttamaan jotkut aivan muut ihmiset. Sitä emme tiedä, vaihtuuko tämän maankin nimi sitten joskus vai lakkaako tämä maa jopa olemassaololtaan nykymuodossa. Siis jopa ilman, että tuo aina pelätty itänaapuri valloittaisi tai edes yrittäisi valloittaa tätä maata.
Naisten on synnytettävä, koska miehet eivät voi sitä tehdä.
MIESTEN VIKA, kun eivät siitä lapsia.
Miesten on siitettävä, koska naiset eivät voi sitä tehdä.
Ei riitä pelkkä siittäminen eikä edes lasten saanti kun ei osata olla lojaaleja omaa yhteisöä ja perhettä kohtaan.
Kyllä naiset lisääntyisivät jos miehet olisi miehiä eikä mitään nyhveröitä, mt-tapauksia tai työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat teipata omiin vatsoihinsa vesimelonin 9kk ja sitten vasta sönköttää
Jos sillä saan perheen ja asiallisen vaimon. Sen teen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset lisääntyisivät jos miehet olisi miehiä eikä mitään nyhveröitä, mt-tapauksia tai työttömiä.
Itse te työnnätte miehet ulos työelämästä ja yhteiskunnasta eristämälläkin. Tiedät sen feministinä hyvin. Se kun on parasta mitä tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihan mahdollista, että sadan vuoden päästä suomalaisten nimien top vitosessa on Muhammad ja Jianhong, mutta mitä sitten. Ei me nyt varsinaisesti mitään niin kertakaikkisen ihmeellisiä yksisarvisia olla että tätä pitäisi sen enempää surra.
Ensinnäkin muhammed ja jiahong vihaa toisiaan ja on toisiaan kohtaan avoimen rasistisia. Vai oletko koskaan nähnyt muslimeita kiinassa ja toistepäin. Toisena ne ei kuule suomalaisia valkonaamoja hyväksy. Sietää pitkin hampain tämä on nähty ja kun on riittävästi alkaa vaatia maata omakseen. Näin joka maassa johon menee. Tämän totean väestökehityksen näkökulmasta en rasistisesti.
Huonoa asiassa on vain se, että sama kehitys ei ole kaikkialla.
Meitä on maapallolla liikaa, eikä tulevaisuus näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Intersektionalista feminismiä. Hassua että feminismi menee mutta sovinismi ei. Saman kolikon 2 eri puolta.
Onko nämä feministit miettineet kuka maksaa niiden eläkkeet. Luuleeko että nämä kelan perässä tulijat mitään maksaa veroja koskaan. Jää eläkkeet saamatta puhumattakaan miten yksinäinen on vanhuus. Ja oikeastaan koko elämä ikävä kumppaniton.
Tuleva sukupuuttomme tuottaa lisää yksin asuvia ja tyhjiä asuntoja. Asuntojemme arvot alkavat myös laskea, Asuntoja vapauttaa myös käynnissä jo oleva kuolevuusbuumi, seuranta alkoi 1944.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat teipata omiin vatsoihinsa vesimelonin 9kk ja sitten vasta sönköttää
Tuohan on hyvä. Kuvaat instaan kaiken 9 kk 24/7 vesimelonin kanssa, niin alkaa kumppania löytymään. Ehdit itsekin kasvaa henkisesti kun soittelet vesimelonillesi kehittävää kohtumusiikkia ja harjoittelet vaipanvaihtoa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intersektionalista feminismiä. Hassua että feminismi menee mutta sovinismi ei. Saman kolikon 2 eripuolta.
Onko nämä feministit miettineet kuka maksaa niiden eläkkeet. Luuleeko että nämä kelan perässä tulijat mitään maksaa veroja koskaan. Jää eläkkeet saamatta puhumattakaan miten yksinäinen on vanhuus. Ja oikeastaan koko elämä ikävä kumppaniton.
Mies voi yhtälailla hakea pankista
100 000-200 000 euron lainaa ja ryhtyä yksinhuoltajaksi. Isyystesti kitin saa netistä.https://menhavingbabies.org/assistance/application1/
(Synnytys Suomessa)Miehelle maksaa siis 150 000e.
paljonko naisille?
Katsotaanpa:
Koeputkihedelmöitys (IVF) ilman UÄ
sis. munasolujen keräyksen, sperman käsittelyn, alkioiden viljelyn päivään 5 saakka ja alkion siirron
3202 €
(https://www.ovumia.fi/hinnasto-ovumia-helsinki/)
Eli naisille sanotaan alle 5000e, ja miehille 150 000e.
Mielestäsi molemmilla on yhtäläinen mahdollisuus saada lapsi yksin? :DDD
Niin, sinä joko teet työn (kannat, synnytät, imetät) tai ostat palvelun. Ei naisillekaan ole mahdollista saada ilmaiseksi ja ilman raskautta omaa biologista jälkeläistä.
Minusta miehenä aikani tätä suomalaisten naisten feminismiä katseltuani ja perheenperustamisen hankaluutta. Olen sellaiseen johtopäätökseen tullut että suomalaisen miehen kannattaa katsoa aviovaimo toisesta maasta, sellaisesta kulttuurista mistä tykkää. Koska samallahan menet sen kulttuurin kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse te työnnätte miehet ulos työelämästä ja yhteiskunnasta eristämälläkin. Tiedät sen feministinä hyvin. Se kun on parasta mitä tiedätte.
Syrjäyttäjiä löytyy sekä miehistä, että naisista ja sekä miehiä, että naisia syrjäytetään.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehenä aikani tätä suomalaisten naisten feminismiä katseltuani ja perheenperustamisen hankaluutta. Olen sellaiseen johtopäätökseen tullut että suomalaisen miehen kannattaa katsoa aviovaimo toisesta maasta, sellaisesta kulttuurista mistä tykkää. Koska samallahan menet sen kulttuurin kanssa naimisiin.
Sitä samaahan naisetkin ovat puuhanneet. Siis he, jotka lapsia haluavat, mutta eivät suomimiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on hyvä. Kuvaat instaan kaiken 9 kk 24/7 vesimelonin kanssa, niin alkaa kumppania löytymään. Ehdit itsekin kasvaa henkisesti kun soittelet vesimelonillesi kehittävää kohtumusiikkia ja harjoittelet vaipanvaihtoa :)
Kai ymmärrät olevasi luuseri. Vai luulitko että se työpaikan titteli mitään merkkaa oikeassa elämässä. Kun olet vanhempi ja yksin olet kotona.
Tämä on Suomen valtion tahto vaihtaa tämän maan kansa johonkin toiseen. Toivottavasti Karman tahto on rangaista Suomea tästä hirvittävästi ihmisvastaisesta teosta ankarasti...
Suomi on maailman onnellisin maa, täällä ei ole yksinäisiä juurikaan,täällä ei ole mt ongelmaisia juurikaan,täällä ei päihteitä juurikaan käytetä, täällä ei ole juurikaan köyhyyttä, täällä ei juurikaan kukaan tee itsemurhia... Suomi on maailman onnellisin maa ja näkeehän sen ihan katukvastakin kun kaikki on niin onnellisia, ihmisistä oikein huokuu se onnellisuus.
Onneksi ei ole sitä halua että haluaa lapsia. Helppo päätös elää siis lapsettomana. Muutenkin maailma on ihan sekaisin ja tuhoutuu pikkuhiljaa. Itse olen työssä missä hoivaan ihmisiä koko sydämelläni ja tykkäänkin työstäni, mutta en halua hoivata omia lapsia lainkaan. Ystävien lapset riittää, heitä kiva aina välillä nähdä. Lapsettomuus on mahdollistanut hyvän työuran ja onnistun säästämään paljon palkastani, mikä on taas mahdollistanut mm. kivan kodin, auton, elämän perusasioita ja sen että ruokakaupassa ei tarvitse miettiä mihin ruokaan rahat riittää. Yksinolo ei ole itselleni ongelma, ja vanhana säästöjä on toivottavasti niin paljon että pystyy järjestämään itselleen hoiva-apua kun ei ole niitä omia lapsia sitten apuna. Olen varsin onnellinen ja tyytyväinen elämääni lapsettomana.
Vierailija kirjoitti:
Isoanoppini lausui aikoinaan, että maapallo täyttyy joko koirista tai kiinalaisista. (Taisi rinnastaa nämä samanarvoisiksi.) Eipä tainnu väärässä olla!
:D
Siltä tuo tosiaan näyttää!
Aijaa ketä kiinnostaa? Ei minua ainakaan kiinnosta vaikka syntyvyys olisi 0 lasta ja kadottaisi pois kokonaan.
Sitten kun olen vanha niin menehdyn pois ja se mitä tänne jää jäljelle ei kiinnosta minua pätkääkään, hoitoa en tarvitse vaan sitten kun olen rasite yhteiskunnalle niin minut voi lopettaa ruiskeella.
T:velahenkilö
Vierailija kirjoitti:
Suomi on maailman onnellisin maa, täällä ei ole yksinäisiä juurikaan,täällä ei ole mt ongelmaisia juurikaan,täällä ei päihteitä juurikaan käytetä, täällä ei ole juurikaan köyhyyttä, täällä ei juurikaan kukaan tee itsemurhia... Suomi on maailman onnellisin maa ja näkeehän sen ihan katukvastakin kun kaikki on niin onnellisia, ihmisistä oikein huokuu se onnellisuus.
Näkee siitä että kansakunta tekee kuolemaa.