Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1801/2522 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin teen. Ikävä. Vaikea päivä. Turhauttaa välillä vaihdella niitä näitä kuulumisia, kun olisi oikeitakin asioita. Klassinen elefantti.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vaikutat pakkomielteiseltä hullulta, ei ole ihme että mies välttelee sua.

Mitä olen ymmärtänyt niin he tapaavat ystävinä kovinkin usein. Mies ei taida vältellä vaan vain romanttiset tunteet ei ole molemminpuoliset. Arvaaja sivusta.

Kyllä, tapaamme ja olemme yhteyksissä. Ei välttele. Romanttisten tunteiden suhteen asia on ristiriitainen. Jos nyt jostain ihmeellisestä syystä asiani kiinnostavat ihan spekuloitavaksi saakka. 

Lukeek

menee mielenkiintoiseksi.

Vierailija
1802/2522 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Taas on näköjään spekulaatiot asioistani tulilla täällä. Turhaan. Elämä on todellisuudessa, eikä täällä ole riittävää tietoa arvioiden tai tulkintojen tekemiseen, enkä tänne mitään kokonaisuuksia aio koskaan avatakaan, kunhan kirjoitan fiiliksiäni. Hän tietää sen, mitä on halunnut kuulla. Hänelle olen irl valmis kertomaan ihan kaiken minkä hän haluaa tietää. Kaipaan kovasti. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/2522 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänelle olen irl valmis kertomaan ihan kaiken minkä hän haluaa tietää.

Voisit kertoa ihan oma-aloitteisesti.

T: Tärkeä

Vierailija
1804/2522 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran olen sitä yrittäessäni ottanut siipeeni, että taidanpa odottaa, että hän osoittaa asiaani kiinnostusta. Olen ottanut asioita esiin niin, että halutessaan hänen olisi niihin varsin helppo palata. 

Vierailija
1805/2522 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ikävä. Niin mielelläni viettäisin aikaa kanssasi. Olet rakas.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1806/2522 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran olen sitä yrittäessäni ottanut siipeeni, että taidanpa odottaa, että hän osoittaa asiaani kiinnostusta. Olen ottanut asioita esiin niin, että halutessaan hänen olisi niihin varsin helppo palata. 

Olen minä ne yritykset huomannut. Pelkään vain kuollakseni, että ylitän rajan jos kyselen liikaa. Välillä olet niin nihkeä, että minusta tuntuu kuin välttelesit minua ja vihjailisit, että turha kuvitella mitään. Käyn jatkuvaa vuoristorataa kanssasi. Sinä olet se, jonka haluaisin. Olen yrittänyt kovasti lakata haaveilemasta sinusta, mutta aina pysyt mielessäni. Ehkä sitä on vaikea sinun ymmärtää.

Vierailija
1807/2522 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen kivun keskeltä, kaipaan sua illassa ulkona. Kipeintä vuosien aikana on tehnyt se, et tapaan sut ja ei olla yhteyksis. Sun välitön habitus ja tuttuuden tunne, ne välittömästi huomasi ja tuntui, pitää yrittää ymmärtää tapaamisen tarkoitusta. Tarvinnu et ystävää. Olet jotain isompaa, jotain jota kohtasin Venetsiassa ja Granadassa. Ja Suomessa pari kertaa. Nyt soittavat just "where are you now". Tapasin työkaverisi, kun yritin löytää yhteyttä suhun mies. Niin lähellä...Te quiero.

Vierailija
1808/2522 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minä ne yritykset huomannut. Pelkään vain kuollakseni, että ylitän rajan jos kyselen liikaa. Välillä olet niin nihkeä, että minusta tuntuu kuin välttelesit minua ja vihjailisit, että turha kuvitella mitään. Käyn jatkuvaa vuoristorataa kanssasi. Sinä olet se, jonka haluaisin. Olen yrittänyt kovasti lakata haaveilemasta sinusta, mutta aina pysyt mielessäni. Ehkä sitä on vaikea sinun ym

Vastaan niin kuin olisit hän, vaikka ei ole aavistustakaan kuka olet, voi olla, että vain trolli, joka yrittää tyydyttää uteliaisuuttaan nyhtämällä tietoa, mutta olkoon se siinä tapauksessa sinun häpeäsi. Luulen sanoneeni ihan irl hänelle, että voi kysyä kaikista asioistani, vastaan kyllä. Olemme joskus jutelleetkin siitä, että minulle jatkokysymysten esittäminen osoittaa, että asia kiinnostaa, oli se mikä tahansa. Itse koen, että olen ollut nihkeä vain silloin kun hän on ollut tyly tai viileä minua kohtaan ja on syntynyt käsitys, ettei hänellä ole kiinnostusta. Joskus se on liittynyt myös siihen, että olen saanut käsityksen, että hänellä on jotain menossa toisella taholla. Se mikä olisi näyttänyt nihkeydeltä, on ollut pahaa mieltä ja surua. Toki hän on nähnyt minut hyvinä ja huonoina päivinä. Olisin kovin surullinen jos kuulisin hänen yrittäneen lakata minusta haaveilemisen, ottaen huomioon ettei hän ole sanonut edes haaveilevansa. Minä en. Minä olen vakaasti halunnut hänet pitkään.

Vierailija
1809/2522 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole trolli, enkä ole tässä nyhtänyt mitään tietoja. Vaikka en olisi sinun tärkeä, etkä sinä minun, niin ehkä tässä on joka tapauksessa hyödyllisiä ajatuksia.

Kannattaa reflektoida omaa käytöstä ja sanoja, että ovatko ne olleet aina täysin linjassa siihen, että sinusta voisi varmuudella aistia kiinnostuksen. Oletko sanonut (ehkä pettyneenä) täysin päinvastaista ja jopa kannustanut etsimään jonkun toisen? En ole itsekään ollut aina ihan looginen, mutta se johtuu siitä vuoristoradasta mitä kanssasi käyn. Ja luuletko oikeasti, että olisin viettänyt näin pitkään aikaa kanssasi, jos ei kiinnostusta olisi? Meillä on hyvä tekosyy olla tekemisissä, mutta kyllä se minun suurin motiivi on olla sinun seurassasi. Sinulla on eri tilanne, joten voisin hyvin kuvitella sinun näkevän minut vain kaverina. Ehkä kaipaat vain flirttiä elämääsi tai jotain. Olen puhunut tästä meidän jutusta parille kaverille, joita et tunne. He ovat sanoneet, että ei kannata kertoa tunteista. Aloitteen pitäisi tulla sinulta.

1810/2522 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh tätä hellettä ku sitä piisaa. Sä taidat kanssa enemmän tykätä viileämmästä? 

Vierailija
1811/2522 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisinpa piirtää hyvin, niin piirtäisin sut, ku vielä muistaa kaiken. Oot mies vaan jotain niin kaunista. Toisinaan ku katsoo peiliin, näen yhä kasvosi katsovan takas. Ollaan jossain määrin samiksii. Tietty muuttunu oon niistä ajoista, mitä tavattiin kevääl 21. Ja taas meni edestä 2 munkkiarattia...🤗🌼

Vierailija
1812/2522 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua, kaivattuni. 

Minulle vastailleen stimuloimana sanon vain, että olen reflektoinut loputtomasti myös omaa toimintaani, sanomisiani ja tekemisiäni ja tiedon puutteessa yrittänyt päätellä hänen tunnelmiaan. Hän on hyvin tietoinen taipumuksestani tarkastella hyvinkin kriittisesti omaa toimintaani, joten hänelle se ei kyllä voi tulla yllätyksenä. Sitä toki vaikeuttaa, jos en saa toiselta palautetta, erityisesti silloin, jos tahtomattani olisin mielensä pahoittanut. Toivoisin olevani sellaisesta tietoinen. Onko viestini joskus ristiriitaista? Aivan varmasti. Koen sen suhteen hyvin samoin kuin minulle vastaillut. Minut hänen ristiriitaisuutensa tai pieninin vihje, ettei häntä kiinnosta saa astumaan askeleen taakse. Edelleen uskon keskinäiseen, kahdenväliseen, avoimeen keskusteluun, joka ei kumpua ulkopuolisten kannanotoista vaan meidän kahden välisestä rehellisestä vuorovaikutuksesta. Loukkaa suoraan sanoen ajatuskin, että välimme huomioiden hän puisi välejämme muiden kanssa, mutta ei minun ja joku toinen määrittäisi asioita. Toivottavasti sinä olet puhunut ajatuksistasi kaivatullesi. Minä olen tehnyt aloitteita tunteista keskustelemiseen ja ne ovat johtaneet vain hiljaisuuteen, yhtä suureen tietämättömyyteen ja lohduttoman pahaan mieleen, mistä hän on hyvin tietoinen myös. Tästä olen päätellyt, ettei se ole suotavaa. 

Sinä, kaivattuni olet minulle rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1813/2522 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa kurja olo viestistäsi ja alapeukusta. Et näköjään pidä ajatuksistani. Muutenkin sinulla on todella tympeä tapa kirjoitella muille. Vaikka olet oikeassa elämässä minulle mukava, todellinen luonne paljastuu siitä miten kohtelee muita.

Tässä minä kävin, "tärkeäsi", enkä kelvannut. Sinä jatkat kirjoittelua tästä eteenpäin jollekin mielikuvitushahmolle.

Jatketaan oikeassa elämässä kuten ennenkin. Ehkä vielä entistäkin korrektimmin. Hyvää yötä.

Vierailija
1814/2522 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa kurja olo viestistäsi ja alapeukusta. Et näköjään pidä ajatuksistani. Muutenkin sinulla on todella tympeä tapa kirjoitella muille. Vaikka olet oikeassa elämässä minulle mukava, todellinen luonne paljastuu siitä miten kohtelee muita.

Tässä minä kävin, "tärkeäsi", enkä kelvannut. Sinä jatkat kirjoittelua tästä eteenpäin jollekin mielikuvitushahmolle.

Jatketaan oikeassa elämässä kuten ennenkin. Ehkä vielä entistäkin korrektimmin. Hyvää yötä.

No, minua ei ole vuosien varrella kohdeltu täällä kovinkaan hyvin, minkä lienet huomannut, jos olet tätä ja joitakin aiempia lukenut. Olen vastaanottanut jos jonkinlaista nimittelyä ja asiattomuutta ja kyllä, vastannut niihin usein aika napakastikin, kyse kun on minun elämästäni. Samoin, tuli kurja olo edellisestä viestistäsi. Jos olisit hän, tietäist ehkä miksi reagoin voimakkaasti koko tiettyihin ajatuksiin tai hupiflirttailusta syyttämiseen tapahtuneiden jälkeen. Viittaan nyt tilateisiin, joissa olen tunteistani yrittänyt aika isossakin tuskassa kertoa. Teksteissäsi ei ole mitään tunnistetta, minkä perusteella voisin ajatella sinun olevan hän, en siis ajattele. Hän ei myöskään koskaan arvioisi minua tai tekisi minusta päätelmiä anonyymin palstan perusteella, niin monessa tilanteessa hän on minut ihan oikeassa elämässä nähnyt. Minä kirjoitan, kuten ennenkin, rakkaalle kaivatulleni, hän lukee tai ei. Jos hän jollakin tavalla käytöstään oikeassa maailmassa 'korrektimmaksi' muuttaisi olisi siitä pääteltävissäni, ettei hän minua omaksi ihmisekseen halua. Toivottavasti sinun ja kaivattusi asiat selviävät. 

Vierailija
1815/2522 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisinpa piirtää hyvin, niin piirtäisin sut, ku vielä muistaa kaiken. Oot mies vaan jotain niin kaunista. Toisinaan ku katsoo peiliin, näen yhä kasvosi katsovan takas. Ollaan jossain määrin samiksii. Tietty muuttunu oon niistä ajoista, mitä tavattiin kevääl 21. Ja taas meni edestä 2 munkkiarattia...🤗🌼

Etkö sä joskus luvannut lopettaa tälle fiksaajalle kirjoittelut elokuussa? Nyt on jo syyskuu.

Vierailija
1816/2522 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä joskus luvannut lopettaa tälle fiksaajalle kirjoittelut elokuussa? Nyt on jo syyskuu.

Joo. Ei etene ei ja siks. Toivoin kovasti yhteyttä ja et lukisi täältä. Tunnisteet oli hyvät, mut enempää antaa voi en, muutenki toisinaan häpeilen. Ainut mitä voin tehdä, on mennä juttelee. Ja sen teenkin, ku näkis. Tässä oli taustal enempi, ymmärrän ettei mun pidä kertoa siitä. Hänen oli tarkoitus tulla elämääni. Olisi ollut kaunis matka, tutustua. Eteeni tuli muuta, sain uusia tuttavuuksia. Tosi rakkaus jäi fiksaajaan, en tiedä olenko valmis yrittäjään. Onko hullua olla neljättä vuotta sinkkuna, sitä mietin. Kolahti kovaa ja miksi ei anneta unohtaa. Tiedän, että lopettaa pitäis, kirjoittelu. 🤭😉

Vierailija
1817/2522 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja fiilis. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1818/2522 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
1819/2522 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeisiin ihmisiin pidetään yhteyttä. 

Vierailija
1820/2522 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primavera 21. Tu eres mi destino. Te quiero. Buenas noches guapo. Saispa halata. 

Ketju on lukittu.