Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Vierailija kirjoitti:
Sie oot ihana & mie rakastan sinnuu 🥸
Ilman hitlerviiksiä olisit voinut olla kaipaamani.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Olisi paljonkin kaikkea sanottavaa, mutta ei täällä. Uskotko, että tämä vielä aukeaa? Että tulee päivä, jolloin jutellaan kaikesta? Rakastan sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Te tulette päätymään vielä yhteen, mulle tulee sun kirjoituksista mieleen, että mieskin on sinuun rakastunut, rakastaa sua. Kyllä te vielä saatte toisenne 🥰
Moi S sinne kauas. Sadepäivä ollu, tylsä semmoinen.
Terveiset vanhalle ystävälle joka huvittavasti pitää tätä mielenvikaisten ketjuna. Itse en ajattele niin sillä ketju on täynnä lämpöä ja armollisuutta. Parane pian, kamu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Olisi paljonkin kaikkea sanottavaa, mutta ei täällä. Uskotko, että tämä vielä aukeaa? Että tulee päivä, jolloin jutellaan kaikesta? Rakastan sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Te tulette päätymään vielä yhteen, mulle tulee sun kirjoituksista mieleen, että mieskin on sinuun rakastunut, rakastaa sua. Kyllä te vielä saatte toisenne 🥰
Mulla taas ei tule yhtään mitään tuonkaltaista mieleen, päin vastoin. Klassinen he's just not that into you-tapaus. Viisi vuotta on hänellä ketjussa mennyt eikä mikään ole sen valmiimmaksi miehen osalta muuttunut.
Ikävä. Olisitpa lähelläni. Halaus.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Mikä sulla tärkeän kaipaajalla on motiivina tänne kirjoitella? Toivotko, että hän löytäisi tämän palstan ja tunnistaisi sinut vai onko tämä vain päiväkirjan omaista kirjoittelua, etkä haluakaan mitään tunnisteita tai edes kommentteja muilta omille viesteillesi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla tärkeän kaipaajalla on motiivina tänne kirjoitella? Toivotko, että hän löytäisi tämän palstan ja tunnistaisi sinut vai onko tämä vain päiväkirjan omaista kirjoittelua, etkä haluakaan mitään tunnisteita tai edes kommentteja muilta omille viesteillesi?
Siltä ei saa udella, tulee heti litsaria poskelle ja kiukkuinen vastaus, että asia ei kuulu ulkopuolisille. Sitten hän taas jatkaa noita iltapäivityksiään ihan muina naisina.
Niin teen. Ikävä. Vaikea päivä. Turhauttaa välillä vaihdella niitä näitä kuulumisia, kun olisi oikeitakin asioita. Klassinen elefantti.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Niin teen. Ikävä. Vaikea päivä. Turhauttaa välillä vaihdella niitä näitä kuulumisia, kun olisi oikeitakin asioita. Klassinen elefantti.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vaikutat pakkomielteiseltä hullulta, ei ole ihme että mies välttelee sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Mitä olen ymmärtänyt niin he tapaavat ystävinä kovinkin usein. Mies ei taida vältellä vaan vain romanttiset tunteet ei ole molemminpuoliset. Arvaaja sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kiitos mielipiteestäsi. Toivottavasti sinulla on omakin elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Mitä olen ymmärtänyt niin he tapaavat ystävinä kovinkin usein. Mies ei taida vältellä vaan vain romanttiset tunteet ei ole molemminpuoliset. Arvaaja sivusta.
Kyllä, tapaamme ja olemme yhteyksissä. Ei välttele. Romanttisten tunteiden suhteen asia on ristiriitainen. Jos nyt jostain ihmeellisestä syystä asiani kiinnostavat ihan spekuloitavaksi saakka.
Minä olen tuo tärkeä tai siltä kovasti tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuo tärkeä tai siltä kovasti tuntuu.
Niin, hän on. Oletko sinä hän, sitähän minä en voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kyllä, tapaamme ja olemme yhteyksissä. Ei välttele. Romanttisten tunteiden suhteen asia on ristiriitainen. Jos nyt jostain ihmeellisestä syystä asiani kiinnostavat ihan spekuloitavaksi saakka.
Lukeeko tämä mies tätä ketjua? Tietääkö hän, että kaipaat? Mies taitaa olla varattu, joten sun täytyy jotenkin olla parempi kuin hänen vaimonsa, jotta sinuun edes kannattaa vaihtaa. Tällä hetkellä näyttää vaimo olevan sua parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Lukeeko tämä mies tätä ketjua? Tietääkö hän, että
Lukee. Tietää. Asetelma on toisinpäin.
T: Tärkeä
Ei tämä Tellus kanna päällään toista samanlaista kuin sä. Harmittaa kun en uskaltanut kysyä että oltaisiinko voitu jäähyväisten yhteydessä halata 😥💕