Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Ei anna lainata useamman yrityksen jälkeen, mut kommentoin tuota "kannattaa ottaa mitä on tarjolla", et oon lähes koko ikäni ollut yksin. Fiksaajas löysin Hänet. Muutamia on parin vuoden aikana lähestynyt mua, mut en oo voinut tarjota kuin kaveruutta ja nyt on kavereita lisää. Keskityn jatkos opiskeluun ja duuniin. Ei tarkoitettu rakkaut täs elämäs, ei kaikille oo olemas joku jossain tai ei välttis koskaan löydä toisiaan. En halua ketä tahansa, ei kai kukaan. Opin tosi paljon ja on kiva, kun tykätään. Ystävyys on onni ja ilo. Iloista kaipausviikonloppua!
Ikävöin tosi kovasti. Olisitpa lähelläni.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Primavera 21. Tu eres mi destino. Te quiero. Buenas noches guapo. Saispa halata.
cuéntame sobre él?
Edelleen ihan hirveä ikävä. Kaikki asiat on vain niin paljon parempia silloin kun sinä olet läsnä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Missä olet J? Jokin aikatauluissa on muuttunut kesän aikana, en näe sinua enää ja se harmittaa minua. Näkemisesi herättää vanhat muistot mieleen. Olet yhä ainoa jota olen koskaan oikeasti rakastanut.
Niin kova ikävä. Kaipaan seuraasi ja muutenkin. Ihan vain sitäkin, että voisi höpötellä niitä näitä. Kaipaan juttujasi. Kaipaan silmiäsi. Kaipaisin kosketustasikin.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kaipaan kovasti sinua. Tietäisinpä mietteistäsi. Olet niin rakas. Saisinpa viettää kanssasi pimeitä syysiltoja. Kesän parhaat illat olivat ne, jotka sain olla seurassasi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Olen haaveillut kaikesta yhteisestä tekemisestä. Saisinpa olla kanssasi. Rakastava suukko.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ikävä. Olet rakas. Kaipaan sinua lähelleni.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Saisinpa halauksen. Kaipaan kovasti. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Se oli näitä aikoi, kun Vaahteran lehdet oli kauniit, lähellä lipputankoa. Tavattiin kevääl aiemmin paikas, rakennuksen ylimmässä kerroksessa. Puu sitten kaadettiin. On ikävä sua ja iloista olemustas. Mul on talles susta kaikki tuolta ajalta. 🌼 Vieläki vatsanpohjas tuntuu, ku ajattelee hetkeä, sai silmiis katsoa. Ikävä.
Jotain niin tuttua, vedit puoleesi välittömästi. 🧡 Sul oli valkoiset kolmen raidan tennarit, muistin ne myöhemmin. Tuli oltuu nuorena hetki kenkäosastollakin. Nuku hyvin, ihana.
Hyvää yötä Pulmaton Kuningatar. Nimesi on niin kaunis ja kuvastaa sitä mitä tämä aika tarvitsee🌹👑👸🏻
Vähän kummalliset fiilikset. Todella monista asioista on juteltu, mutta edelleenkään en ollenkaan tiedä mitä sinä haluat. Mistä asinä tulet ja mitä sydämesi on käynyt, siitä en tiedä mitään. Mikä minä sinulle olen ja onko muitakin. Joskus ajatus niistä asioista lähtee jonkun vihjeen peräasä kuljettamaan johonkin suuntaan. Ne suunnat eivät, hyvässä ja pahassa, ole aina olleet oikeita. Miksi tämä on näin, sitä en edellenkään ymmärrä. Merkityksetön en ole, sen tiedän varmuudella, mutta mikä se minun merkitys oikein on? Kun ei se ole ollut se, mitä joskus luulin.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tänäänkin olet rakkaana ajatuksissani. Poikkeuksellisen kova ikävä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ripaus ruskeaa aitaa ja havupuita, muutama Vaahtera ja Pihlaja. Koivun oksalla korkealla linnunpesä, jota katsottiin ikkunast yhdessä. Tykkäsin siinä hetkessä. Ympäristö entinen, sinä jossain ja minä kahden kilsan päässä... Tiskipöydän alta otit kukan aluslautasen ja siinä nyt ruukku, jossa Orvokkeja. Tykkään susta ja haluaisin, että tiedät, ihana hymyilijä.
Kannattaa ottaa sellasia, jotka on sulle tarjolla.