Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
1821/2522 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisinpa piirtää hyvin, niin piirtäisin sut, ku vielä muistaa kaiken. Oot mies vaan jotain niin kaunista. Toisinaan ku katsoo peiliin, näen yhä kasvosi katsovan takas. Ollaan jossain määrin samiksii. Tietty muuttunu oon niistä ajoista, mitä tavattiin kevääl 21. Ja taas meni edestä 2 munkkiarattia...🤗🌼

Etkö sä joskus luvannut lopettaa tälle fiksaajalle kirjoittelut elokuussa? Nyt on jo syyskuu.

Joo. Ei etene ei ja siks. Toivoin kovasti yhteyttä ja et lukisi täältä. Tunnisteet oli hyvät, mut enempää antaa voi en, muutenki toisinaan häpeilen. Ainut mitä voin tehdä, on mennä juttelee. Ja sen teenkin, ku näkis. Tässä oli taustal enempi, ymmärrän ettei mun pidä kertoa siitä. Hänen oli tarkoitus tulla elämääni. Olisi ollut kaunis matka, tutustua. Eteeni tuli muuta, sain uusia tuttavuuksia. Tosi

Kannattaa ottaa sellasia, jotka on sulle tarjolla.

Vierailija
1822/2522 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna lainata useamman yrityksen jälkeen, mut kommentoin tuota "kannattaa ottaa mitä on tarjolla", et oon lähes koko ikäni ollut yksin. Fiksaajas löysin Hänet. Muutamia on parin vuoden aikana lähestynyt mua, mut en oo voinut tarjota kuin kaveruutta ja nyt on kavereita lisää. Keskityn jatkos opiskeluun ja duuniin. Ei tarkoitettu rakkaut täs elämäs, ei kaikille oo olemas joku jossain tai ei välttis koskaan löydä toisiaan. En halua ketä tahansa, ei kai kukaan. Opin tosi paljon ja on kiva, kun tykätään. Ystävyys on onni ja ilo.  Iloista kaipausviikonloppua! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/2522 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin tosi kovasti. Olisitpa lähelläni. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1824/2522 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Primavera 21. Tu eres mi destino. Te quiero. Buenas noches guapo. Saispa halata. 

cuéntame sobre él?

Vierailija
1825/2522 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ihan hirveä ikävä. Kaikki asiat on vain niin paljon parempia silloin kun sinä olet läsnä. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1826/2522 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet J? Jokin aikatauluissa on muuttunut kesän aikana, en näe sinua enää ja se harmittaa minua. Näkemisesi herättää vanhat muistot mieleen. Olet yhä ainoa jota olen koskaan oikeasti rakastanut. 

Vierailija
1827/2522 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kova ikävä. Kaipaan seuraasi ja muutenkin. Ihan vain sitäkin, että voisi höpötellä niitä näitä. Kaipaan juttujasi. Kaipaan silmiäsi. Kaipaisin kosketustasikin.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1828/2522 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kovasti sinua. Tietäisinpä mietteistäsi. Olet niin rakas. Saisinpa viettää kanssasi pimeitä syysiltoja. Kesän parhaat illat olivat ne, jotka sain olla seurassasi. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1829/2522 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut kaikesta yhteisestä tekemisestä. Saisinpa olla kanssasi. Rakastava suukko.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1830/2522 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
1831/2522 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kesäheinä💖

Vierailija
1832/2522 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Olet rakas. Kaipaan sinua lähelleni. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1833/2522 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa halauksen. Kaipaan kovasti. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1834/2522 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
1835/2522 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli näitä aikoi, kun Vaahteran lehdet oli kauniit, lähellä lipputankoa. Tavattiin kevääl aiemmin paikas, rakennuksen ylimmässä kerroksessa. Puu sitten kaadettiin. On ikävä sua ja iloista olemustas. Mul on talles susta kaikki tuolta ajalta. 🌼 Vieläki vatsanpohjas tuntuu, ku ajattelee hetkeä, sai silmiis katsoa. Ikävä. 

Vierailija
1836/2522 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain niin tuttua, vedit puoleesi välittömästi. 🧡 Sul oli valkoiset kolmen raidan tennarit, muistin ne myöhemmin. Tuli oltuu nuorena hetki kenkäosastollakin. Nuku hyvin, ihana. 

1837/2522 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Pulmaton Kuningatar. Nimesi on niin kaunis ja kuvastaa sitä mitä tämä aika tarvitsee🌹👑👸🏻

Vierailija
1838/2522 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kummalliset fiilikset. Todella monista asioista on juteltu, mutta edelleenkään en ollenkaan tiedä mitä sinä haluat. Mistä asinä tulet ja mitä sydämesi on käynyt, siitä en tiedä mitään. Mikä minä sinulle olen ja onko muitakin. Joskus ajatus niistä asioista lähtee jonkun vihjeen peräasä kuljettamaan johonkin suuntaan. Ne suunnat eivät, hyvässä ja pahassa, ole aina olleet oikeita. Miksi tämä on näin, sitä en edellenkään ymmärrä. Merkityksetön en ole, sen tiedän varmuudella, mutta mikä se minun merkitys oikein on? Kun ei se ole ollut se, mitä joskus luulin.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1839/2522 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin olet rakkaana ajatuksissani. Poikkeuksellisen kova ikävä. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
1840/2522 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripaus ruskeaa aitaa ja havupuita, muutama  Vaahtera ja Pihlaja. Koivun oksalla korkealla linnunpesä, jota katsottiin ikkunast yhdessä. Tykkäsin siinä hetkessä. Ympäristö entinen, sinä jossain ja minä kahden kilsan päässä... Tiskipöydän alta otit kukan aluslautasen ja siinä nyt ruukku, jossa Orvokkeja. Tykkään susta ja haluaisin, että tiedät, ihana hymyilijä.

Ketju on lukittu.