Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Ajattelen sinua tänään, annoin siihen itselleni luvan, vähän salaa. En usko että muistat minut, mutta minun on mahdoton unohtaa sinua, kiitos että kuuluit elämääni, vaikka et itse tiennyt sitä.
Hyvää syntymäpäivää <3
Sun eleet, olemus, ihana hymy, nopsa katse ja ääni, kaikki tänään vuorotellen muistutti ja eihän voi kuin hymyillä, hetkiä joskus lähellä. Sä lounastauolla nauttimas puisella penkillä ja lähellä paikkaa hassu "puupää" rusakko. Sul pari vaaleaa hiusta tuolloin päälaella. Primavera 21. Ja mitä oliskaan nyt...Lähellä, takapihalla viel monia 🌼🌼🌼🌼🌼, vaan ei sua näy enää, kuin kauniissa unissani. Ikävä.
Turkoosi väri sopii sulle. Näytti pehmeältä, istuvalta neuleelta, sun päällä. Nuku hyvin, ihana. Tanssin ja ajattelin sinua.
Aika menee niin äkkiä. Yhteisestä lounaasta jo kaksi vuotta. Lohtahan kumpikin valitsi. Porkkanakakku ja kahvit jäi. Muistan päivän kuin eilisen...Ihanaa syksyä sinulle! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Menen paskalle.
Muista kammata myös. Vai kuka kenen alle? Vai pitäiskö tästä itsekin mennä johonkin? Monitulkintainen viesti.
Ikävä. Kaipaan sinua niin kovasti vierelleni. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Paikassa, jossa tavattiin, talo purettiin. Juteltiin eteisessä, jossa oli mustavalkoinen juliste kaapin ovessa...Yhä toivon, että näkisin sut vielä. Tulisin juttelemaan ja kysyy vaikka ehtisitkö kahville. Nuku hyvin, ihana.
Sie oot ihana & mie rakastan sinnuu 🥸
Rakastan sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tosi kova ikävä. Olet minulle niin rakas. Sylistäsi haaveilen.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Karkaat kauemmaksi. Haluaisin viettää aikaa kanssasi. Käveleskellä syysillassa ja nauttia hiljaisuudesta ja juttelusta.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Hajosin hiljaisuuteen, katosin kaipuuseen.
Nätti ja naisellinen, ajatuksissani ainainen.
Etääntyminen erotti, voimani verotti.
Ihastukseni ikuinen, rakkauteni rikkoinen.
-minä.
Oli kyl ihanaa aikaa, kun sä kävit nopsaa auttaa. Miten näppärästi teit työt, kahdella kertaa. Sanoin tekeväni uuniruokaa tulevana sunnuntaina...Vieläkin yli kolmen vuoden jälkeen kuorin perunoita, laitan jonki laatikon uuniin ja ajattelen sua, kuten nyt tänään. Oispa saanut mahdollisuuden kertoa, mitä tapahtui eräänä tiettynä keskiviikkona. Nuku hyvin, ihana.
Illan pimetessä tänäänkin kapaan vierelleni sinua. Olet minulle rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kaipaan kovasti. Vähän levoton ja hankala olo. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Tuntuu kuin olisit lähellä, voimakas tunne. Chilli, iloinen sä, maskin takaa. Ensikertaa jutellessa. Kaipaan katsoa silmiisi, kuten eteises, mis oli kaapin ovis eriväriset nupit ja keittiön ovella. Oli niin kotoinen, hyvä olla ja herätit luottamuksen sekä roihun. Katselen välimerta. Munkkiaratit ovat nyt hiljentyneet. Oot ihana ja näkisinpä sut viel. Nuku hyvin.
Ikävä. Olisi paljonkin kaikkea sanottavaa, mutta ei täällä. Uskotko, että tämä vielä aukeaa? Että tulee päivä, jolloin jutellaan kaikesta? Rakastan sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Viettele mies ja hankkiudu hänelle raskaaksi.