Nainen vaikutti kivalta, mutta sitten huomasin että kuvaili Instassa itseään sanoilla bad bitch, girl boss ja spicy problem
Lisäksi aika provosoivia kuvia. Sori naiset, mutta turn off oli kyllä välitön.
Miksi naisten pitää olla tuollaisia? Missä kunnolliset tavalliset naapurintytöt?
Kommentit (47)
Ihana toi spicy problem, pitänee ottaa itsekin käyttöön.
Miksi pyydät meiltä anteeksi? Tee mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Miten itse kuvailisit itseäsi?
Spicy old fella gubbe
Mitä väliä? Jos nainen on mukava, ei kai tuo sitä muuta.
Hei anna nyt mahdollisuus, älä tuomitse noin helposti. Kysy häneltä itseltään asiasta.
T. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spicy old fella gubbe
Tarkoitat varmaan Old Spice gamla gubbe.
Vierailija kirjoitti:
Boy boss, bad puppy, crazy dog lord.
Vierailija kirjoitti:
pussydestroyer and literal god
Mitä tuo spicy problem tarkoittaa ? On ongelmia maustetun ruuan kanssa ? Nuo kaksi muuta kai tarkoittavat vttumaista pomottavaa akkaa.
En ole kuullutkaan tällaisesta "spicy problem". :D Hillitöntä. "Girl bossit" ja "bad bitchit" kuulostavat jotenkin yöh omaan korvaan, uhoamista ja vähän mänttityyliä. Olen tasa-arvon kannalla mutta nämä nimitykset ovat vaan yöh.
Lisäksi kukaan ei halua olla ihan vaan tavallinen naapurintyttö, tai siis että mies hakee sellaisia ja sitten itse olisi siihen muottiin käyvä naisenpuolikas. Jokainen on erityinen omana itsenään.
En itsekään haluaisi lähestyä naista, jolla on jotakin girl boss -voimafantasioita
Tulee kyllä riitoja tommosten ego tytyjen kanssa, ainakin jos itse olet alfa. Jos olet tossupoika ja et omista egoa, niin varmaan ihan ok.
Jos nainen on yli kolmekymppinen niin selkeesti ei ainakaan vaimo matskua. Mikäli alle niin vielä pelastettavissa. Mut vaati kovan kurin ja otteet.
En tiedä, mitä sillä "girl boss"illa haetaan. Sitäkö että on hyvin dominoiva luonne? Vai sitä ettei alistu kynnymattotyyiin, joten sellaista hakevat voivat ohittaa hänet?
En oikein ymmärrä tätä mänttimäiseltä kuulostavaa muoti-ilmaisua. En käyttäisi sitä itse ja en ole kynnysmattotyylinen, mutta en myöskään mikään ylidominoiva päsmäri joka haluaa olla kaikessa se pomo.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä sillä "girl boss"illa haetaan. Sitäkö että on hyvin dominoiva luonne? Vai sitä ettei alistu kynnymattotyyiin, joten sellaista hakevat voivat ohittaa hänet?
En oikein ymmärrä tätä mänttimäiseltä kuulostavaa muoti-ilmaisua. En käyttäisi sitä itse ja en ole kynnysmattotyylinen, mutta en myöskään mikään ylidominoiva päsmäri joka haluaa olla kaikessa se pomo.
Girl boss = määrää kaapin paikan, on suhteen pomo. Mies on tossu.
Siltä saa peräreikää. Pane muutama kerta ja lemppaa. Ei muuhun sovellu.
No voi voi.