Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Ajatukset harhaili taas sun luo. Kuinkahan sun päiväs on sujunut? Oletkohan joutunut tekemään vielä pitkää päivää? 🤔
Voi Ka...u kumpa tietäisit että en saa silmiäni irti sinusta, olet mielestäni niin komea.
Katseesi ja se että hymyilet minulle saa aikaan käsittämättömät sähärit, tulen niin hyvälle tuulelle kun huomaat minut.
Et ehkä usko mutta olen täysin sinkku ja ottaisin sinut koska tahansa jos joskus olet vapaa.
J:lle
Mietin mitähän oikeasti ajatteleisit ja tuntisit jos saisin kertoa sinulle joskus kaikessa rauhassa, kaiken sen mikä mieltäni painaa sinun suhteesi ja miten ikävöin sinua kaikesta huolimatta yhä vaan, en ole unohtanut sinua koskaan.
Hämmentää. Edelleekään tiedä ajatuksistasi yhtään enempää. Työnnän tarpeeni syrjään ja rakennan sillan. Niinhän minä aina. Kävelet siltaa siihen mihin ennenkin. Et yhtään lähemmäs. Ilolla painat villaisella kaiken, etkä koskaan siihen palaa. Kuten ennenkin. Leikit, että koko keskustelua ei käyty. Sama pyörä jatkaa pyörimistään. Sydämeni maksaa hinnan.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kauneimpia unia sinulle. Olet niin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. 💖
On joo, vaikka en sitä enää ilmaissutkaan kun olit varattu.
Häpeän sinua ja enemmän myös itseäni.
hyvää yötä sunshine, kaipaan..💖
Rakastan sinua. Saisinpa olla lähelläsi. Yritän kuitenkin pysytellä etäämmällä, jos et lähellesi kutsu. Sen verran olen siipeeni ottanut.
Tuli just aikamoinen ikävän puuska ja pisarat suolaiset. Piilotan tänne kaipuuni. Sen juuret ovat syvällä...Vyöryi myös lämmin kehoni yli, ei voi olla mahdollista, et mua ajattelisit, eihän.
Hengitän rauhassa pari kertaa syvään ja ajattelen nyt kaikkea hyvää, sua. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
J:lle
Mietin mitähän oikeasti ajatteleisit ja tuntisit jos saisin kertoa sinulle joskus kaikessa rauhassa, kaiken sen mikä mieltäni painaa sinun suhteesi ja miten ikävöin sinua kaikesta huolimatta yhä vaan, en ole unohtanut sinua koskaan.
Onko J mies vai nainen? Millon viimeksi näitte? :)
Ihana, nopsajalka. Hymyilyttää ajatukset susta mies. Tykkään sun rauhallisuudesta, vaik ois kiirekin. Hiljattain Mijaksessa funtsin, et saispa katsoa sun kans joskus toukokuus paikkoja... Ensi vuonna tulee 3. vuosi rakkautta kohtaasi. Aikaani edellä? Kenties, mut asiat vie siihen suuntaan. Primavera. Näkisinpä ilmeesi nyt! <3
Haluatkohan, että pysyn kauempana. 💛🌞
En enää ajattele, että mikään viesti olis sulta. Miksi oliskaan, kun sulla ei sellaisia tunteita ole. Pysyn muurin takana kun näemme.
Ilta terveisiä mun karvaiselle kaverilleni
Tänäänkin täällä maalla on ollut kiva päivä. Oon syönyt niin, että maha ihan pullottaa. Sitten olen ottanut päivänokosia takan lämmössä. Mikäs on ollessa.
Harmi, kun et ole tätä autuutta jakamassa.
On ikävä tietää, että sinä joudut hankkimaan ihan ite elantosi kylmässä maailmassa. Toivottavasti sulle jää joskus makoilu aikaakin? Pelkään kyllä, et muakin sama karu kohtalo odottaa kohta puolin. Emäntä vähän jo vihjaili siihen malliin.
Oon kuulemma pullistunut liikaa näillä lepposilla kissan päivillä. Ihan puistattaa koko ajatus.
Ehkä emäntä sittenkin laski leikkiä Se on sellainen vekkuli toisinaan.
Toivotan jo nyt makoisia unia,kun pääset joskus nukkumaan. Lämmin pehmoinen halaus. Voi hyvin. 🐾😽🐾