Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Vierailija kirjoitti:
En ole Maria Veitola mutta voin tulla yökylään
Tervetuloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Maria Veitola mutta voin tulla yökylään
Tervetuloa
Saanko vielä osoitteen😊😄
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu menee kippuralle kuin siili jos yritän lähestyä.
Menee ja kutiaa helposti. Kyljet on arka kohta.
Oot taas voimakkaammin ajatuksissani...
Onneks on (muisti)kuva susta, kun käännyt katsomaan uunin edessä, saatuasi saranan paikoilleen.
Ikävä. Ajattelin, että laitan viestiä, mutta tajusin, etten enää voi.
Vierailija kirjoitti:
Selvä homma.
samassa pihapiirissä asuu mies, josta näen uniakin, ei olla juuri puhuttu, nähty on usein, mutta aina siloin toinen on menossa pois kotoaan, toinen tulossa, joten meillä on vähän erilaiset aikataulut. Hän on kerran yrittänyt tulla juttusilleni, mutta minulla oli kiire silloin tapaamiselle enkä ehtinyt kuin huikata moi ja heippa. Hänessä tuntuu olevan kaikki oikein, ei käytä kai edes päihteitä, pituuskin oikein, silmienväi, tukka, kaikki sopii hänessä häneen. Jopa tuoksukin on oikein, siis todellakin tajusin, että saatoin haistaa hänen ominaistuoksunsa enkä tarkoita hikeä, vaan kaiketi niitä fermoneja. Ei vi kun odottaa oikeaa aikaa, jos sitä koskaan tulee. Stalkkaamaan en häntä ala tai alkaa järjestää harkittuja "sattumalta" tapaamisia, koska en pidä sellaisia hommia ok:na. Siihen asti onneksi voin ajatella hänestä lämpimästi ja vain ikävöidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
samassa pihapiirissä asuu mies, josta näen uniakin, ei olla juuri puhuttu, nähty on usein, mutta aina siloin toinen on menossa pois kotoaan, toinen tulossa, joten meillä on vähän erilaiset aikataulut. Hän on kerran yrittänyt tulla juttusilleni, mutta minulla oli kiire silloin tapaamiselle enkä ehtinyt kuin huikata moi ja heippa. Hänessä tuntuu olevan kaikki oikein, ei käytä kai edes päihteitä, pituuskin oikein, silmienväi, tukka, kaikki sopii hänessä häneen. Jopa tuoksukin on oikein, siis todellakin tajusin, että saatoin haistaa hänen ominaistuoksunsa enkä tarkoita hikeä, vaan kaiketi niitä fermoneja. Ei vi kun odottaa oikeaa aikaa, jos sitä koskaan tulee. Stalkkaamaan en häntä ala tai alkaa järjestää harkittuja "sattumalta" tapaamisia, koska en pidä sellaisia hommia ok:na. Siihen asti onneksi voin ajatella hänestä lämpimästi ja vain ikävöidä.
Pitää joko a) notkua pihalla tai b) lassota ikkunasta. ;)
Kuule tekisi mieli, mutta en vaan voi, en millään. Tekisi mieli vaikka lukita hänet kotiini, ettei pääse karkuun, mutta ei... ei tässä auta kuin nauttia silmillä, silloin jos sellainen tilanne tulee. minä en lähde kohtalolla leikkimään, olen oppinut, että aina kun ihminen yrittää puuttua kohtalon peliin, niin kohta sitten _aska lentää tuulettimeen (ja siis toisten esimerkistä olen oppinut, siksi en ole itse siihen halunnut kajota).
Vierailija kirjoitti:
Miks? Onko sua kielletty laittamasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää joko a) notkua pihalla tai b) lassota ikkunasta. ;)
Kuule tekisi mieli, mutta en vaan voi, en millään. Tekisi mieli vaikka lukita hänet kotiini, ettei pääse karkuun, mutta ei... ei tässä auta kuin nauttia silmillä, silloin jos sellainen tilanne tulee. minä en lähde kohtalolla leikkimään, olen oppinut, että aina kun ihminen yrittää puuttua kohtalon peliin, niin kohta sitten _aska lentää tuulettimeen (ja siis toisten esimerkistä olen oppinut, siksi en ole itse siihen halunnut kajota).
tokihan minä pihalla liikun, että on aika todennäköistäkin, mutta aika näyttää ja siihen asti pitää keksiä korvikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks? Onko sua kielletty laittamasta?
Ei tietenkään
Sarskalle ja rompulle terveisiä täältä jostakin .t:K
Harmi, et oot kadonnut täysin Jose 💗🤔
Joka päivä uusia kurjia asioita sieltä täältä. Alan olla oikeasti aika loppu. Sinä olet katkaissut kaiken yhteyden. Ihastuin siihen, kuinka hyvin kommunikaatiomme toimi. Luulin, että voisimme jutella mistä tahansa ja selvitä siten mistä vaan. Olin väärässä ja se on ollut suuri pettymys.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kiehdot ja inspiroit mua yhä. Corazón.
Onko valvolvottu yli klo 24? Jospa jokainen keskittyisi vähemmän silmällä pitämiseen ja vahtimiseen sen sijaa, että yrittää kontrolloida vahtimisillaan. Olisi huomattavasti onnellisempi pallo asustella tämäkin planeetta.