Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Onko tämä kaikki muuttunut rakkaudeksi?
Kaipaatkohan ollenkaan rakkaudellista ihmissuhdetta? Ja mitä se sulle merkitsisi?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatkohan ollenkaan rakkaudellista ihmissuhdetta? Ja mitä se sulle merkitsisi?
Kaipaan, mutta en kenen tahansa kanssa. Suhteen tulisi perustua molemminpuoliseen intohimoon, rakkauteen ja arvostukseen. En myöskään kaipaa sielunsiskoa vaan rakastavaa puolisoa, jonka kanssa mahdollisesti perustaa perhe. Yksin en ryhtyisi hankkimaan lasta vaan tahdon, että lapsella on isä jota rakastan. Ei siis myöskään kumppanivanhemmuutta tässä tapauksessa.
Rakkaudellinen ihmissuhde edustaisi minulle sitä minkä koen elämässä merkitykselliseksi. Toki elämässä on muutakin merkityksellistä, mutta kuitenkin perhe/ parisuhde/ rakkaus on sitä, mikä saa jaksamaan ja yrittämään, vaikka muutoin olisikin raskaampia elämänkokemuksia.
Lämmin ilta kävellä kotiin. En saa ajatuksista sua mies, sinisilmä. Ei sillä et haluaisinkaan vaan tunnut syvällä ja tuntemukset hyvällä...
Räkättirastaan pesät Helsingissä kerran, kun katsoa sain silmiisi hetken verran ja rakastuin.
Rakkaudellinen ihmissuhde, yksi kiitos. 🌳😊
Antaisin kaikkeni, jakaisin arjen ja juhlahetket.
Mun kans parasta on olla oma itsensä ja se riittää. Erotiikkaa ja yhdessäoloa, läheisyyttä, hellyyttä. Yhteisiä kokemuksia, iloisia hetkiä, elämysretkiä, matkailua ja luonnossa oloa, kenties frendien kans yhdessä illanistujaisia ja kahden. Omaa aikaa saa, jos ja kun sille tarve. Luottamus ja uskollisuus on mulle tärkeitä. 💙
Rakastan kaipaamaani ja asustelen vapaana.
Olisi kiva, kun tässä olis eräs chilli mies lähel...
Olin sulle koko illan kuin ilmaa. Oma-aloitteisesti et sanonut mulle oikein mitään. Et kysynyt kuulumisia. Et juuri edes katsonut. Oliko tarkoitus alleviivata, että en ole sulle mitään? Kyllä mä sen jo sun viesteistä ymmärsin.
Väitt, että oon tärkeä, mutta mulle asti se ei näy mitenkään.
Eilen illalla? Törmäsin tuttuun ulkona ja juutuin juttelemaan yli tunniksi
No, mulle sulla ei ollut asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sulle joka päivä asiaa
Sellainen ei välity.
Oli ihanaa viettää aikaa pienen puisen sillan lähellä. Niin paljon perhosiakin tuli nähtyä ja tieto siitä, että saatan sut nähdä, tuntui hyvält. Huomenna vielä sinne suuntaan, mis sut vaalea sinisilmä ensi kertaa kohtasin. Te amo.
Hyvää yötä, nuku hyvin. Oot ajatuksissani.