Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Hyvää yötä rakas, toivottavasti olet terve. Minuun iski räkätauti tänään, tarttui ilmeisesti eilen töissä. Kotimatkalla ostin 1.kertaa tällä vuosikymmenellä liköörikonvehteja ja menivät päähän kun söin ne kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä rakas, toivottavasti olet terve. Minuun iski räkätauti tänään, tarttui ilmeisesti eilen töissä. Kotimatkalla ostin 1.kertaa tällä vuosikymmenellä liköörikonvehteja ja menivät päähän kun söin ne kerralla.
Kuka on rakkaasi? Eikös taudeissa kuitenkin ole itämisaika viikonkin, joten tuskinpa ihan eilen tarttui kuitenkaan. Pikaista paranemista.
Ikävä. Kaipaan seuraasi kovin. Samalla olen tosi iloinen, että olet elämässäni. Olet rakas. Suukko.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Oon myös iloinen kaivatusta, mutta sais olla vielä enemmän mun elämässä
Kulkiessani ja ihastellessani luontoa, vei ajatukset suhun. Viel muistan kaiken susta, mut oispa mulla kuva, mitä katsoa. Hellyyttä kohtaasi tunnen...Pihlaja oli niin kaunis ja vei mut aikaan, kun rakastuin suhun. Hyvin hoidetulla pihalla oli pari pihlajaa, koivuja & vaahteroita ja niiden lehtien väriä ihastelin. Vieres oli roskakatos ja siel kierrätyshylly (vein sinne jotain sulle). Ja sit olit maskin takana ovella iloisena ja en tajunnu kysyä sun nimeäs. Autoit mua ja oli kivaa jutella.
Onhan se tuokin kieltämättä keino aloittaa työviikko taas, heh. :D
Ikävä. Voisinpa vaan kaivautua kanaloosi katselemaan kuuta ja nauttimaan loppukesän viilenevistä illoista ja läheisyydestä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Superikävä. Nähtäisiinpä pian. Saisinpa sinut syliini. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kosketit koskettamatta. Katseesi lempeä, tänään ajatuksissani kovin. Olisinpa saanut kertoa sinulle jotain kaunista, mitä näin, ennen kokematonta. Tunnuit niin tutulta ja tuli kotoinen olo. En heti ymmärtänyt ettei nähdä, mutta se seinä oli jo edessä... Halasit yllättäen ja se oli siinä! Olisin oikeasti halunnut enempi pitää kasiä ympärilläsi ja painaa hieman päätäni. Saimme sen verran. Menin ohi paikan tänään. Sinäkin menet läheltä, toisinaan...
En voi olla miettimättä, että saanko kerran vielä sua koskea, omalla tavalla. Koskea koskettamatta. Kun ei nähdä.
Hyvää syntymäpäivää sinulle jota olen "kaivannut" vuosikymmenet!
Toivon että näkisin sinut tänään edes vilaukselta.
Hyvin kauniille ihmiselle, sulle toivon ihanaa päivää!
En saa sua ajatuksistani pois ja siihen on mun tottuminen. Tietäisitpä! Vaan, kun ei riitä tahtoa. Katsoit, kun luulit etten nähnyt, mutta näinpäs. Ja sitten sanoit ettei tunneta. Voi sua...😸🧡 Andaluciaan...
Jäin kii silmiesi syvyyksiin ja niihin katseisiin, vaik et mua välttis katsonutkaan. Ajauduin sitten mukana. Siinä hetkes tapahtui jotain, kun näytin koivus olevaa räksynpesää. Joku välitti jotain ja mä vastaanotin syvällä. Tunne siitä, et haluun nojata päätäni olkaasi vasten, järkytti, olisi ollut luontevaa ja ainutlaatuista, ihanaa. Tavattiin toisen kerran ja hyvin peitin kai sen, hämmennyksen. - Joo, aloin puhuu jostain mustarastaan pesästä. Ja hiljaa olit sä. Rakkaudella. Pesimärauha. Läsnäolo. 💛
Elämää se vain on, imzadi. No more, no less. Tiedän kumpia päiviä suosin ainakin itse. 8)
Ikävä. Taas. Vielä. Aina. Tietäisinpä mltä ajattelet. Saisinpa olla kanssasi. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ikävä. Taas. Vielä. Aina. Tietäisinpä mltä ajattelet. Saisinpa olla kanssasi. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Hyvää yötä S. Jeesus rakastaa meitä kaikkia lempeästi aina.
Tu sei unica donna per me💕