Onko joku löytänyt puolison ja saanut lapsen 35v+ iässä?
Onko joku vielä löytänyt kumppanin ja perustanut perheen 35 ikävuoden jälkeen?
Kommentit (42)
36 vuotias olin, hirveä virhe tosin tuo oli joka tuli ilmi sitten paljon myöhemmin.
Minä. Mies löytyi 42-vuotiaana. Esikoinen syntyi kun olin 43-vuotias.
Tulin isäksi 41 vuotiaana ainoan kerran.
Tiedän useampiakin joille on käynyt noin.
Löysin kumppanin juuri 35v. Ei tuossa iässä enää aikailtu ja eka lapsi 36v, toka 38v, kolmas 39v ja neljäs 42v.
N47
Alkaa olla munakenno tyhjä tuonikäisellä.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla munakenno tyhjä tuonikäisellä.
Höpöhöpö. Toki jollain voi olla tai on voinut olla jo kymmenen vuotta aiemmin, mutta on hyvinkin yleistä saada lapsia tuossa iässä.
vain unissaan. tuon ikäiset on ylijäämää.
Vierailija kirjoitti:
Ai millähän tavalla? Tervetuloa nykyaikaan, ihmiset eroavat ja pariutuvat kaiken ikäisinä.
Kumppanin löysin 42-vuotiaana mutta emme kumpikaan halua lapsia. Gynen mukaan tarvitsen nyt 47-vuotiaana ehkäisyä edelleen.
Kaverini löysi miehen samoihin aikoihin ja sai jokin aika sitten lapsen. Hän on minua pari vuotta vanhempi joten hän oli jotain 46-47 lapsen saadessaan. Enempää ei ymmärrettävästi ole haaveissa, mutta iloinen on yhdestä.
Olin 34v kun sain esikoisen, 38v kun sain kaksoset. Ihan hyvin on mennyt ja lapsilla kaikki hyvin, tein NIPT-testit raskausaikana. Koska olin jo ehtinyt olla työelämässä ja palkka hyvä, myös äitiyspäivärahat olivat hyvät. Ei tarvinnut kituuttaa ja vapaa oli ihan kivaa vaihtelua ja lomaa töistä. Tykkäsin. Palasin toki n.1,5v kohdalla takaisin sillä en enää jaksanut kotiarkea pidempään, pakko oli saada muutakin päiväohjelmaan ja kyllähän se rahakin motivoi. Meillä onkin alueella todella hyvä päiväkoti, johon lapset menivät, ja tein lyhennettynä päivää. Ei vauva-arki kuitenkaan helppoa ole, enkä usko että iällä on siihen merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai millähän tavalla? Tervetuloa nykyaikaan, ihmiset eroavat ja pariutuvat kaiken ikäisinä.
Yli kolmekymppisiltä ei-avioituneilta saisi kieltää panemisen kuolemanrangaistuksella kokonaan.
Älä nyt hyvä ihminen jätä lapsen saantia sen varaan että löydät tuossa iässä jonkun hyvän kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hyvä ihminen jätä lapsen saantia sen varaan että löydät tuossa iässä jonkun hyvän kumppanin.
Kuten aiemmin täällä lukikin, ihmiset eroavat ja pariutuvat nykyään kaiken ikäisinä eli hyviäkin kumppaniehdokkaita on kyllä vapaana tuossa iässä. Ei ole myöskään aina mikään oma valinta miten nämä polut perheellistymisen osalta menevät.
Minä, 42 vuotiaana. Tosin lapsia oli aiemmasta liitosta myös. Tulin suht nopeaa raskaaksi, tosi mies jätti raskausaikana kuitenkin. Ei sitten halunnutkaan isäksi, vaikka lapsi oli ollut hänen suuri haaveensa jo kauan