Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Aamusta tulit ajatuksiini ja lomalla ku oon, niin menin salille paikan kautta, jossa v. 21 tavattiin. Käyn siellä toisinaan...Lämmin olo ollut koko päivän. Sydänunia sulle mies, ken herätit nää tunteet mus. Oot rakas...🤗
Ikävä. Voisinpa nojata kylkeesi. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Lämmittäviä haleja ja suukkosia uniisi. Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚
Toivottavasti saan tänä vuonna kuulla sun haaveist ja kertoa omista. Ihana fiksaaja. <3
Voitko olla mun rakas tänäkin vuonna?
Tänä iltana rutistan sinut syliini ja silittelen sinut hellästi uneen. Kevyt suukko ohimollesi. Rakkautta.
Lempeintä mahdollista yötä, tärkeä, rakas<3
Ikävä sua T.
Olisitpa vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua T.
Olisitpa vieressä.
Ootko L.? Oot hirmu pitkään tätä Tomia vai oliko se Toni? kaivannut, eikö tuo ole raskasta vuodesta toiseen vain kaivata? Ootteko koittaneet puhua tunteista irl? Toivon sivustaseuraajana että tänä vuonna saisitte toisenne 💕
Voi rakas, kun luulin, että haluat olla yksin...
Lempeän lämpimiä unia. Peittojen alla, rajoilla unen maan, hellästi kainaloon painaudun. Nuku hyvin rakkaani. 💚
Keltaisen rapun ovel, mustan kaiteen luona, ihana, iloinen sä. Voin vieläkin tuntea tuon päivän tunteet kehollani, mitä heräsi. Roihua. Te amo. 🤗 Solo para ti. <3
Ikävä. Kaikki on niin kummallista. Toivottavasti voit hyvin ja pysyt lämpimänä. Halaus yöksi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Unisuukkosia ja pehmeitä haleja yöhösi. Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚
Ihmettelin, että miten täällä on näin kaunis tunnelma, mutta olinkin tositarkoituksella-ketjussa :D
Ajatuksia monia, kivoja, ihania, yllättäviä... Sun luo, ihana nopsajalka mies, niiden polut vie. Etsin sua tänäänki katseellani, enhän muuttanu kauas, vain kahden kilsan päähän. Oispa yhteys, oisin kysynyt vaik lounaalle. Talletin sut sydämeeni tuona keväänä 21 ja "tuut mua sopivin ajoin muistuttamaan". 🤗 Meges räksynpesän kuvii, sulle nyt <3unii...
Vierailija kirjoitti:
Joko tänä vuonna olisit valmis kohtaamaan oikeasti minut. Tiedäthän, että tunteistasi puhuminen saattaisi avata monta tunnelukkoa, tosin saattaisi avata myös vanhat haavat tai jopa herättää vanhat tunteet, joiden uskon meidänkin yhteisellä taustalla olevan edelleen pinnassa. Ei sinun tarvitse esittää minulle nenäkäsyä ja ylimielistä nokittelijaa, ihan turhaan esität välinpitämätöntä, et sinä oikeasti ole sellainen, näen lävitsesi ja sen kuinka pelkäät minua tai omia tunteitasi minua kohtaan ja hämmennyt lähelläni....menet ihan lukkoon ja sekaisin ja se saa sinut käyttäytymään hassusti. Tietäisitpä vaan kuinka kaipaan sinua yhä.
En kettuile, mutta luulot ei ole sama kuin tieto. Mulla särkyi sydän, kun kysyin ihastusta (miestä) ulos ja se kertoi, että sillä oli toinen. Sinun kannattaa ottaa aloite, sillä mitä kauemmin odotat, sitä todennäköisemmin sen vie joku muu. Varsinkin jos se on juuri sellainen hyvä mies, kuten kuvittelet. Tai oikeastaan sama, jos kaivattusi on nainen, jotenkin vaan oletin mieheksi tekstin perusteella.
Huomenta. Haluan tähän väliin vain kertoa, että ghostatuksi tuleminen on aiheuttanut minulle syvää itseinhoa ja ahdistusta. Lisäoireena on nykyisin fyysinen kipu.
Miettikää miten kohtelette toisia ihmisiä.
En uskalla enää lähestyä ketään koska tekee liian kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana rutistan sinut syliini ja silittelen sinut hellästi uneen. Kevyt suukko ohimollesi. Rakkautta.
Lempeintä mahdollista yötä, tärkeä, rakas<3
Tämä on sairasta. Sinä olet sairas.
💕