Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
02.09.2023 |

💕

Kommentit (2522)

Vierailija
741/2522 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, jäin kaipaamaan seuraasi 15.12. juteltiin Tampereen yössä. Etsit elämänkumppania ja minä taas etsin.. no seuraa silloin tällöin.

Sama paikka, sama aika..ok?

Nyt on juoksut juostu ja jännät koettu!

Vierailija
742/2522 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

J - saa nähdä mitä tämä vuosi tuo meidän kahden välille. Tulin lähellesi taas vuosikymmenenten jälkeen, enkä enää pakene. Päinvastoin tulin jäädäkseni. Tiedän että sinulla on yhä tunteita minua kohtaan, näen ja aistin sen, et saa silmiäsi irti minusta. Nyt kun meillä on yhteinen salaisuus, odotan mielenkiinnolla jatkoa. Ethän tuota minulle enää yhtään pettymystä, niitä on jo taholtasi tullut elämäni aikana enemmän kuin tarpeeksi. H

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/2522 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tänä vuonna olisit valmis kohtaamaan oikeasti minut. Tiedäthän, että tunteistasi puhuminen saattaisi avata monta tunnelukkoa, tosin saattaisi avata myös vanhat haavat tai jopa herättää vanhat tunteet, joiden uskon meidänkin yhteisellä taustalla olevan edelleen pinnassa. Ei sinun tarvitse esittää minulle nenäkäsyä ja ylimielistä nokittelijaa, ihan turhaan esität välinpitämätöntä, et sinä oikeasti ole sellainen, näen lävitsesi ja sen kuinka pelkäät minua tai omia tunteitasi minua kohtaan ja hämmennyt lähelläni....menet ihan lukkoon ja sekaisin ja se saa sinut käyttäytymään hassusti. Tietäisitpä vaan kuinka kaipaan sinua yhä.

Vierailija
744/2522 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tämäkin lanka aktivoitunut. Laitetaan eräälle naiselle lämpimät halaukset ja onnea uudelle vuodelle.

Peikonkulta
745/2522 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukkoja ja haleja rakkaalleni vuoden ensimmäiseen päivään. Aurinko paistaa selkeältä taivaalta pakkaslumen narskuessa kenkien alla. Olisitpa kanssani.. 💚

Vierailija
746/2522 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tänä vuonna olisit valmis kohtaamaan oikeasti minut. Tiedäthän, että tunteistasi puhuminen saattaisi avata monta tunnelukkoa, tosin saattaisi avata myös vanhat haavat tai jopa herättää vanhat tunteet, joiden uskon meidänkin yhteisellä taustalla olevan edelleen pinnassa. Ei sinun tarvitse esittää minulle nenäkäsyä ja ylimielistä nokittelijaa, ihan turhaan esität välinpitämätöntä, et sinä oikeasti ole sellainen, näen lävitsesi ja sen kuinka pelkäät minua tai omia tunteitasi minua kohtaan ja hämmennyt lähelläni....menet ihan lukkoon ja sekaisin ja se saa sinut käyttäytymään hassusti. Tietäisitpä vaan kuinka kaipaan sinua yhä.

Kuka hän on? Mies varmaan?

Vierailija
747/2522 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tänä vuonna ikävöin sinua. Yksipuolisesti, sen taas ymmärrän selkeämmin. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
748/2522 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasyössä pakkautuisin tiukasti kylkeen kiinni. Pysythän lämpimänä. Suukkoja lämmittämään uniasi. Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚

Vierailija
749/2522 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tunteille ja kohtaamisille on oma aikansa ja paikkansa. 

Vierailija
750/2522 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille tunteille ja kohtaamisille on oma aikansa ja paikkansa. 

Kauan kun oottelet sitä sun omaa aikaa, toinen on jo mennyt. 

Vierailija
751/2522 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä fiilis ja positiivisin mielin kohti vuotta... Yöllä olit ajatuksissa kolmeen asti. Ja toivon, että tavataan, ihana nopsajalka mies. Reissu kutsuu taas ja mukaan voisin sut ottaa...🤗  Kun sä tulit mun luo, oli puutarhakalusteet olohuoneessa, partsi jo siivottuna, ajatellen tulevaa muuttoa. Ja pihallaki ihana rusakko, sellainen "puupää". Säkin oot nähnyt sen. <3 Kevääl tulee 3 vuotta, ku juteltiin...Te amo.

Vierailija
752/2522 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelle tarpeelliselle tulee oma aikansa. Muu on tarpeetonta.

Vierailija
753/2522 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatulle naiselle halaus ihastuneelra hylkiömieheltä.

Vierailija
754/2522 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💘😥

Vierailija
755/2522 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet hylkiömies?

Vierailija
756/2522 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen aina kun ajattelen sinua.

Vierailija
757/2522 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilen aina kun ajattelen sinua.

Miksi? Onko hän huvittava?

Vierailija
758/2522 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet hylkiömies?

Ei hän ole. Rakas hän on. 

Vierailija
759/2522 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua. Saisinpa olla lähelläsi nyt.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Peikonkulta
760/2522 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisuukkosia ja lämpimiä haleja yöhösi. Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚

Ketju on lukittu.