Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
J - saa nähdä mitä tämä vuosi tuo meidän kahden välille. Tulin lähellesi taas vuosikymmenenten jälkeen, enkä enää pakene. Päinvastoin tulin jäädäkseni. Tiedän että sinulla on yhä tunteita minua kohtaan, näen ja aistin sen, et saa silmiäsi irti minusta. Nyt kun meillä on yhteinen salaisuus, odotan mielenkiinnolla jatkoa. Ethän tuota minulle enää yhtään pettymystä, niitä on jo taholtasi tullut elämäni aikana enemmän kuin tarpeeksi. H
Joko tänä vuonna olisit valmis kohtaamaan oikeasti minut. Tiedäthän, että tunteistasi puhuminen saattaisi avata monta tunnelukkoa, tosin saattaisi avata myös vanhat haavat tai jopa herättää vanhat tunteet, joiden uskon meidänkin yhteisellä taustalla olevan edelleen pinnassa. Ei sinun tarvitse esittää minulle nenäkäsyä ja ylimielistä nokittelijaa, ihan turhaan esität välinpitämätöntä, et sinä oikeasti ole sellainen, näen lävitsesi ja sen kuinka pelkäät minua tai omia tunteitasi minua kohtaan ja hämmennyt lähelläni....menet ihan lukkoon ja sekaisin ja se saa sinut käyttäytymään hassusti. Tietäisitpä vaan kuinka kaipaan sinua yhä.
Jaahas, tämäkin lanka aktivoitunut. Laitetaan eräälle naiselle lämpimät halaukset ja onnea uudelle vuodelle.
Suukkoja ja haleja rakkaalleni vuoden ensimmäiseen päivään. Aurinko paistaa selkeältä taivaalta pakkaslumen narskuessa kenkien alla. Olisitpa kanssani.. 💚
Vierailija kirjoitti:
Joko tänä vuonna olisit valmis kohtaamaan oikeasti minut. Tiedäthän, että tunteistasi puhuminen saattaisi avata monta tunnelukkoa, tosin saattaisi avata myös vanhat haavat tai jopa herättää vanhat tunteet, joiden uskon meidänkin yhteisellä taustalla olevan edelleen pinnassa. Ei sinun tarvitse esittää minulle nenäkäsyä ja ylimielistä nokittelijaa, ihan turhaan esität välinpitämätöntä, et sinä oikeasti ole sellainen, näen lävitsesi ja sen kuinka pelkäät minua tai omia tunteitasi minua kohtaan ja hämmennyt lähelläni....menet ihan lukkoon ja sekaisin ja se saa sinut käyttäytymään hassusti. Tietäisitpä vaan kuinka kaipaan sinua yhä.
Kuka hän on? Mies varmaan?
Myös tänä vuonna ikävöin sinua. Yksipuolisesti, sen taas ymmärrän selkeämmin.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Pakkasyössä pakkautuisin tiukasti kylkeen kiinni. Pysythän lämpimänä. Suukkoja lämmittämään uniasi. Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚
Kaikille tunteille ja kohtaamisille on oma aikansa ja paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille tunteille ja kohtaamisille on oma aikansa ja paikkansa.
Kauan kun oottelet sitä sun omaa aikaa, toinen on jo mennyt.
Hyvä fiilis ja positiivisin mielin kohti vuotta... Yöllä olit ajatuksissa kolmeen asti. Ja toivon, että tavataan, ihana nopsajalka mies. Reissu kutsuu taas ja mukaan voisin sut ottaa...🤗 Kun sä tulit mun luo, oli puutarhakalusteet olohuoneessa, partsi jo siivottuna, ajatellen tulevaa muuttoa. Ja pihallaki ihana rusakko, sellainen "puupää". Säkin oot nähnyt sen. <3 Kevääl tulee 3 vuotta, ku juteltiin...Te amo.
Kaikelle tarpeelliselle tulee oma aikansa. Muu on tarpeetonta.
Varatulle naiselle halaus ihastuneelra hylkiömieheltä.
Vierailija kirjoitti:
💘😥
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet hylkiömies?
Hymyilen aina kun ajattelen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilen aina kun ajattelen sinua.
Miksi? Onko hän huvittava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet hylkiömies?
Ei hän ole. Rakas hän on.
Rakastan sinua. Saisinpa olla lähelläsi nyt.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Unisuukkosia ja lämpimiä haleja yöhösi. Kauniita unia. Nuku hyvin rakkaani. 💚
Nyt on juoksut juostu ja jännät koettu!