Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen helsinkiläinen, enkä ole käynyt vielä Oodissa. Kannattaisikohon tänä kesänä käydä? Suositteletteko?

Vierailija
17.07.2023 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään käydä siellä joka kerta kun käyn Helsingissä. Se on nätti ja ilmava rakennus.

Vierailija
2/11 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä, kirjoita sitten raporttia tänne palstalle. Suuri osa kävijöistä ei ainakaan palstan perusteella pidä paikkaa onnistuneena ja viihtyisänä. Vessojen ovistakin ilmeisesti kuultaa läpi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahistavat vessat. Tosiaan kuultaa läpi ovesta. Ja olivatko vielä unisex.

Vierailija
4/11 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahistavat vessat. Tosiaan kuultaa läpi ovesta. Ja olivatko vielä unisex.

Mitä sviidua. Toi on tota kun pitää väkisin tehdä jotain mukahienoa ja asiakkaan kokemus on sitten kirjaimellisesti perseestä.

Vierailija
5/11 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset hommaavat ensimmäisenä tekonaan kirjastokortin.  Ehkä tämä kertoo laajemminkin ajastamme, että eihän sitä  oikeastaan edes tarvitse.

Vierailija
6/11 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en oikein ole viehättynyt paikasta. En miellä sitä kirjastoksi. Jonkinlainen olohuone. Ihan ok mutten oikein tiedä mitä siellä tekisin.

Mutta kannattaa toki käydä. Onhan se rakennuksena hiukan erikoinen.

Vierailija
7/11 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkuvia lapsiperheitä ja narkomaaneja.

Ei se mikään kirjasto ole vaan mammojen ja kasvattamattoman jälkikasvun HopLop.

Vierailija
8/11 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ihmiset hommaavat ensimmäisenä tekonaan kirjastokortin.  Ehkä tämä kertoo laajemminkin ajastamme, että eihän sitä  oikeastaan edes tarvitse.

Helsingissä on aika monta kirjastoa. Kyllä minulla on kirjastokortti ja oman lähiön kirjastossa olen käynyt.

Vierailija
9/11 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläinen puhuu itsestään yleensä stadilaisena. Oletko äskettäin muuttanut tänne? Tai miksi kenenkään pitäisi siellä Oodissa olla muutenkaan käynyt, on niitä muitakin kirjastoja?

Vierailija
10/11 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö riitä että sen näkee ulkoapäin? Tietty sinne yläterassille pitäis päästä katsomaan maisemia, joten varmaan pakko mennä sisällekin sit.

Vierailija
11/11 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläinen puhuu itsestään yleensä stadilaisena. Oletko äskettäin muuttanut tänne? Tai miksi kenenkään pitäisi siellä Oodissa olla muutenkaan käynyt, on niitä muitakin kirjastoja?

Minä syntyperäisenä stadilaisena sanon puritaanien kiusaksi itseäni hesalaiseksi. Yleensä nämä pakkomielteisemmät stadilaiset ovat itse junantuomia, koska harvaa stadilaista ihan oikeasti kiinnostaa, onko joku stadilainen vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän