Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Näin viime yönä unta et sun hääpäivä oli tulossa ja sä kirjoitit mulle jäähyväisiksi aivan järkyttävän koskettavan Shakespearen sonetin paperille ja musta tuntui että hajoan. En muista numeroa. Ehkä 129
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle 30km ja kuntarajain paremmalle puolelle miulta mieheltä Ankealan varjoista sinne onnen Auvolaan. Huomiseen.
En minäkään pidä sinusta,siksi menen nyt omieni pariin ja unohdan sinut ja sen ,että koskaan edes tunsin sinut.Kuulun ihan eri piireihin!
Et tainnut ottaa huomioon että minä muutuin? en ole enää se sama sekopää kuin nollarilla!
Toivotan silti sinulle kaikkea hyvää elämääsi.Me ei enää tässä elämässä kohdata!En halua!
Vierailija kirjoitti:
Päivemmällä selailin ketjun viestejä, ja muutama niistä sai miettimään, että pitäisikö mun luovuttaa.😔
Ei pidä 🤗
Yhden toivoisin luovuttavan. Luulin tärkeilijän olevan hän, mutta ei ehkä olekaan, vaikka moni asia osuukin.
Ikävä. Sanoja vailla. Ja sinua. Voisinpa vain tulla sinne luoksesi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Olisitpa ollut tänään kanssani. Iltahellimisten jälkeen kietouduttaisiin toisiimme yön lämpöön. Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚
Vierailija kirjoitti:
Yhden toivoisin luovuttavan. Luulin tärkeilijän olevan hän, mutta ei ehkä olekaan, vaikka moni asia osuukin.
Ei kannata tehdä päätelmiä asioista,joista ei ole varma!
Haluan sinun myös tietävän,että olen tyytyväinen elämääni ihanan puolisoni kanssa,niin tyytyväinen kuin tässä maailman tilanteessa vain voi olla,nyt kun sekavat biletysvuodet ovat takana.Elämäni kuluu nyt tervehenkisempien harrastusten parissa kuin mitä se vielä oli nollarilla!Aika kultaa muistot:)
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinun myös tietävän,että olen tyytyväinen elämääni ihanan puolisoni kanssa,niin tyytyväinen kuin tässä maailman tilanteessa vain voi olla,nyt kun sekavat biletysvuodet ovat takana.Elämäni kuluu nyt tervehenkisempien harrastusten parissa kuin mitä se vielä oli nollarilla!Aika kultaa muistot:)
Ei ollut tarkoituskaan tulla teidän väliin. Olette upea pari.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nollari?
Naispoliisi, nainen + pollari = nollari
Mielettömän kova ikävä sinua. Olet rakas. Yhtä en ymmärrä. Miksi vaiennat meidän kahden väleihin liittyvät keskustelut heti kuitenkin vahvistettuasi, että jotain erityistä on?
Hyvää yötä, tärkeä<3
Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚
Vierailija kirjoitti:
Mielettömän kova ikävä sinua. Olet rakas. Yhtä en ymmärrä. Miksi vaiennat meidän kahden väleihin liittyvät keskustelut heti kuitenkin vahvistettuasi, että jotain erityistä on?
Hyvää yötä, tärkeä<3
Mies pelkää erota vaimostaan? Sun täytyy vakuuttaa hänet, että sun kanssa elämä on tyydyttävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Ristiriitanen kiintymystyyli.
Peikonkulta kirjoitti:
Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚
Milloin olette tavanneet viimeksi?