Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Ei päivääkään, ettenkö ajattelisi, että nyt on kyllä jo liian pitkä aika viime näkemästä.
Olisitko halunnut että tuun katsomaan sua tänään? Ich liebe dich 🥰
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu niin ristiriitaiselta odottaa sinun näkemistä kun samalla yksi aikakausi elämästä tulee päätökseen.
Kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen aukeaa, vai miten se olikaan... 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ei päivääkään, ettenkö ajattelisi, että nyt on kyllä jo liian pitkä aika viime näkemästä.
Puhut vähän mutta asiaa💋😍
Viime näkemästä liian pitkä aika. :(
Lämpimiä auringonsäteitä päivääsi! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En odota ketään. Uskon, että tapaan elämässäni juuri ne, ketä pitääkin. Meidän ei ole enää määrä nähdä, jos asian kuuluu olla niin. Ei mitään paniikkia tai suuria tunteita. Sivub
Niin, näin kai sen sitten pitää olla, jos niin toivot. Em. Sinun valinta, mikä on ihan ok.
Sikäli jännä, että käytit tuota Em-lyhennettä jälleen. Kun minä olin käyttänyt sitä jollekin aivan toiselle vuosien ajan. Mielikuvituksettomat varastelee toisten tunnisteita. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En odota ketään. Uskon, että tapaan elämässäni juuri ne, ketä pitääkin. Meidän ei ole enää määrä nähdä, jos asian kuuluu olla niin. Ei mitään paniikkia tai suuria tunteita. Sivub
Niin, näin kai sen sitten pitää olla, jos niin toivot. Em. Sinun valinta, mikä on ihan ok.
Sikäli jännä, että käytit tuota Em-lyhennettä jälleen. Kun minä olin käyttänyt sitä jollekin aivan toiselle vuosien ajan. Mielikuvituksettomat varastelee toisten tunnisteita. -eri
Tuo on kieltämättä yksi rasittavin piirre, ketjun yksinkertaisten sellainen. T. Vielä eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut kaipausketjut tuntuu poistuvan paitsi tämä. Täällä siis <3
Nythä meillä kaikilla on mahdollisuus vihdoin irtaantua tästä palasta.
En halua :P tää on mun henkireikä
Vierailija kirjoitti:
Mites huomenna 🥰
Ei nähä huomenna kun tulee myräkkä :/
Hyvää yötä Altruisti Animetar. 😻
Vierailija kirjoitti:
Mites huomenna 🥰
Mielellään huomennakin 🥰🥰
Onneksi on Pat<3 Kyllä se toinen naivattu unohtuu vielä tässä.
"Tietäjillä" on näköjään jälleen ollut "varmaa tietoa" elämästäni. Olenpa yllättävän kiinnostava.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Kotiini lennähti kuningatar käpyjen kera. Eihän se raukka löydä talvehtimispaikkaa täältä ja minä en löydä sitä enää. En voi kuitenkaan sille mitään mitä tulevaisuus on tälle päivälle suunnitellut. Jotain niin tuttua. Jotain mille en voi mitään.
Hyvää yötä, rakas. Nuku hyvin. 💚
Pidätkö sen mitä lupaat? Vai rikotko lupauksen ja luottamuksen?
Miksi sä luovutit niin helposti? Jos oikeasti pidit musta? Mä ihastuin suhun myös ja mun sydämeen sattuu.
Miten mahtaa olla asian laita? Onko kaivattu saanut minut sekaisin vai olenko vain sekaisin kaivatessani häntä?😓