Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. On ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka, mun mörköseni. 🧡🤗 Hyviä unia. Minunkin on ikävä sua. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Ahhhhhhh mun ihastus on ihana
Kaipaan sinua joka päivä, vaikka tänäänkin kohtasimme. Voisimme olla paljon enemmän, nytkin katsella täysikuuta.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa vastenmielinen asia on nää sivustot, kyllä näihin tosiaan väsyy aika ajoin.
Siitä olen samaa mieltä. En vain jaksa enää näin. Pyydän.
Vierailija kirjoitti:
Ahhhhhhh mun ihastus on ihana
Mun kans💕
Hyvää yötä kauniille päivänkakkaralle ja pienelle kissankellolle, ikävä teitä.
Mun täytys välillä saada kuulla, että tykkäät, että on ikävä tai että on kiva kun oon siinä. Sä pidät itsestään selvänä, että osaan päätellä sen. Rehellisesti, välillä osaankin,.epävarmoina hetkinä kaikkea muuta.
Ikävä että estrogina sabotoi ketjun, sen toisen.
Ensikohtaamisel hymysi mustan kaiteen luona, taustalla keltainen maali seinässä. Vaiko sittenkin hetki, kääntyessäsi uunin edessä ja näin lempeän katseesi ennen kuin painoit pääsi. Entäpä eteisessä lähekkäin seisten, kun kerroit asumisesta ja katsoin silmiisi ja havainnoin muutakin. Olihan sekin hetki räksynpesää katsoessa ja tunteita kehittyi vaan mulla lisää.
En tiedä kuin, et rakastuin. Kolahti niin ettei ikinä. Buenas noches guapo. Since 21.
Varastan ja sanon pikkuvaalealle hyvät yöt
Hyvää yötä risukasalle hökkelikylästä.
T: Ulla
Hyvää yötä naiselle pikkukaupunkiin rannikolle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä naiselle pikkukaupunkiin rannikolle.
Hyvää yötä runomies🥰
Katkaisen nyt viimeisenkin kaipuun nyörin sinuun. Naps. Noin.
Hyväksyn tilanteen, että meitä ei tule. Oli ihan mielenkiintoinen kokemus, vaikka välillä kipuilin sen kanssa aika paljon. Tänään ajattelin, etten oikeastaan edes pidä sinusta kovin paljon. Aikalailla koko juttu taisi perustua vain omassa mielessä muodostuneisiin mielikuviin, jotka eivät edes pitäneet paikkaansa. Luulin, että olet hyvä kuuntelija, mutta et ole. Etkä ole edes huomaavainen. Pidän ihan erilaisista ihmisistä, vaikka kaunis oletkin. Kaverina kyllä menet ihan hyvin. Jatketaan sitä kaveruutta normaalisti.
Tänäänkin ikävöinyt, hyvää yötä kesäheinä💖
Päivemmällä selailin ketjun viestejä, ja muutama niistä sai miettimään, että pitäisikö mun luovuttaa.😔
Ai toinen ketju on taas lukittu, eipä ihme ettei näkyny tuolla uusimmissa