Lähetä tositarkoituksella terveiset kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (2522)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että näen kun nähdään. En nähnyt. En ollut sinulle yhtään mitään. Miksi yhä rakastan.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Moi!
Oma valintasi, mikäli yhä hellit ja säilytät voimakkaita tunteita suhteeni.
Sori tästä, mutta suht.koht. älykäs ihminen olis jo ajoissa eli kauan sitten, hoksaiillut, että kaikki välillämme oli pelkkää ohimenevää ja tilapäistä ihastumista ja kivaa oloa ja hauskanpitoa.
Tuo se onkin ihmisten välillä niin helvetin raskasta, työlästä ja pirullista.
Siis se, etteivät ihmiset ole samalla aaltopituudella.
Ettei toisella tarpeeksi hoksottimia siihen, missä suhteessa mennään.Joka tapauksessa: Kaikkea hyvää sinulle jatkoon.
Olit kiva, mutta en rakastanut sinua. Enkä olisi voinut koskaan edes rakastua sinuun, pysyvästi.
Kerro miten ne tunteet kytketään pois päältä? Olen jo kaksi vuotta yrittänyt
Kirjoitit sivusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että näen kun nähdään. En nähnyt. En ollut sinulle yhtään mitään. Miksi yhä rakastan.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Moi!
Sori tästä, mutta suht.koht. älykäs ihminen olis jo ajoissa eli kauan sitten, hoksaiillut, että kaikki välillämme oli pelkkää ohimenevää ja tilapäistä ihastumista ja kivaa oloa ja hauskanpitoa.
Ettei toisella tarpeeksi hoksottimia siihen, missä suhteessa mennään.Joka tapauksessa: Kaikkea hyvää sinulle jatkoon.
Olit kiva, mutta en rakastanut sinua. Enkä olisi voinut koskaan edes rakastua sinuun, pysyvästi.
Ei niitä tunteita kytketä pois päältä, ne tunteet eletään tavalla tai toisella.
-mies sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Moi!
Kirjoitit sivusta. Ap
Niin kirjoitin
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä, jos vielä olen ollut mielessäs joskus, , ja haluaisit tavata.
Tiedät syyn, miksi yhteydenpitomme , aikoinaan päättyi.
Riitit minulle, minä en riittänyt Sinulle?
Miksi kuitenkin olet edelleen olet sinkku, ja etsit kumppania?
Missä asut nykyisin?
Olen todellakin edelleen sinkku, ja lapseni ovat nykyisin jo täysikäisiä, kumpikaan ei enää asu kotonaan.
Itse asun edelleen Varsinais-Suomessa, ja toimin samoissa töissä.
Ois totta totisesesti mielenkiintoista saada yhteys sinuun, jos olet nainen, jonka otaksun sinun olevan?
Sanooko toukokuu 2019 sinulle mitään, soittaako kelloja.?
M 54
Mä toivon että tämä henkilö ymmärtää nyt kuinka paljon satutti. Toivon että hän oman elämänkokemuksensa myötä tajuaa ymmärtää erilaisuutta, harmaan eri vivahteita. Oma ymmärrykseni on avartunut vuosien myötä ja toivon että hän tajuaa kuinka väärin teki.
Ensikohtaamisesta alkaen...iloinen, chilli sinä. Sulla maski ja hanskat, kun tavattiin, työn teit ja hieman juteltiin. Jesaariikin oli mukana, mut sillä kertaa turha...Sinisilmiis katsoin ja oli menoa. Herätit mussa tunteita ja kiinnostuin. Olet ollut siitä lähtien ajatuksissa, ihanissa. <3
Tulit sillai "puun takaa" Kaipailen sua mies. 😊
Etpä tullut kiistämäänkään. Näillä siis. T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
Moi!
Tätä ei voi sitten suoraan kysyttäesaäkään sanoa irl? Sellainen olisi melkoisen rääpäleen touhua. Vaieta todellisuudessa ja räksyttää täällä älyäbi arvostellen
Oli niin ikävä. Sinulla ei näkynyt olevan kiinnostusta mihinkään kontaktin ottamiseen, ei livenä, ei irl viesteillä, eikä täälläkään. Sanoit, ettet katkaissut yhteyttä, mutta siltä se todella tuntuu. Kontaktia tuntui riittävän about kaikille muille kuin minulle. Odotin jotain, joka kertoisi minulla olevan jotain merkitystä. Kummastelen logiikkaasi. Ongelmat alkaa aina silloin, kun se olenkin minä, joka on heikoilla.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Sen sanon sulle, että en koskaan jättäisi sua tälläiseen oloon kun mulla on ja on jo hyvän aikaa ollut, jos muöle sen olosi tiettäväksi antaisit. Se, että sä jätät, on mulle jotain täysin käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Sen sanon sulle, että en koskaan jättäisi sua tälläiseen oloon kun mulla on ja on jo hyvän aikaa ollut, jos muöle sen olosi tiettäväksi antaisit. Se, että sä jätät, on mulle jotain täysin käsittämätöntä.
..?
Vierailija kirjoitti:
Aina sinua.
Jep. Tunnisteetta ja anonyymisti. Häpeätkö minua?
Niinhän sä joskus sanoit. Fiksumpi olis jo tajunnut.