HS: Lukiota käyvien ahdistelupäiväkirjat
Olipa taas mieltäylentävää luettavaa. Toivottavasti moni mies lukee jutun ja tuntee piston sydämessään.
Jättäkää nuoret naiset ja tytöt rauhaan.
Kommentit (1453)
Siis miksi ihmeessä minä tuntisin jonkun piston sydämessäni?
-Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukiossa opettajana ja ihan vaan kommenttina, että osa lukiotytöistä pukeutuu todella provosoivasti.
Jos on puolet vartalosta paljaana ja tissit pursuaa lähes ulos topista, niin saattaa saada katseita. Ehkä tarkoituskin. Mutta ei tietenkään oikeuta ahdistelemaan.
Tämä! En ymmärrä miksi nuorten naisten pitää käyttää ohuita legginssejä, joiden takaosa on vieläpä muoltoiltu erikseen molempia pakaroita myötäilevästi.
Siis ihan järjettömän näköisiä vaatekappaleita.
Todellako te haluatte puhua nuorten naisten pukeutumisesta mieluummin kuin miesten rajattomasta käytöksestä, häirinnästä ja jopa rikoksista? Ettekö te ikinä opi?
Ei kannata pukeutua kuinluŧka
Monilla naisilla ja tytöillä tuntuu olevan pakottava tarve näyttää prostituoidulta 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset, jotka väittävät, etteivät ikinä ole tulleet ahdistelluiksi, eivät vain tajua omia rajojaan. Jokaista on lääpitty, puristeltu, jokaiselle huudeltu asiattomia, vihellelty ja vilauteltu mulkkua.
Etenkin iäkkäät naiset sivuuttavat tämän ja/tai suorastaan kuvittelevat sen olevan normaalia käytöstä mieheltä. Eihän se ole.
En kiistä, etteikö nainenkin voi käyttäytyä törkeän ahdistelevasti. Mutta silloinkin uhrin pitää tuoda se tekijän ja poliisin, ravintolahenkilökunnan, esimiehen tai työsuojelun tietoon.
Ei kaikkia ole ahdisteltu
N21Täällä toinenkin joka ei ole kokenut ahdistelua koskaan. Olen vieläpä työskennellyt ja opiskellut miesvaltaisella alalla sekä juurikin kahvilan ja kaupan kassalla.
Ei ole lääpitty tai puristeltu, ei huudeltu törkeyksiä tai vihellelty eikä vilauteltu. Olen ihan tavallinen s-kokoinen perusnätti nainen.
Olisi jännä jos tutkittaisiin mikä on se piirre naisessa, joka saa kanssakulkijat ahdistelemaan. Ja tällä en tarkoita syyllistää uhria, mutta jotenkinhan se täytyy selittyä että toiset kokevat jatkuvasti ja toiset eivät koskaan.
Herttainen olemus. Sen lisäksi että vanhat patut teininä ahdisteli solkenaan, lähestyi aina myös lapset, rouvat, kuka vaan. Koska olen todella helposti lähestyttävän ja kiltin näköinen. Oikein oksettaa nuo vaatetukseen yms viittaavat muut kommentit ketjussa kun seksikkyydestä ei millään tavalla ole ollut kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pystyvät vain emotinaalisesti kiinnostumaan toisista miehistä. Siksi naiset jotka ihmettelette miksi miehen kaverit vievät aina voiton tai miksi mies jaksaa panostaa miesten keskinäisiin sauna tai matsi iltoihin sata % mutta ei teihin johtuu siitä ettei mies kykene olemaan kuin pelkästään fyysisesti kiinnostunut naisesta. Koko parisuhde/avioliitto konsepti on iso kusetus kiitos patriarkan. Siksi teidän naisten elämät imetään kuviksi ja mielenterveytenne kärsii, miesten ei kuulu naisten elämää ei muut paitsi ne huippuälykkäät hyvällä tunne älyllä.
Pikku vinkki. Tuollainen mies on homo, enkä sano tätä pahalla.
Ei ole. Et ymmärrä pointtiani. Oletko mies?
Miksi tällä palstalla minua luullaan aina mieheksi? En siis ole.
Jos mies panostaa ns. kavereihinsa noin paljon, niin jotain homoeroottista tuossa joukossa on. Oma mieheni jopa joskus narraa, että vaimo ei nyt päästä bileisiin tai matsiin tms., koska ei vain huvita lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyvät tissit on aina törkeä kommentti, mutta onhan se törkeämpi, jos sen sanoja on mun faijan ikänen. Se on vanhempi ja kokeneempi ja kaikkein pystyvimmässä asemassa. Oman ikäiselle on helpompi haistattaa vitut."
Siinä kassaneitejä jututtaville palstasedille. Ottakaa kestohaistatteluna ja antakaa niiden tyttöjen olla rauhassa.
Mikä on pystyvin asema?
En tiedä, mutta mitä olet mieltä siitä, että keski-ikäiset miehet häiriköivät seksuaalisesti lukiolaistyttöjä näiden ollessa töissä?
Tää on mielenkiintoinen ilmiö, josta ei minun elämänpiirissäni ole mitään havaintoa. Olen 29v nainen, normaalivartaloinen ja tavallisen näköinen, istunut kaupan kassalla melkein 13 vuotta tai enää en tee kuin satunnaisesti niitä töitä, mutta koskaan ei tavallinen keski-ikäinen mies ole häiriköinyt seksuaalisesti. On sanottu ole hyvä ja kiitos ja hyvää päivänjatkoa jne. Enemmän ongelmia on ollut humalaisista nuorista naisista, omanikäisistä. Naisen huutama "saatanan lehmä" ei ole seksuaalista ahdistelua, se on itseilmaisua?
Eli koska sinua ei ole ahdisteltu kaupan kassalla niin muut nuoret naiset selvästi valehtelevat joka paikassa, jossa seksuaalisen ahdistelun yleisyyyttä tuodaan ilmi? Olet ollut onnekas.
Sanoinko noin? Ei kirjoituksessani ollut sanaakaan valehtelusta, kunhan totesin, että omassa elämänpiirissä tässä melkein jo 30 vuoden korkeassa iässä ei ole moista havaintoa. Johtuuko se ikäerosta vai mistä, mutta ei noin 10 vuotta sitten kaupan kassalla tehty seksuaalisia ehdotuksia tai esitelty elintä, vaikka nyt lukiolaistytöt joutuvat moista päivittäin kokemaan. Jotain on muuttunut koko yhteiskunnassa, jos asiakkat käyttäytyvät noin.
Sinä olet ollut onnekas. Minä olen viisikymppinen nainen, jota keski-ikâiset ja vanhemmat miehet ahdistelivat alakouluiästä lähtien. Useimmilla ystävilläni on samoja kokemuksia. Tutkimukset kertovat ilmiön yleisyydestä. Täytyy olla sokea tai pahantahtoinen, jos sitä haluaa minimoida. Puhumme kuitenkin usein lapsista ja nuorista seksuaalirikosten kohteena.
Muista tuoda mahdollisille lapsenlapsillesi julki, millaisia miehet ovat. Opeta heidät vihaamaan mahdollisimman varhain, että osaavat olla kadulla varuillaan, kun setämies kävelee jossain vastaan.
Minusta teidän miesten kimppauhriutuminen on nyt vähän säälittävää, kun puheena on tyttöihin ja nuoriin naisiin kohdistuva ahdistelu, joka on useassa tapauksessa rikollista. Olisiko teidän mahdollista suhtautua siihen kuin vastuulliset aikuiset? Se auttaisi asiaa.
Kerron nyt vielä kerran: meillä vauvapalstan miehillä ei ole mitään tarttumapintaa naisten seksuaaliseen ahdisteluun. Me emme tiedä, miltä tuntuu ahdistella naista tai miltä ahdistellusta naisesta tuntuu. Me emme tiedä, miltä tuntuu naisten kutsuvat katseet tai miltä tuntuu olla mies, joka lähtee baarista naisen kanssa kotiin harrastamaan yhden yön seksiä. Ilman sitä ahdistelua siis. Olemme täällä siksi, että me olemme epäonnistuneet naisten kanssa kaikessa muussa, paitsi juuri siinä ahdistelussa. Siinä olemme onnistuneet: kukaan nainen tuskin on joutunut täällä olevien miesten ahdistelemaksi.
Oliko sinulla keskusteluaiheeseen jotain sanottavaa? Siihen että lukiiolaistytöt kokevat viikoittain seksuaalista ahdistelua?
Tee omista ongelmistasi ihan oma ketju.
Se ei tullut minulle mitenkään yllätyksenä, että lukiolaistytöt kokevat viikoittain seksuaalista ahdistelua. En olisi tarvinnut siihen koko HS:n juttua. Olen pahoillani miesten puolesta. Voin vain toivoa, että naiset saisivat jonain kauniina päivänä sen täydellisen rauhan, minkä ansaitsevat. Myös ne lukiolaistytöt.
Miehet voisi vaikka tappaa.
Lievempänä ratkaisuna miehet voisi erottaa naisista välittömästi syntymän jälkeen. Naiset voisivat olla keskenään omissa oloissaan, miehet keskenään. Suomeenkaan ei tarvittaisi kuin kaksi suurta aluetta.
Heh, missä ne naiset asuisivat, ja millä ne liikkuisivat? Naisten alue romahtaisi hetkessä kissatappeluihin ja selkäänpuukottamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättehän naiset, että tällä vauvapalstalla on todennäköisesti kaikkein vähiten naisia ahdistelevia miehiä. Ainakin minä voin ilmoittaa heti, ettei minusta ole ollut koskaan mitään haittaa naisille. Paitsi provoajan roolissa täällä palstalla.
Puhumme aiheesta keskenämme ihan mieluusti. Mitä vähemmän miehiä ja provoajia, sen parempi keskustelu.
Keskustelkaa toki, mitähän kesksuteltavaa tuossa aloituksessa on.
Ole käyttämättä sanaa "miehet" jos pystyt.
Tässä aiheessa sen käyttö on hyvin perusteltua ja tarpeellista.
Eipä oikeastaan ole.
Kokeile vaihtaa sana "ahdistelijaksi"
Minun ahdistelijani ovat aina olleet miehiä. Miksi sukupuoli pitäisi verhota johonkin savusumuun, kun kaikki tietävät ahdistelijoiden olevan yleisimmin miehiä? Jottei sinun herkkää egoasi vaurioiteta?
Minua harmittaa miehenä se, miten mahdollisuuksia puuttua ahdisteluun on vähän. Tilanteet ovat tosi nopeita ja ahdistelijat keksivät usein tekosyitä. Joskus olen puuttunut, mutta monesti kun se tapahtuu esim. Helsingin asemien vilinässä muutaman metrin päässä ei vaan ehdi. Siitä jää sitten sivullisenakin harmitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista saada tutkimustietoa, kuinka paljon erityisesti suomalaisten miesten kohdalla naisten ahdisteluun vaikuttaa alkoholi. En usko mitenkään, että suomalainen 30-vuotias Miikka menisi tuolla kadulla yksin ollessaan selvinpäin lääppimään nuoria naisia. Kuningas alkoholi tässäkin on keskeisesti mukana.
Mikä ihmeen tekosyy se alkoholi oikein on? Ihan yhtä lailla ihminen on vastuussa käytöksestään oli kännissä tai ei.
Joku syy se on, koska suomalainen mies tuskin ahdistelee selvinpäin ja yksin kulkiessaan kauppareissun yhteydessä. En ole ainakaan minä koskaan elämäni aikana tällaista todistanut.
Ohis. Olen kohdannut ahdistelua suomalaiselta mieheltä keskellä päivää ja selvinpäin. Yritti jopa repiä minua rappukäytävään. Toisen kerran kauppakeskuksessa suomalainen mies ei päästänyt minua ulos hissistä ja vaati että hymyilisin hänelle. Ihan selvinpäin olevalta vaikutti sekin. Kolmannen kerran suomalainen mies tuli takaani ja tarttui käteeni kun olin noussut ulos bussista, ja yritti suostutella tulemaan luokseen. Sanoin monta kertaa ei, ja että päästää irti. Vasta kun kaivoin toisella kädellä puhelimen ja näppäilin hätänumeron niin päästi irti. Neljännen kerran kaupan pihassa nousin autosta niin viereisessä autossa oleva miesporukka vislaili ja huuteli. Näistä toivottavasti ainakin kuski oli selvinpäin.
Mulla olisi näitä tarinoita paljon lisää. Paljon. Lisää.Ehkä sinun kannattaa muuttaa alueelle jossa ei asu noin paljoa pervoja. Toisaalta en tiedä ikääsi mutta jos olet vaikka 40 ja sinua on ahdisteltu 4 henkilön toimesta (aikuisiällä) niin se on keskimäärin kerran joka viides vuosi.
Toisaalta tää on netti ja todennäköisesti "paljon lisää" on aika reipasta liioittelua jos ei suoraa valehtelua kun koitat ilmeisesti levittää agendaa jostain asiasta. Tai trollata. Mahdoton oikeastaan erottaa että kumpaa.
Kuten sanoin, näitä tarinoita on paljon lisää. Ihan h*lvetin paljon jos lisätään kaikki humalassa olevien vislailut, huutelut ja ohimennen "vahingossa" koskettelut. On työnnetty väkisin kieli kurkkuun yöelämässä, puristeltu, kuorittu, nostettu väkisin syliin, piiritetty miesporukalla ja naurettu kun se on ollut mielestäni pelottavaa ja ahdistavaa.Toki aktiivisin ahdisteluksi tulemisen aika oli 7-15 vuotiaana. Mutta en ole kertaakaan ollut yöelämässä niin, ettei joku olisi lähestynyt epätoivotulla tavalla.
Kerrotko millä alueella ei ole pervoja? Asun keskisuuressa kaupungissa omakotitalossa rauhallisessa lähiössä.
Niin ja olen nyt 26 vuotias.Kuulostaa kovin tutulta. Tuollaista se on monella tytöllä ja nuorella naisella.
Eikö 7 vuotias ole liian nuori baariin?
Etkö keksi muuta kuin lillukanvarsia? Toki, 7v on liian nuori baariin mut suomalaisen miehen mielestä ihan sopivan ikäinen seksiin. Se on aika häiritsevää. Muistan itse olleeni 6v kun ensimmäisen kerran suomalainen mies ahdisteli. Minulla oli vaaleanpunaiset tuulipuvun housut ja vaaleanpunavihreä tuulipuvun takki. Olin juuri tullut -ESIKOULUSTA- ja äiti oli mennyt purkamaan kauppakasseja sisälle. Ohis tämäkin.
oliko kyseessä yksilö vai syytätkö miehiä asiasta?
#miesvihanäkyväksi
"Olen lukion ohella myyjänä elintarvikeliikkeessä yhden metroaseman lähellä ja tuntuu, että asiakaspalvelijalle voi sanoa ihan mitä vain."
Ai että metroaseman Alepassa sanotaan mitä sattuu?? DAAAAAA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättehän naiset, että tällä vauvapalstalla on todennäköisesti kaikkein vähiten naisia ahdistelevia miehiä. Ainakin minä voin ilmoittaa heti, ettei minusta ole ollut koskaan mitään haittaa naisille. Paitsi provoajan roolissa täällä palstalla.
Puhumme aiheesta keskenämme ihan mieluusti. Mitä vähemmän miehiä ja provoajia, sen parempi keskustelu.
Keskustelkaa toki, mitähän kesksuteltavaa tuossa aloituksessa on.
Ole käyttämättä sanaa "miehet" jos pystyt.
Tässä aiheessa sen käyttö on hyvin perusteltua ja tarpeellista.
Eipä oikeastaan ole.
Kokeile vaihtaa sana "ahdistelijaksi"
Minun ahdistelijani ovat aina olleet miehiä. Miksi sukupuoli pitäisi verhota johonkin savusumuun, kun kaikki tietävät ahdistelijoiden olevan yleisimmin miehiä? Jottei sinun herkkää egoasi vaurioiteta?
Tuleeko yllätyksenä että naisia ahdistelee enemmän miehet? Naiset kuitenkin ahdistelevat miehiä, jopa enemmän kuin miehet naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset, jotka väittävät, etteivät ikinä ole tulleet ahdistelluiksi, eivät vain tajua omia rajojaan. Jokaista on lääpitty, puristeltu, jokaiselle huudeltu asiattomia, vihellelty ja vilauteltu mulkkua.
Etenkin iäkkäät naiset sivuuttavat tämän ja/tai suorastaan kuvittelevat sen olevan normaalia käytöstä mieheltä. Eihän se ole.
En kiistä, etteikö nainenkin voi käyttäytyä törkeän ahdistelevasti. Mutta silloinkin uhrin pitää tuoda se tekijän ja poliisin, ravintolahenkilökunnan, esimiehen tai työsuojelun tietoon.
Ahhahhaa! Mä olen töissä raflassa, ja joka ikinen ilta asiakkaat ahdistelee mua. Yleensä naiset, joskus harvoin myös miehet. Jos joka tilanteesta kävisin raportoimassa vuoropäällikölle, niin ei siinä asiakkaita ehtiskään palvelemaan. Että vähän realismia noihin möläytyksiin nyt.
M27
Olisiko parempi ettei sinua ahdisteltaisi töissä vaan saisit tehdä työsi rauhassa?
Mikä kysymys tämä nyt oli?? Ei kait kukaan halua tulla ahdistelluksi työpaikallaan?
-eri
"Aina kun olen työvuorossa, tulee joku kommentti. Aina. Joku kehuu kurveja tai hyvänmuotoista vartaloa. Mä tykkäisin flirttailla, se on tosi kivaa."
Onko tässä mitään ristiriitaa kenenkään mielestä? Hesarin toimittajan ja "päiväkirjan pitäjän" mielestä ei ainakaan ole.
Eikö "hyvät tissit!" ole kehu kenen tahansa mielestä? On toki asiatonta sanoa tällaista alaikäiselle tai töissä olevalle mutta vaikka baarissa luulisi naisten olevan otettu.
Kertokaa nyt joku ihan oikeasti, miksi juuri minun pitäisi tuntea joku pisto sydämessäni jonkun toisen ihmisen tekojen takia? Onhan lehdissä joka päivä vaikka minkälaisia rikosuutisia ja uutisia sodasta ja kaikenlaisesta epäoikeudenmukaisuudesta ja julmuudesta. Tunnetteko te kaikista niistä piston sydämessänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo näköjään mikään muuttunut siitä kun itse olin nuori, nyt vielä tullut some lisäksi.
Samaa mietin. Vielä entistäkin härskimpää menoa. Tänään jokainen äiti voisi jutella asiasta tyttöjensä kanssa. Kysyä onko tullut peniskuvia tms. Jos on, ne kannattaa pistää eteenpäin viranomaisille. Niiden lähettäminen on uudessa voimaan tulleessa lainsäädännössä kriminalisoitu.
Miten vajaa pitää olla älyllisesti, että lähettelee jotain peniskuvia? :D
"Tulee joku jätkä näköjää aika jurrissa, soittaa kajarista musaa. Se pyytää mua treffeille, mä sanon ei. Se vaa jatkaa jankkaamista, lopult väitän et mul on poikaystävä, koska se yleensä toimii. Ei tähä tyyppii kuitenkaa, se sanoo et silki o tyttöystävä, nii ei välii."
Tämäkö on nyt sitten jotain dramaattista ahdistelua? Kännissä oleva hönö joka soittaa kajarista musaa ja sekoilee känässä on nyt sitten ahdistelija?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt yhtä epäuskottavaa ja surkeaa artikkelia Hesarissa. Mikään tuossa ei pidä paikkaansa. Kaikki väitetyt ahdistelukuvaukset eivät ole ahdistelua ja ovat mahdollisesti toimittajien itsensä keksimiä.
:D. Että semmoset defenssit siellä. Tuli muuten mieleen se kun seurasin kerran kuinka kassalla noin kuuskymppinen mies flirttaili selvästi alle parikymppisen tytön kanssa ja tyttö oli sen näköinen että tilanne oli hänestä hyvin epämukava. Oli ilta lähellä sulkemisaikaa ja pieni marketti oli lähes tyhjä. Mies nojaili kassalinjastoon aivan kummallisesti liian lähellä kassaa, siirtyi pois että pääsin maksamaan ja jatkoi juttua sen jälkeen uudelleen. Jäin tekemään tikusta asiaa maksettuani koska halusin katsoa tarvitseeko tyttö apua. Onneksi jonoon tuli lisää väkeä ja mies lähti menemään. Eniten koko jutussa ihmetytti se että eikö se 60 vee mies todella nähnyt ettei tyttö vastannut hänen vikittelyynsä YHTÄÄN. Että tyttö näytti lähinnä siltä että apua. Tuokin tytö oli hyvin kiltin näköinen, uskon että se oli yksi syy siihen että joutui ukkelin kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista saada tutkimustietoa, kuinka paljon erityisesti suomalaisten miesten kohdalla naisten ahdisteluun vaikuttaa alkoholi. En usko mitenkään, että suomalainen 30-vuotias Miikka menisi tuolla kadulla yksin ollessaan selvinpäin lääppimään nuoria naisia. Kuningas alkoholi tässäkin on keskeisesti mukana.
Mikä ihmeen tekosyy se alkoholi oikein on? Ihan yhtä lailla ihminen on vastuussa käytöksestään oli kännissä tai ei.
Joku syy se on, koska suomalainen mies tuskin ahdistelee selvinpäin ja yksin kulkiessaan kauppareissun yhteydessä. En ole ainakaan minä koskaan elämäni aikana tällaista todistanut.
Ohis. Olen kohdannut ahdistelua suomalaiselta mieheltä keskellä päivää ja selvinpäin. Yritti jopa repiä minua rappukäytävään. Toisen kerran kauppakeskuksessa suomalainen mies ei päästänyt minua ulos hissistä ja vaati että hymyilisin hänelle. Ihan selvinpäin olevalta vaikutti sekin. Kolmannen kerran suomalainen mies tuli takaani ja tarttui käteeni kun olin noussut ulos bussista, ja yritti suostutella tulemaan luokseen. Sanoin monta kertaa ei, ja että päästää irti. Vasta kun kaivoin toisella kädellä puhelimen ja näppäilin hätänumeron niin päästi irti. Neljännen kerran kaupan pihassa nousin autosta niin viereisessä autossa oleva miesporukka vislaili ja huuteli. Näistä toivottavasti ainakin kuski oli selvinpäin.
Mulla olisi näitä tarinoita paljon lisää. Paljon. Lisää.Ehkä sinun kannattaa muuttaa alueelle jossa ei asu noin paljoa pervoja. Toisaalta en tiedä ikääsi mutta jos olet vaikka 40 ja sinua on ahdisteltu 4 henkilön toimesta (aikuisiällä) niin se on keskimäärin kerran joka viides vuosi.
Toisaalta tää on netti ja todennäköisesti "paljon lisää" on aika reipasta liioittelua jos ei suoraa valehtelua kun koitat ilmeisesti levittää agendaa jostain asiasta. Tai trollata. Mahdoton oikeastaan erottaa että kumpaa.
Kuten sanoin, näitä tarinoita on paljon lisää. Ihan h*lvetin paljon jos lisätään kaikki humalassa olevien vislailut, huutelut ja ohimennen "vahingossa" koskettelut. On työnnetty väkisin kieli kurkkuun yöelämässä, puristeltu, kuorittu, nostettu väkisin syliin, piiritetty miesporukalla ja naurettu kun se on ollut mielestäni pelottavaa ja ahdistavaa.Toki aktiivisin ahdisteluksi tulemisen aika oli 7-15 vuotiaana. Mutta en ole kertaakaan ollut yöelämässä niin, ettei joku olisi lähestynyt epätoivotulla tavalla.
Kerrotko millä alueella ei ole pervoja? Asun keskisuuressa kaupungissa omakotitalossa rauhallisessa lähiössä.
Niin ja olen nyt 26 vuotias.Ja tarinasi onnistui muuttumaan vain entistä epäuskottavammaksi.
Että oikein 7-15 vuotiaana eniten ahdistelua kun haluat näemmä vääntää tarinasi siihen suuntaan että kaikki miehet on myös pedareita.
Kun olin alakoulussa, eräs itsensäpaljastaja odotteli minua harva se päivä koulun jälkeen koulureitin varrella. Olihan se näin aikuisena ajatellen ikävä juttu. Silloin blokkasin sen kokonaan mielestäni, että kykenin käymään koulua. Pelotti mielettömästi. Kenellekään en uskaltanut tai osannut kertoa. -eri
Lisää keksittyjä tarinoita entisten päälle jotta sosiaaliprnoa kaipaava kukkahattuvasemmisto saa lisää kiihottumismateriaalia.
Pitihän se arvata että laitaoikeisto siellä huutelee. Jotenkin tää sun öyhöttäminen ja naisten ahdistelukokemusten vähättely ei anna persuista kauhean hyvää kuvaa. Eipä se kenellekään aivot omistavalle pitäisi tulla yllätyksenä että ahdistelevia misogyynejä koko sakki.
Valitsitte juuri puoluesihteeriksenne kissanpentuja polttavan henkilön. Se sopii vissiin naisten arvomaailmaan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pystyvät vain emotinaalisesti kiinnostumaan toisista miehistä. Siksi naiset jotka ihmettelette miksi miehen kaverit vievät aina voiton tai miksi mies jaksaa panostaa miesten keskinäisiin sauna tai matsi iltoihin sata % mutta ei teihin johtuu siitä ettei mies kykene olemaan kuin pelkästään fyysisesti kiinnostunut naisesta. Koko parisuhde/avioliitto konsepti on iso kusetus kiitos patriarkan. Siksi teidän naisten elämät imetään kuviksi ja mielenterveytenne kärsii, miesten ei kuulu naisten elämää ei muut paitsi ne huippuälykkäät hyvällä tunne älyllä.
Pikku vinkki. Tuollainen mies on homo, enkä sano tätä pahalla.
Miksi tällä palstalla minua luullaan aina mieheksi? En siis ole.
Jos mies panostaa ns. kavereihinsa noin paljon, niin jotain homoeroottista tuossa joukossa on. Oma mieheni jopa joskus narraa, että vaimo ei nyt päästä bileisiin tai matsiin tms., koska ei vain huvita lähteä.
Ei ole. Emotionaalinen kiinnostus ja fyysinen kiinnostus on eri asia. Emotionaalisella tarkoitetaan henkistä yhteyttä kun taas fyysisellä fyysistä. Miestä ei kiinnosta naisen tunteet ja vointi. Miestä kiinnostaa naisessa fyysinen puoli ja se mitä hän voi naiselta imeä, eli raha, asunto, terapia yms. Häntä ei kiinnosta naisen hyvinvointi kuten häntä kiinnostaa kavereidensa hyvinvointi. Mies voi hylätä naisensa ja LAPSENSA mitä ihmeellisimmillä syillä. Älä väitä että tuollainen sukupuoli olisi emotionaalisesti kiinnostunut naisista tai omista jälkeläisistä.
Ja tosiaan huippuälykkäät miehet asia erikseen ja tätä tukee myös aivotutkimukset.