Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut melkein 20v. kotirouvana, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
01.09.2023 |

Anna mennä.

Kommentit (195)

Vierailija
41/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheiletko ? ootko tehny seksin eduksi mitään kotosalla ollessasi?

esim lukenu kirjallisuutta tai kokeillut uusia juttuja

Vierailija
42/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet järjästänyt eläkeasiasi? Mitä tekisit, jos mies haluaisi erota?

Eläkkeeni tulee olemaan melko pieni, mutta kyllä sillä toimeen tulee, tulevathan muutkin, vaikkei heillä ole edes omaisuutta kuten minulla. Jos mies tahtoisi erota, niin eläisin yksin, ei kai siinä sen kummempaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä aiot elättää itseni vanhana, kun miehesi on vaihtanut sut sihteeriinsä?

Tähän Ap ei selkeästikään osaa vastata.

Sitten tulee romahdus, ellei ole varautunut. Kannattaa olla jokin henkinen ja taloudellinen oma juttu. Mies on korvattavissa.

Vierailija
44/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

krak kirjoitti:

urheiletko ? ootko tehny seksin eduksi mitään kotosalla ollessasi?

esim lukenu kirjallisuutta tai kokeillut uusia juttuja

Molempiin vastauksena kyllä. Ap

Vierailija
45/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet päivisin? Minäkin olen ollut 15 vuotta kotiäiti ja kotirouva.

Luen, kirjoitan, urheilen, opiskelen ja autan miestäni yritykseen liittyvissä töissä. Tällä hetkellä myös remontoin satavuotiasta hirsitaloa, joka oli lähes autiotalokunnossa vielä viime keväänä. Ap

Minusta et kuulosta kotirouvalta. Olet vain käymättä töissä ja teet itseäsi miellyttäviä asioita. Olet koko elämän pituiselle lomalla.

Minusta kotirouva elää miehensä mukaan. Hoitaa kodin ja on edustava ulkoisesti ja sisäisesti.

Tässä piti kysellä minulta eikä päinvastoin, mutta kysyn silti mitä mahdat tarkoittaa tuolla, että "elää miehensä mukaan"? Voi minun elämääni tosiaan niinkin kuvata, että olen lomalla, mutta eihän sitä tiedä kestääkö se koko loppuelämän. Ap

Onko sinulla rahaa säästössä? Tai saisitko mieheltäsi rahaa mahdollisen eron koittaessa? Jos ei ja etkä, niin miten uskallat olla toisen ihmisen varassa?

Ei ole rahaa säästössä, mutta minulla on omaa omaisuutta eikä meillä ole avioehtoa. Ap

Vierailija
46/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan mielestäsi ruudinkeksijä.

Miksi vtussa sulta pitäisi kysyä jotain?

Jos sulla on asiaa niin kerro äläkä arvuuttele.

Vierailija
47/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö kyseenalaista edes ripausta siitä, että olet rakentanut koko viimeaikaisen elämäsi toisen siivellä matkustamiselle?

En koe sitä noin. Ap

Vierailija
48/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet järjästänyt eläkeasiasi? Mitä tekisit, jos mies haluaisi erota?

Eläkkeeni tulee olemaan melko pieni, mutta kyllä sillä toimeen tulee, tulevathan muutkin, vaikkei heillä ole edes omaisuutta kuten minulla. Jos mies tahtoisi erota, niin eläisin yksin, ei kai siinä sen kummempaa. Ap

Takuueläke on noin 900 €. Eli sairaan pieni. Vuokraan menee tuo summa ja kerrostaloasunnon yhtiövastikekkin on 500 €. Ei jää montaa satasta elämiseen.

Vierailija
49/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kuka nainen olet aloittaja. Hu*raat päivät pitkät kotona kun miehesi on töissä. Et saa mitään päivärahaa eikä miehesikään rahoita elämääsi. Eikö edes hävetä? Kirjoittelet tänne yleisille palstoille kun hu*raamisen lisäksi aikasi käy pitkäksi päivisin.

Vierailija
50/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luen, kirjoitan, urheilen, opiskelen ja autan miestäni yritykseen liittyvissä töissä. Tällä hetkellä myös remontoin satavuotiasta hirsitaloa, joka oli lähes autiotalokunnossa vielä viime keväänä. Ap

Minusta et kuulosta kotirouvalta. Olet vain käymättä töissä ja teet itseäsi miellyttäviä asioita. Olet koko elämän pituiselle lomalla.

Minusta kotirouva elää miehensä mukaan. Hoitaa kodin ja on edustava ulkoisesti ja sisäisesti.

Tässä piti kysellä minulta eikä päinvastoin, mutta kysyn silti mitä mahdat tarkoittaa tuolla, että "elää miehensä mukaan"? Voi minun elämääni tosiaan niinkin kuvata, että olen lomalla, mutta eihän sitä tiedä kestääkö se koko loppuelämän. Ap

Onko sinulla rahaa säästössä? Tai saisitko mieheltäsi rahaa mahdollisen eron koittaessa? Jos ei ja etkä, niin miten uskallat olla toisen ihmisen varassa?

Ei ole rahaa säästössä, mutta minulla on omaa omaisuutta eikä meillä ole avioehtoa. Ap

No niin. Sitten ei hätää.

Vierailija
51/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu*ra mi hu*ra!

Vierailija
52/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistatko talon jota remontoit? Omistatko osan miehen yrityksestä? Oletko maksanut eläkemaksuja itsellesi? Onko teillä avioehto?

Vierailija
53/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistatko talon jota remontoit? Omistatko osan miehen yrityksestä? Oletko maksanut eläkemaksuja itsellesi? Onko teillä avioehto?

En omista x 2, eläkettä tulen saamaan, ei avioehtoa. Ap

Vierailija
54/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta kesälomalta! Mutta että jatkuvasti... huh huh. 

On hän kuitenkin miehensä apuna. Ja hoitaa kotia, joten mies voi tehdä enemmän töitä. Talon remontoiminen kuulostaa raskaalta.

Remontointi kuulostaa ennemminkin harrastukselta, pitäähän sitä jotain tekemistä vissiin olla.  Kummallinen koti on joillain, kun sitä pitää niin paljon "hoitaa", kyllä se useimmilla ihan normiviikkosiivouksella hoituu sen hoito. 

Kaupassakäymiseen menee tunti ja muut juoksevat asiat. Ruuanlaittoon tunti. Pyykit ja vaatteiden silittäminen. Kyllähän kodinhoitoon saa kulumaan aikaa. Jos on pihaa vielä, niin siinä on puuhaa. Saatikka jos on oikea kotirouva, niin ulkonäön pitää olla edustava. Hiukset, meikit ja vaatteet, siihen menee tunti päivässä, urheiluun matkoineen pari tuntia. Siinä on jo päivä täysi.

Vierailija
55/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo ja feikki, koska kukaan nainen ei käytä nimitystä "kotirouva".

Ihan turha lukea p-petterin vastauksia.

Vierailija
56/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet päätynyt tuohon tilanteeseen? Eikö sinulla ole alunperinkään mitään koulutusta? Minkälaiset asiat saavat sinut tuntemaan merkitykselliseksi? Mikä on suurin onnistumisesi?

Vierailija
57/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin aiot jättää jälkesi tähän maailmaan. Lapsia ei lasketa, koska jokainen nainen osaa avata reitensä.

Vierailija
58/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo ja feikki, koska kukaan nainen ei käytä nimitystä "kotirouva".

Ihan turha lukea p-petterin vastauksia.

Kyllä käyttää. Minä itse olen tosiasiassa työkyvytön työnhakija, mutta sanon olevani kotirouva. Kuulostaa hauskemmalta. Ja on psykologisesti parempi mieltää itsensä kotirouvaksi kuin tosiasiassa työkyvyttömäksi työnhakijaksi.

Vierailija
59/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet päätynyt tuohon tilanteeseen? Eikö sinulla ole alunperinkään mitään koulutusta? Minkälaiset asiat saavat sinut tuntemaan merkitykselliseksi? Mikä on suurin onnistumisesi?

Minulla on hyvä koulutus, olen opiskellut myös kotirouvana ollessani ja olen ollut nuorempana työelämässä. Suurin onnistumiseni on ehkä se, että perheemme on hyvinvoiva, lapset ovat pärjänneet todella hyvin ja koen saaneeni kaikki unelmani toteutetuiksi. Muutama tosin on vielä jäljelläkin, niiden suhteen en tiedä miten onnistun. Mutta yritän parhaani. Ap

Vierailija
60/195 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin aiot jättää jälkesi tähän maailmaan. Lapsia ei lasketa, koska jokainen nainen osaa avata reitensä.

Olen jättänyt jo, tulevaisuuden suunnitelmatkin liittyvät tuohon samaan asiaan, vaikka harva jättää jälkiä tähän maailmaan kovin pitkäksi ajaksi. Kuitenkin olen sellaisia asioita tehnyt, että jälki jää. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän