Olen ollut melkein 20v. kotirouvana, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (195)
Harrastan taidemaalausta, saan päivät kulumaan sillä. Edellinen vastaaja.
Oletko se sama, joka kuvitteli, että on työkyvytön tuon ajan jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet päivisin? Minäkin olen ollut 15 vuotta kotiäiti ja kotirouva.
Luen, kirjoitan, urheilen, opiskelen ja autan miestäni yritykseen liittyvissä töissä. Tällä hetkellä myös remontoin satavuotiasta hirsitaloa, joka oli lähes autiotalokunnossa vielä viime keväänä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko se sama, joka kuvitteli, että on työkyvytön tuon ajan jälkeen?
Kyllähän sitä tulee työkyvyttömäksi pitkän ajan kuluessa. Ihmissuhdetaidot hiipuu, kun ei tarvitse olla kuin valitsemiensa ihmisten kanssa tekemisissä. Aamuisin aikaisin herääminen on mahdotonta.
Ottaako kotirouva vastaan päiväkahvivieraita?
Miksi kuvittelet olevasi niin kiinnostava että olisi jotain kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Minkä vuoksi?
Elämä on helpompaa ja parempaa näin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ottaako kotirouva vastaan päiväkahvivieraita?
Ei. Ap
Millä aiot elättää itseni vanhana, kun miehesi on vaihtanut sut sihteeriinsä?
Eikö sinulla ole lainkaan omanarvontuntoa ja ammattiylpeyttä? Tarvetta seisoa omilla jaloilla olematta riippuvainen taloudellisesti kenestäkään toisesta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Ylen ykkönen enimmäkseen, välillä lenkillä myös Kasaria. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luen, kirjoitan, urheilen, opiskelen ja autan miestäni yritykseen liittyvissä töissä. Tällä hetkellä myös remontoin satavuotiasta hirsitaloa, joka oli lähes autiotalokunnossa vielä viime keväänä. Ap
Minusta et kuulosta kotirouvalta. Olet vain käymättä töissä ja teet itseäsi miellyttäviä asioita. Olet koko elämän pituiselle lomalla.
Minusta kotirouva elää miehensä mukaan. Hoitaa kodin ja on edustava ulkoisesti ja sisäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta kesälomalta! Mutta että jatkuvasti... huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole lainkaan omanarvontuntoa ja ammattiylpeyttä? Tarvetta seisoa omilla jaloilla olematta riippuvainen taloudellisesti kenestäkään toisesta?
Molempia ensinmainittua löytyy. Taloudellinen riippuvaisuus on vähän kinkkinen juttu, ovathan lähes kaikki riippuvaisia rahasta. On pakko käydä töissä, kun velat on maksettava - kuka seisoo omilla jaloillaan tuossa mielessä: aika harva. Mieluiten olen riippuvainen omasta miehestäni taloudellisesti kuin jostain työnantajasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä radiokanavaa kuuntelet?
Basso-radio. Jammailen kotitöiden lomassa. Mulla on kokotalon yhden hengen bileet päivisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempia ensinmainittua löytyy. Taloudellinen riippuvaisuus on vähän kinkkinen juttu, ovathan lähes kaikki riippuvaisia rahasta. On pakko käydä töissä, kun velat on maksettava - kuka seisoo omilla jaloillaan tuossa mielessä: aika harva. Mieluiten olen riippuvainen omasta miehestäni taloudellisesti kuin jostain työnantajasta. Ap
Siis olet ylpeä mistä?