Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
201/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten heti alkoi tämä "kun miehelle tuli taloudellisia vaikeuksia, piti etsiä uusi mies"-tyylinen motkotus. Ikäänkuin naisella itsellä ei olisi työtä, uraa, varallisuutta. Karitalla on oma työnsä ja hän on minusta edelleen tyylikäs nainen, eikä mikään miehen elättämä laiska luksusrouva, jollaisia Suomessa ei taida juurikaan edes olla.

Mies nyt teki tunteen vallassa typerästi, kun julkaisi koko maailmalle yksityisasioita noinkin yksityiskohtaisesti. Mautonta.

Tyylikkyys kaukana, kun pettää ja vielä varatun kanssa.

kuka tämä mies on???? 

Vierailija
202/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri kirjoittelee että yrittivät korjata"viime vuosien virheitä yhdessä" eli Petrin omaa pettämistä? YLlilaudalla kuvakaappauksia viesteistä.

Petri kirjoittaa olleensa 20 vuotta uskollinen.

Ja jos toinen sen nyt sanoo, uskot heti? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni. Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi. Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta. Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.

Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä.

Siinähän se. Temellä loppui rahat ja muija löysi pikavauhtia uuden kukkaron kalulla. Aika kulunut virsi. Näinhän 80% näistä julkistyrkkynaisista tekee. Miehet on kulutustavaraa. 

Mikä helvetin Teme?

Joku nigerialainen nimi?

Niin, mutta ylemmässä lainauksessa sanotaan "Temeltä loppui rahat", en ihan tajua asiayhteyttä.

Vierailija
204/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrin kirjoituksessa vihjataan, että Karitalle on raha tärkeää... miten sitten aloitti suhteen tuollaisen osteopaatti-Teemun kanssa? Tuskin tienaa mitenkään hyvin, saa Karita unohtaa asumiset 800 neliön luksustalossa.

Vierailija
205/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri kirjoittelee että yrittivät korjata"viime vuosien virheitä yhdessä" eli Petrin omaa pettämistä? YLlilaudalla kuvakaappauksia viesteistä.

Hän kirjoittaa kyllä myös, ettei ole itse koskaan Karitaa pettänyt.

Sun kannattais lukea alkuperäislähteitä eikä ylilaudan jonneulinaa.

Ai hän kirjoittaa ettei ole koskaan pettänyt Karitaa, no senhän täytyy olla ehdottomasti totta!!!!!

No ei, kyllä ylilaudasta totuus löytyy?

Vierailija
206/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, yleensä huudetaan vaahtopallot pöksyissä ettei pettäjää tarvitse suojella, nimet ja naamat esille vaan ja nyt kun niin tehdään se on noloa ja raukkamaista. :D 

Niin, jos mies pettäää...nyt pettäjä oli nainen. Sen on oltava miehen vika. Karitan tarinan kuulemme kyllä aikainaan ja sitten voidaan jakaa niitä jaxuhaleja miten kamala mies hänellä oli ja joka teki samalla myös lapsen elämästä ihan kamalaa.

Se on kylläkin fakta että mies teki ilmeisesti juuri muutaman viikon seiskalla olleen pojan elämästä ihan kamalaa. Voi oikeasti olla elämää muuttava tilanne tuollainen. Toivotaan että on niin vahvoja kaverisuhteeita pojalla ettei jää pysyviä vaikutuksia.

Se, että äiti pettää isää varatun joogaohjaajansa tmv. kanssa ei muka ole mitään siihen verrattuna, että isä ei asiaa hyväksy?

Vierailija
207/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo Teemu Nigeriasta vaiko ei?

Vierailija
208/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi säälittää tässä paljon. Voimia hänelle. Onko isovanhempia tms. jotka voisivat olla tukena?

Hirveää, että äiti syöksee perheen tuollaiseen tilanteeseen ja kamalaa, että isä ei aio puhua entiselle vaimolleen enää ikinä. Lapselle kestämätön tilanne :/

Vierailija
209/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Petri narsisti? Haiskahataa nuo monet kirjoitukset tuolla.

Vierailija
210/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen tilan tietävät vain ja ainoastaan ne kaksi ihmistä jotka siinä suhteessa ovat. Suhteen ongelmat ratkoo vain ja ainoastaan ne samat kaksi ihmistä. Tai eivät ratko. Asiassa ei auta ulkopuolisten mielipiteet tai sanomiset. Jaksuhalien etsiminen facebookissa tms on äärimmäisen noloa. Osoittaa kuitenkin sen, ettei ko. henkilöllä ole hallussa edes alkeita, miten ihmissuhteita hoidetaan ja minkälainen dynamiikka siinä vaikuttaa. Kuulostaa henkisesti 5-vuotiaan oireilulta?

Vierailija
211/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse asiassa jättänyt perääsi aikamoisen paskavanan, joten karma hoitaa yleensä tulevat asiat sen mukaisesti. Itsellä on nimittäin tästä kokemusta joidenkin aiempien suhteiden osalta ja todennäköisesti maksan tässä nyt selkeästi edelleen noista vanhoista nuoruudessa tekemistäni virheistä. Todennäköisesti karma muistaa myös minua tämän veemäisen some-avautumisen vuoksi, mutta ihan yksi ja sama, sillä en jaksa enää välittää yhtään mistään.

212/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se Petrikin pian löydä uuden naisen.

Vierailija
213/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas tämä Teemu Eguavoen sitten on miehiään? Joku osteopaatti-thaihieroja (😄) toki, mutta entä muuta?

Toimari yrityksessään, ei taida mikään köyhä hierojapoika olla.

Vierailija
214/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tarkoitti tuolla fyysisellä jutulla mitä kantaa loppuelämän ja rysän päältä kiinni jäämisellä?

Varmaankin jotain tautia (herpes?) ja jäänyt kiinni pettämisestä siten, että on tullut nähdyksi.

Oisko tatuointi kuitenkin

Tatuoinneista pääsee kyllä nykypäivänä eroon, herpeksestä ei.

En tiedä tästä tapauksesta mutta joskus miehet teettävät vasektomian jos nainen ei halua käyttää pillereitä.

ei oikea vastaus edelliseen, huomaatko

Vierailija
215/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Petrin Karitalta saamasta sukupuolitaudista vaietaan?

Vierailija
216/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista settiä viiskymppiseltä mieheltä. Mitkähän siellä on Karitan tunnelmat Suvisaariston ökylukaalissa. Tällaista on todella vaikea enää selitellä parhain päin.

Vierailija
217/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa Petrin ja Teemun kuvat, ja täytyy sanoa, että ei Karita miehiä ainakaan ulkonäön perusteella valitse.

Vierailija
218/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Petri tarkoitti sillä, että lapsi on jo viimeiset pari viikkoa joutunut kärsimään äitinsä takia?

Vierailija
219/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiesin tästä "hairahduksesta" jo reilu viikko sitten, mutta viime perjantaina Karita sanoi että valitsee minut ja lopettaa tuon toisen kaverin tapaamisen kokonaan. Eli sovittiin että yritetään saada asiat kuntoon ja jatketaan perheenä. Ainoa ongelma oli se, että minä olin ainoa osapuoli, joka ryhtyi työstämään parisuhdetta, sillä tänään sitten Karitalla oli taas yllättäen "palaveri" tuon kaverin luona ja näin kun tulivat onnellisena yhdessä Karitan autoon. Sain tämän ikuistettua kännykälläni, joten mitään epäselvyyttä ei asiassa enää ole. Viha ja vitutus ovat varmaan ne päällimmäiset tunteet. Karita sanoi aamupäivällä ennen Stadiin menoa, että käy "asioilla" kaupungissa. Ja niinhän Karita juuri tekikin."

Eli menivät autoon ja se on Petrin mielestä rysän päältä kiinni? 

Vierailija
220/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa julkisuudessa reposteluun.

Karita oli eri ihminen aloittaessaan suhteen Tykän kanssa. Lähti mammonan viettelemänä suhteeseen. Naiset on vaan tehty lumoutumaan hyvän elämän tarjoavista uroksista. Vaikutusvalta , resurssit ja mammona virhättävät. Ja se on naisten geeneissä.

Vanhemmiten ei enää ole kyse perheestä vaan sopivasta ihmisestä ja samoista elämänarvoista. Omaisuuden menettänyt Petri joutuu nyt syrjään ja uusi sopiva mies täyttää Karitan elämän.

Ihminen ei biologisesti ole yksiavioinen ja tämä on vaan täysin luonnollista. Ihmisen luoma yhteiskuntamalli on epäluonnollinen ja kärsimystä aiheittava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi