Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Petri kirjoittelee että yrittivät korjata"viime vuosien virheitä yhdessä" eli Petrin omaa pettämistä? YLlilaudalla kuvakaappauksia viesteistä.
Petri kirjoittaa olleensa 20 vuotta uskollinen.
Jännä, miten heti alkoi tämä "kun miehelle tuli taloudellisia vaikeuksia, piti etsiä uusi mies"-tyylinen motkotus. Ikäänkuin naisella itsellä ei olisi työtä, uraa, varallisuutta. Karitalla on oma työnsä ja hän on minusta edelleen tyylikäs nainen, eikä mikään miehen elättämä laiska luksusrouva, jollaisia Suomessa ei taida juurikaan edes olla.
Mies nyt teki tunteen vallassa typerästi, kun julkaisi koko maailmalle yksityisasioita noinkin yksityiskohtaisesti. Mautonta.
Petri on vaikuttanut kuumakallelta aina joten mikähän tossakin totuus? Asuin Petrin ja Karitan kotia vastapäätä kun he asui vielä Punavuoressa ja tuli todistettua tilannetta, jossa Petri huutaa pää punaisena jollekin sivulliselle kun kuvitteli tämän ottavan kuvaa hänestä. Hän myös ulkoilutti kahta pientä koiraa ja ajautui sanaharkkaan vanhan naisen kanssa niistä koirista. Lyhytpinnainen ukko ja jo silloin ajattelin että tuskin on pitkäaikainen juttu. En tiennyt että petrillä on rahaa ja asuvat jossain Petrin merenrantatalossa. Ehkäpä se raha on sit pitänyt liiton koossa ja sit kun sekin hävisi niin Karita sanoi heipat.
Tuossa iässä ei kannattaisi lähteä säätämään, elää loppuelämänsä yksin ja köyhänä yh:na. 😆
Mies kirjoittaa kelpasi vain kun meni taloudellisesti hyvin. Inhottava sanoa mutta ihmettelin tuota liittoa alusta saakka koska kuvista päätellen nainen oli liian hyvännäköinen miehelle. Eli lompakon paksuus auttoi ajattelin jo silloin.
Kirjoitus on todennäköisesti totta. Puhtoinen imago ei ollutkaan todellisuutta. Seuraavaksi riidellään omaisuudesta ja kuullaan vastapuolen selitykset.
Vierailija kirjoitti:
Petri kirjoittelee että yrittivät korjata"viime vuosien virheitä yhdessä" eli Petrin omaa pettämistä? YLlilaudalla kuvakaappauksia viesteistä.
Hän kirjoittaa kyllä myös, ettei ole itse koskaan Karitaa pettänyt.
Sun kannattais lukea alkuperäislähteitä eikä ylilaudan jonneulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis Teemu Selänne, ihan oikeesti?
mitä te Temeä sotkette tähän? Teme uskollinen onnellinen perheenisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos julkisuuden henkilö on juuri postaillut ihanaa rakkautta ja sitten jää housut kintuissa kiinni niin pistää varmasti vihaksi.
Veikkaan että kohta Tykkä keksii julkisuudessa läjäpäin syitä uhriutua ja miksi pettäminen oli ihan ok. Ei ne taloudelliset vaikeudet vaan miehen "muut ongelmat" mitä ne sitten onkaan.
Valesääliä ym tavanomaista.
kumpi petti? Mikä juttu tämä on?
Karita Tykkä (omaa sukua Tuomola) petti ja jäi siitä kiinni. Tuleva ex-miehensä Petri Tykkä kirjoitti pitkän kirjoituksen omalle facebook-seinälleen asiasta. On julkinen jonka löytää helpostikin. Samaten aika monta aloitusta on tästä aiheesta nyt tehty ja osassa niistä kopioitu tuo Petrin kirjoitus. Samaten selviää mitä on tapahtunut.
Miksi täällä esitetään mysteerisiä kommentteja? Nimistä ei puhuta, facebookit "löytää helposti"... Haluatteko vain piehtaroida omassa erinomaisuudessa ja siinä, että mukatiedätte enemmän kuin joku toinen? Oli miten oli, tässä Petrin päivitys OSA 1:
Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni. Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi. Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta. Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.
Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä.
Valitettavasti päällimmäisenä on käytännössä tällä hetkellä vihan tunne sinua kohtaan, vaikka olen pyyteettömästi rakastanut sinua nämä vuodet miljoona kertaa enemmän kuin ketään muuta aiempaa naisystävääni. Tämänpäiväinen konfrontaatio Ratakadun kulmalla oli kuin suoraan Rysän Päältä -ohjelmasta. Kiitos sinulle TEEMU EGUAVOEN, että edesautoit 20 vuoden parisuhteemme tuhoutumista. Ja vielä ISOMPI KIITOS SINULLE KARITA TYKKÄ (toivottavasti sukunimesi on pian taas TUOMOLA tai mikseipä vaikka EGUAVOEN), että murskasit sydämeni tuhansiin sirpaleisiin. Enää en valitettavasti kykene kokemaan kuin vihaa sinua kohtaan, sillä niin loukattu olo on itsellä. Saa nähdä pystynkö enää ikinä luottamaan keneenkään naiseen ja tämä pelkästään sinun takia.
Niin ja lopuksi kiitos vielä siitä yhdestä sinulta tulleesta ikävästä muistosta kehossani, mistä en pääse valitettavasti ikinä eroon. Tiedät kyllä mistä asiasta nyt puhun.
Eropaperit löytyvät käräjiltä huomenna, jotta saan omat asiani nopeammin kuntoon ja saan sinut lopullisesti pois mielestäni.
Petri Tykkä: "Ymmärrän mitä ajat takaa, mutta Karita on jo aiheuttanut pojallemme surua viimeisen 1,5 viikkoa, sillä poikamme on ollut tietoinen äidin uudesta miesystävästä, mistä huolimatta Karita jatkoi tuota omaa ikävää toimintaansa. Koska Karita on julkisuuden henkilö, olisivat lehdet tehneet jutun tästä asiasta joka tapauksessa. Nyt sain ainakin tuotua esille totuuden tämän asian osalta, vaikkakaan en olisi arvannut että tämä paisuu näin paljon. Kun sain tietää tuosta syrjähypystä, niin yritin viime perjantaina erota ystävinä, mutta Karita ilmoitti minulle että haluaa olla minun kanssani. Hän ilmoitti samalla, ettei aio tavata enää tuota kolmatta osapuolta, mutta toisin kävi."
Ymmärrän kriisit, kertahairahdukset jne. Mutta älä enää petä, jos olet kerran luvannut. Se on suolaa haavoille ja uusi puukko selkään. Ai, ai Karita.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten heti alkoi tämä "kun miehelle tuli taloudellisia vaikeuksia, piti etsiä uusi mies"-tyylinen motkotus. Ikäänkuin naisella itsellä ei olisi työtä, uraa, varallisuutta. Karitalla on oma työnsä ja hän on minusta edelleen tyylikäs nainen, eikä mikään miehen elättämä laiska luksusrouva, jollaisia Suomessa ei taida juurikaan edes olla.
Mies nyt teki tunteen vallassa typerästi, kun julkaisi koko maailmalle yksityisasioita noinkin yksityiskohtaisesti. Mautonta.
Tyylikkyys kaukana, kun pettää ja vielä varatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tykällä uusi nainen vai? En oo ketjua lukenut. Nehän asuu hulppeassa talossa Suvisaaristossa, kallista aluetta.
Kata Kärkkäinen ja Karita Mattila siis ovat vain tykittäneet Petri Nygårdin bileissä lempibiisejään niin kovaa että kaikunut Suvisaaristoon asti ja ihmiset hermostuneet ja siitä syntynyt kohu.
Ei kestä kiittää
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitus on todennäköisesti totta. Puhtoinen imago ei ollutkaan todellisuutta. Seuraavaksi riidellään omaisuudesta ja kuullaan vastapuolen selitykset.
Ei kaikki oo aina siltä miltä näyttää
Kukas tämä Teemu Eguavoen sitten on miehiään? Joku osteopaatti-thaihieroja (😄) toki, mutta entä muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos julkisuuden henkilö on juuri postaillut ihanaa rakkautta ja sitten jää housut kintuissa kiinni niin pistää varmasti vihaksi.
Veikkaan että kohta Tykkä keksii julkisuudessa läjäpäin syitä uhriutua ja miksi pettäminen oli ihan ok. Ei ne taloudelliset vaikeudet vaan miehen "muut ongelmat" mitä ne sitten onkaan.
Valesääliä ym tavanomaista.
kumpi petti? Mikä juttu tämä on?
Karita Tykkä (omaa sukua Tuomola) petti ja jäi siitä kiinni. Tuleva ex-miehensä Petri Tykkä kirjoitti pitkän kirjoituksen omalle facebook-seinälleen asiasta. On julkinen jonka löytää helpostikin. Samaten aika monta aloitusta on tästä aiheesta nyt tehty ja osassa niistä kopioitu tuo Petrin kirjoitus. Samaten selviää mitä on tapahtunut.
Tää kaikki on Petrin tekstiä (mielikuvitusta?). Aika nolo tilanne jos yhtäkkiä selviää, että kyse onkin ollut siitä, että Karitalla ja Teemulla onkin vain bisnesyhteistyötä ja Petri vetänyt jotain ja tullut harhaiseksi ja mustasukkaiseksi. Petri sitten lopulta päättääkin ton liiton postauksellaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tässä se pettäjä oli ? 😂 Ihan normaalia että Karitan kaverit tulevat someen puolustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kirjoittaa kyllä myös, ettei ole itse koskaan Karitaa pettänyt.
Sun kannattais lukea alkuperäislähteitä eikä ylilaudan jonneulinaa.
Ai hän kirjoittaa ettei ole koskaan pettänyt Karitaa, no senhän täytyy olla ehdottomasti totta!!!!!
En ole pitänyt Karitan imagoa kyllä mitenkään puhtoisena...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni. Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi. Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta. Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.
Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä.Siinähän se. Temellä loppui rahat ja muija löysi pikavauhtia uuden kukkaron kalulla. Aika kulunut virsi. Näinhän 80% näistä julkistyrkkynaisista tekee. Miehet on kulutustavaraa.
Ei tää uusi mies kovin varakkaalta vaikuta. Ehkä sillä on häräntappoase housuissa.
Onko fysioterapeutti?
Kenen Porsche ollut kyseessä, jos oikea päivitys? Tuskin tämän.
Porsche sponsoroi Karitaa... Sähköporsche alla kun Karita on niin vihreitä arvoja ja terveyttä arvostava... Saapi nähdä hakeeko Porsche auton pois kun paljastui että on pettäjä ja harrastanut seksiä sponsoriautossa ja on vielä sukupuolitautikin :DDD Ei varmaaan ainakaan suhtauduta suopeasti tai tehdä Porsche Taycan Condyloma Editionia :D
Hienoa että ketjussa omasta päästä keksityt fantasiat muuttuvat heti todeksi maan yksinkertaisimmilla. Ääliö.
Mene lihava tursas av-mamma vetelemään itseäsi pesäpallomailalla sinne ruokkoamattoman karvamättään keskeltä löytyvään hiivaiseen koloon. Porsche oli totta. Rakastelu Porschessa oli totta koska Petri itse sen kertoi ja kuvasi tapahtuman. Sukupuolitauti oli totta. Mikä tuossa kaiversi mieltäsi? VAI HEEEETKINEN! Onkos siellä Karita itse äänessä?
Tässä sinun mielestäsi Petri kuvaa rakastelun Porschen takapenkillä? "Tämänpäiväinen konfrontaatio Ratakadun kulmalla oli kuin suoraan Rysän Päältä -ohjelmasta."
Ei poikkea millään tavalla Helena Koivun kamalista insta päivityksistä. Karitakin varmaan saa jäädä Petrin elätettäväksi heidän yhteiseen kotiinsa? Eiks niin? Eihän Karitaa nyt voi tyhjän päälle jättää. Eihän?