Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Heh, yleensä huudetaan vaahtopallot pöksyissä ettei pettäjää tarvitse suojella, nimet ja naamat esille vaan ja nyt kun niin tehdään se on noloa ja raukkamaista. :D
Niin, jos mies pettäää...nyt pettäjä oli nainen. Sen on oltava miehen vika. Karitan tarinan kuulemme kyllä aikainaan ja sitten voidaan jakaa niitä jaxuhaleja miten kamala mies hänellä oli ja joka teki samalla myös lapsen elämästä ihan kamalaa.
Tykällä uusi nainen vai? En oo ketjua lukenut. Nehän asuu hulppeassa talossa Suvisaaristossa, kallista aluetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni. Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi. Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta. Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.
Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä.Siinähän se. Temellä loppui rahat ja muija löysi pikavauhtia uuden kukkaron kalulla. Aika kulunut virsi. Näinhän 80% näistä julkistyrkkynaisista tekee. Miehet on kulutustavaraa.
Mikä helvetin Teme?
Teme on käsittääkseni se Karitan uusi Kikuli.
Käytetään reilusti ihan koko nimeä Teemu "Teme" Eguavoen
En tiedä tuosta miehestä mitään, onko siis (ainakin ollut) melko varakas? Ja ilmeisesti jotain taloudellisia vaikeuksia tullut viime vuosina? Onko jotain konkkaa kuvioissa vai mitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni. Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi. Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta. Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.
Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä.Siinähän se. Temellä loppui rahat ja muija löysi pikavauhtia uuden kukkaron kalulla. Aika kulunut virsi. Näinhän 80% näistä julkistyrkkynaisista tekee. Miehet on kulutustavaraa.
Ei tää uusi mies kovin varakkaalta vaikuta. Ehkä sillä on häräntappoase housuissa.
Onko fysioterapeutti?
Kenen Porsche ollut kyseessä, jos oikea päivitys? Tuskin tämän.
Porsche sponsoroi Karitaa... Sähköporsche alla kun Karita on niin vihreitä arvoja ja terveyttä arvostava... Saapi nähdä hakeeko Porsche auton pois kun paljastui että on pettäjä ja harrastanut seksiä sponsoriautossa ja on vielä sukupuolitautikin :DDD Ei varmaaan ainakaan suhtauduta suopeasti tai tehdä Porsche Taycan Condyloma Editionia :D
Hienoa että ketjussa omasta päästä keksityt fantasiat muuttuvat heti todeksi maan yksinkertaisimmilla. Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis kyse tästä Karitasta? Jos on noin herkkä nainen niin ei ihan helppo rasti tuo ero?
https://www.terve.fi/artikkelit/karita-tykka-kiitollisuus-antaa-supervo…
Tarkkaan harkittu ja rakennettu hyvinvointivalmentaja- julkisuuskuva, jolla myydään ja rahastetaan. Tuskin on aidosti kovinkaan herkkä tai empaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos julkisuuden henkilö on juuri postaillut ihanaa rakkautta ja sitten jää housut kintuissa kiinni niin pistää varmasti vihaksi.
Veikkaan että kohta Tykkä keksii julkisuudessa läjäpäin syitä uhriutua ja miksi pettäminen oli ihan ok. Ei ne taloudelliset vaikeudet vaan miehen "muut ongelmat" mitä ne sitten onkaan.
Valesääliä ym tavanomaista.
kumpi petti? Mikä juttu tämä on?
Tästä koko aiheesta tulee mieleen tuo toinen ketju, jossa pohditaan miksi on vaikea sietää näitä iloa&valoa-uushenkisiä ihmisiä. Karitahan on näitä "hyvinvointi" höthöjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Petri kyllä kirjoituksellaan anna kovin järkevää kuvaa itsestään. Outo kirjoitus, jos selvinpäin kirjoitettu. Kiertäisin kaukaa.
Tuollainen jos tulee puskista oikeasti, kyllä siinä mieli hetkeksi järkkyy. En siis tekisi kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä kenenkään outoudesta tuon tekstin takia, vaikka se sitä tavallaan olikin meille jotka tässä sitä aamukahvilla sitä yllättäen luimme. Tuollainen tilanne voi oikeasti olla petetylle todella traumaattista, joten annetaan armoa.
Lapset tässä säälittää kyllä.
Jos tää onkin joku väärinkäsitys, Petri harhoissaan erehtynyt muijasta? Sori, tuli vähän postattua!
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Petri kyllä kirjoituksellaan anna kovin järkevää kuvaa itsestään. Outo kirjoitus, jos selvinpäin kirjoitettu. Kiertäisin kaukaa.
Niin uhrihan se ei ole järkevä mutta pettäjä on
Huoh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa kun mies väen vängällä haluaa itseään tasokkaamman naisen.
Jos tuo autossa sekstaaminen -päivitys pitää paikkaansa niin ruma sisältä oleba mies, että ulkoa.
Oli jo aikoinaan kiusaaja.
Nyt en pysy enää kärryillä. Mikä autossa sekstaaminen? Ja kuka ollut kiusaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin Teme?
Teme on käsittääkseni se Karitan uusi Kikuli.
Jonka Karita jakaa muiden naisten, kuten miehen puolison/lasten äidin kanssa.
Petri kirjoittelee että yrittivät korjata"viime vuosien virheitä yhdessä" eli Petrin omaa pettämistä? YLlilaudalla kuvakaappauksia viesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Temen päivitys:
Karita. En kadu mitään. Ratakadulla koin elämäni suurimman orgasmin Porschen takapenkillä. Laukesin uudelleen ja uudelleen. Sain lisää voimaa Petrin salakuvaamisesta. Olen valmis viettämään lopun elämääni sinun kanssasi Karita. Haluaisin, että vanhenemme yhdessä.
Namaste!
Ei yllätä. Tästäkin piirtyy hyvin ilkeä ihminen. Ei ole muuttunut mihinkään.
Yhtä syyllinen tämäkin on kuin Karita. Sotkeutuu varattuun!
Ja sä uskot että toi oli todellinen lainaus jostakin? Pyhä yksinkertaisuus. Ihme että kaikki salaliittoteoriat kukoistaa kun ihmisten lukutaito ja kritiikki on tolla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, yleensä huudetaan vaahtopallot pöksyissä ettei pettäjää tarvitse suojella, nimet ja naamat esille vaan ja nyt kun niin tehdään se on noloa ja raukkamaista. :D
Niin, jos mies pettäää...nyt pettäjä oli nainen. Sen on oltava miehen vika. Karitan tarinan kuulemme kyllä aikainaan ja sitten voidaan jakaa niitä jaxuhaleja miten kamala mies hänellä oli ja joka teki samalla myös lapsen elämästä ihan kamalaa.
Se on kylläkin fakta että mies teki ilmeisesti juuri muutaman viikon seiskalla olleen pojan elämästä ihan kamalaa. Voi oikeasti olla elämää muuttava tilanne tuollainen. Toivotaan että on niin vahvoja kaverisuhteeita pojalla ettei jää pysyviä vaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos julkisuuden henkilö on juuri postaillut ihanaa rakkautta ja sitten jää housut kintuissa kiinni niin pistää varmasti vihaksi.
Veikkaan että kohta Tykkä keksii julkisuudessa läjäpäin syitä uhriutua ja miksi pettäminen oli ihan ok. Ei ne taloudelliset vaikeudet vaan miehen "muut ongelmat" mitä ne sitten onkaan.
Valesääliä ym tavanomaista.
kumpi petti? Mikä juttu tämä on?
Karita Tykkä (omaa sukua Tuomola) petti ja jäi siitä kiinni. Tuleva ex-miehensä Petri Tykkä kirjoitti pitkän kirjoituksen omalle facebook-seinälleen asiasta. On julkinen jonka löytää helpostikin. Samaten aika monta aloitusta on tästä aiheesta nyt tehty ja osassa niistä kopioitu tuo Petrin kirjoitus. Samaten selviää mitä on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tarkoitti tuolla fyysisellä jutulla mitä kantaa loppuelämän ja rysän päältä kiinni jäämisellä?
Tatuointi tai vasektomia?
Sukupuolitauti? Hiv?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää uusi mies kovin varakkaalta vaikuta. Ehkä sillä on häräntappoase housuissa.
Onko fysioterapeutti?
Kenen Porsche ollut kyseessä, jos oikea päivitys? Tuskin tämän.
Porsche sponsoroi Karitaa... Sähköporsche alla kun Karita on niin vihreitä arvoja ja terveyttä arvostava... Saapi nähdä hakeeko Porsche auton pois kun paljastui että on pettäjä ja harrastanut seksiä sponsoriautossa ja on vielä sukupuolitautikin :DDD Ei varmaaan ainakaan suhtauduta suopeasti tai tehdä Porsche Taycan Condyloma Editionia :D
Hienoa että ketjussa omasta päästä keksityt fantasiat muuttuvat heti todeksi maan yksinkertaisimmilla. Ääliö.
Piipahda yliksellä lukemassa aiheesta niin tiedät mikä on fantasia 😅 Karitalla osui paska kirjaimellisesti tuulettimeen.
Heidän lapsensa on seiskaluokalla.
Todella kiusallista tuollainen isänsä julkinen kirjoittelu juuri yläastelle menneelle lapselle.