Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
241/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratakatu on vakoilijoiden mesta.

Vierailija
242/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petrin ja Karitan yhteisen lapsen päivitys Jodelissa. Eli voitte lopettaa sen "huolehtimisen" ja jeesustelun täällä:

Mua ei kiinnosta mitä mutsi ja faija duunaa, mulla on omat ongelmat kun on kolme eri gimulia kierroksessa. Tänään on kotibileet ja ainakin yhtä niistä aion painaa kakkoseen. Lopettakaa niiden jaksuhalien lähettäminen mä en niitä tarvi.

Joopajoo, taatusti aito - ylilauta versio!

Kerrotko niiden sun vaatimien "aitouksien" kriteerit niin yritetään toimia sen mukaan. Vai onko niin että sinulle "aitoja" ovat vain omat ahtaat mielikuvasi joita oksennat vauva-palstalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen, en ylipäätään ymäärrä jos ollaan suhteessa ja tapaillaan salaa toista. Laitetaan suhde poikki ja sitten tapaillaan. 

Asiat on hieman monimutkaisempia kuin näin mustavalkoista. Itse olen eläny läpi exän kanssa läpi hänen kipuiluinsa minun ja toisen naisen välillä. 

Vierailija
244/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tarkoitti tuolla fyysisellä jutulla mitä kantaa loppuelämän ja rysän päältä kiinni jäämisellä?

Tatuointi tai vasektomia?

Sukupuolitauti? Hiv?

Vasektomia kuulostaa mahdolliselta.

Vierailija
245/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Eiköhän se Petrikin pian löydä uuden naisen.

Haluaisitko sä miehen, joka julkisesti haukkuu ja nöyryyttää sua somessa, jos ei pidä sun tekemisistä? Mä en ainakaan voisi ikinä luottaa Petriin, sehän vaikuttaa ihan epävakaalta tapaukselta.

Vierailija
246/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei somessa kannata  avautua tuollasista asioista , varsinkin kun heillä on lapsi, oisko jo teini-ikäinen.

Kerrankin sille lapselle ollaan rehellisiä. Koko lapsuus on silkkaa valhetta. 

Lapsen takia olisi pitänyt luoda joku kaunis prinsessasatu tapahtumien ympärille?

Vierailija
247/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän typerää ja noloa mennä somessa julkaisemaan tuollaista itkupotkuraivaria. Voi kaduttaa myöhemmin, kun on pahin tunnekuohu ohittunut. Selvittäis vaimonsa kanssa asian. Suuttumuksen ymmärtää, mutta ei pitäis toimia suutuspäissään.

Mitä ihmeen selvittämistä tuossa on, jos toinen pettää toistuvasti???

Vierailija
248/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei somessa kannata  avautua tuollasista asioista , varsinkin kun heillä on lapsi, oisko jo teini-ikäinen.

Kerrankin sille lapselle ollaan rehellisiä. Koko lapsuus on silkkaa valhetta. 

Lapselle ollaan rehellisiä? Tuo on isän näkökulma asiaan. Mikä on äidin näkökulma? Ei ne asiat aina niin mustavalkoisia ole. Kyllä lapsi kotonaa vaistoaa asioita ja seinilläkin on korvat, eivät lapset mitään tyhmiä ole jos kotona vanhempien välillä on hieman outoa. 

Ilmeisesti Petri on kuumakalle tyyppiä. Kulissit ovat monessa espoolaisessa perheessä ja julkisten parisuhteissa yleisiä. 

Vierailija
249/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, onko tää Petri joku fitnessguru, joka vetää niitä mömmöjä, jotka pistää pään sekaisin?

Vierailija
250/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei popparit esiin, veikkaan että tämä myllytys jatkuu vielä pitkään. Ja Seiskan koko syksyn myynti on taattu!

Karita on kyllä aina vaikuttanut teennäiseltä muikkelilta. Kiinnostavaa nähdä, miten hänen hyvinvointibisnestensä käy jatkossa. Eihän hänellä ole mitään koulutusta myydä sitä mitä nyt myy.

Vierailija
251/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tarkoitti tuolla fyysisellä jutulla mitä kantaa loppuelämän ja rysän päältä kiinni jäämisellä?

Tatuointi tai vasektomia?

Sukupuolitauti? Hiv?

Vasektomia kuulostaa mahdolliselta.

Karitan historialla kuulostaa sp-tauti mahdolliselta.

Vierailija
252/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Haluaisitko sä miehen, joka julkisesti haukkuu ja nöyryyttää sua somessa, jos ei pidä sun tekemisistä? Mä en ainakaan voisi ikinä luottaa Petriin, sehän vaikuttaa ihan epävakaalta tapaukselta.

Pitää elää niin, että asiat kestää päivänvalon. 

Vierailija
253/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään linkkiä siihen Ratakadulla kuvattuun videoon? :P

Vierailija
254/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temen päivitys:

Karita. En kadu mitään. Ratakadulla koin elämäni suurimman orgasmin Porschen takapenkillä. Laukesin uudelleen ja uudelleen. Sain lisää voimaa Petrin salakuvaamisesta. Olen valmis viettämään lopun elämääni sinun kanssasi Karita. Haluaisin, että vanhenemme yhdessä.

Namaste!

Ei yllätä. Tästäkin piirtyy hyvin ilkeä ihminen. Ei ole muuttunut mihinkään.

Yhtä syyllinen tämäkin on kuin Karita. Sotkeutuu varattuun!

Ja sä uskot että toi oli todellinen lainaus jostakin? Pyhä yksinkertaisuus. Ihme että kaikki salaliittoteoriat kukoistaa kun ihmisten lukutaito ja kritiikki on tolla tasolla.

Ei yllättäisi vaikka olisi oikea lainaus

Eri

Vierailija
255/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Pettäjä puhuu. Jollekin someaktiiville raatelu laukaisee traumoja.

Vierailija
256/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, yleensä huudetaan vaahtopallot pöksyissä ettei pettäjää tarvitse suojella, nimet ja naamat esille vaan ja nyt kun niin tehdään se on noloa ja raukkamaista. :D 

Niin, jos mies pettäää...nyt pettäjä oli nainen. Sen on oltava miehen vika. Karitan tarinan kuulemme kyllä aikainaan ja sitten voidaan jakaa niitä jaxuhaleja miten kamala mies hänellä oli ja joka teki samalla myös lapsen elämästä ihan kamalaa.

Se on kylläkin fakta että mies teki ilmeisesti juuri muutaman viikon seiskalla olleen pojan elämästä ihan kamalaa. Voi oikeasti olla elämää muuttava tilanne tuollainen. Toivotaan että on niin vahvoja kaverisuhteeita pojalla ettei jää pysyviä vaikutuksia.

Ai mies vai.

Eikö äiti kun nussii vierasta sikaa.

Vierailija
257/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän typerää ja noloa mennä somessa julkaisemaan tuollaista itkupotkuraivaria. Voi kaduttaa myöhemmin, kun on pahin tunnekuohu ohittunut. Selvittäis vaimonsa kanssa asian. Suuttumuksen ymmärtää, mutta ei pitäis toimia suutuspäissään.

Vihassa ja tunnekuohussa tehty kyllä. Miehellä kuitenkin tieto että asiasta tulee jokatapauksessa julkinen ja jos ei itse asiaa kommentoi niin tapahtuneesta maalataan vain naista mairitteleva versio.

Vierailija
258/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petrin ja Karitan yhteisen lapsen päivitys Jodelissa. Eli voitte lopettaa sen "huolehtimisen" ja jeesustelun täällä:

Mua ei kiinnosta mitä mutsi ja faija duunaa, mulla on omat ongelmat kun on kolme eri gimulia kierroksessa. Tänään on kotibileet ja ainakin yhtä niistä aion painaa kakkoseen. Lopettakaa niiden jaksuhalien lähettäminen mä en niitä tarvi.

Joopajoo, taatusti aito - ylilauta versio!

Kerrotko niiden sun vaatimien "aitouksien" kriteerit niin yritetään toimia sen mukaan. Vai onko niin että sinulle "aitoja" ovat vain omat ahtaat mielikuvasi joita oksennat vauva-palstalle?

Tuollaista lapsen "aitoutta" paskannetaan totena vaan ylilaudalle!

Vierailija
259/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, yleensä huudetaan vaahtopallot pöksyissä ettei pettäjää tarvitse suojella, nimet ja naamat esille vaan ja nyt kun niin tehdään se on noloa ja raukkamaista. :D 

Niin, jos mies pettäää...nyt pettäjä oli nainen. Sen on oltava miehen vika. Karitan tarinan kuulemme kyllä aikainaan ja sitten voidaan jakaa niitä jaxuhaleja miten kamala mies hänellä oli ja joka teki samalla myös lapsen elämästä ihan kamalaa.

Se on kylläkin fakta että mies teki ilmeisesti juuri muutaman viikon seiskalla olleen pojan elämästä ihan kamalaa. Voi oikeasti olla elämää muuttava tilanne tuollainen. Toivotaan että on niin vahvoja kaverisuhteeita pojalla ettei jää pysyviä vaikutuksia.

Se, että äiti pettää isää varatun joogaohjaajansa tmv. kanssa ei muka ole mitään siihen verrattuna, että isä ei asiaa hyväksy?

Ei vaan se että isä päättää pestä perheen likapyykin sosiaalisessa mediassa ja roskalehdistössä. Pojalla oli muutenkin tarpeeksi kamalaa tämän asian takia. Nyt hänellä saattaa olla todella kusiset paikat riippuen siitä miten on yläkoulu lähtenyt käyntiin. Ei enää kriittisempään paikkaan voinut isä räjäyttää tällaista julkisuuspommia. Ei ole ajatellut poikaansa YHTÄÄN.

Hänhän kirjoittaa, ettei jaksa välittää

Voin luvata ettei mun elämässä tuke ikinä sellaista tilannetta että en jaksa välittää lapsestani. Enkä usko että miehenikään elämässä tulee. Toivotaan ettei toi poika ole oikeasti vasta aloittanut yläkoulua. Tilannetta vielä pahentaa se että Karita on vehdannut m a m u n näköisen kanssa ku mietitään mikä on todennäköisesti koulun pikkukiusaajien ajatusmaailma.

Vierailija
260/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun Karita on saanut kunnolla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme