Masku huijaa asiakkaita ja sai 300 000 euron sakon
Röyhkeydellä ei ole rajaa, Masku jatkaa ihmisten huijaamista hinnoissa ja tuotteiden laaduissa. Tuli luettua Trustpilotista ja Google-arvosteluista kuinka ihmisiä on petkutettu oikein olan takaa. Toivo Sukari on sanaton asian suhteen.
Kommentit (50)
Nyt vasta sai. Olisi pitänyt jo aikoja sitten. Maskuun on siellä ale tottakai!!! Vien sut Maskuun!!!
Enpä ole eläissäni ostanut Maskusta mitään, koska siellä on tarjolla vain tyylitöntä ja vanhanaikaista tavaraa.
Jotenkin hassua että palstallakin käyty näitä vuosia läpi ja silti ihmiset onnessaan ostavat sieltä sohvat ja huonekalut. :) Ja edelleen ostokset ilmeisesti jatkuvat. Ylihinnoittelu kannattaa huomioida jos sitä on, koska se nostaa muissakin liikkeissä hintoja. Joku kohtuuhintainen tai edes normaali, sellainen liike kannattaa. Välillä saisi olla oikeat alet.
Vierailija kirjoitti:
Hirveää se Maskun uusi tv-mainos.
"Hei rakas, vien sut tänään maskuun ja huudan tsai-ai-ai-jai-jai!"
En ole koskaan ostanut Maskusta mitään, enkä aio ostaakaan. (Vaikka taitaa olla lähin huonekalukauppa).
Pokkana yrittivät Maskussa myydä rikkinäistä tv-tasoa (kulmasta pala irti,vinossa konkotti kun jalka puuttui ja ovet repsotti!) ja sanoivat oikein että "suostuvat" myymään sen jopa 200 eurolla, anteliasta eikö? Alet on myös huijauksia. Laittavat normi hinnoilla mukamas ale hintaan tavarat eli aleen nostavat hintaa ja myyvät sillä oikealla hinnalla muka alennettuna..
Maskussa ihmiset menneet halpaan, mutta kauppias sallinut huiputtamisen. Kertoo ihmisestä.
Finnlandia Kalustemaailma on myös masku, mutta toisella nimellä.
Huijareita myös, varokaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole eläissäni ostanut Maskusta mitään, koska siellä on tarjolla vain tyylitöntä ja vanhanaikaista tavaraa.
Sama. Muutamia halpoja tuotteita, mutta sitten tuotteita joilla yllättävän kova hinta. Lisäksi liikkeessä haisi ummehtunut haju, liekö ollut viemärit tukossa.
Katoin netissä sänkyä ja maksoi 249 euroa. Menin maskun kauppaan niin hinta olikin 595.
Mä olen ostanut Maskusta sohvan ja sängyn ja olen tosi tyytyväinen. Toivat ne kotiin, kasasivat ja veivät pois kaikki pakkausroskat ja vanhat kalusteet. Harvasta puljusta saa näin hyvää palvelua. Tuotteet on ollet hyviä ja laadukjaita, annan Maskulle 10 pistettä ja 🦜-merkin.
Voi olla noloa olla Maskun myyjänä.