Masku huijaa asiakkaita ja sai 300 000 euron sakon
Röyhkeydellä ei ole rajaa, Masku jatkaa ihmisten huijaamista hinnoissa ja tuotteiden laaduissa. Tuli luettua Trustpilotista ja Google-arvosteluista kuinka ihmisiä on petkutettu oikein olan takaa. Toivo Sukari on sanaton asian suhteen.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ostanut Maskusta sohvan ja sängyn ja olen tosi tyytyväinen. Toivat ne kotiin, kasasivat ja veivät pois kaikki pakkausroskat ja vanhat kalusteet. Harvasta puljusta saa näin hyvää palvelua. Tuotteet on ollet hyviä ja laadukjaita, annan Maskulle 10 pistettä ja 🦜-merkin.
Ettet vaan olisi Maskun myyjä?
Mä oon ostanut Maskusta sohvan joku vuosi sitten ja oon edelleen tyytyväinen. Oli joo "alessa" mutta en kuitenkaan koskaan tuijota ale-prosenttia vaan lopullista hintaa oli alea tai ei. Jos hinta miellyttää niin sitten teen ostopäätöksen. Näin kun tekee ja vertailee niin ei tuu huijatuksi🤷
Myyjä oli muka ergonomian sänkyexpert. Käski mennä maksamaan petiin ja meni taakse katsomaan ja sanoi se on just eikä melkein. Niinku täh? Millä perusteella. Ei niil oo ergonomiakoulutusta toisin kuin Tempuril.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ostanut Maskusta sohvan ja sängyn ja olen tosi tyytyväinen. Toivat ne kotiin, kasasivat ja veivät pois kaikki pakkausroskat ja vanhat kalusteet. Harvasta puljusta saa näin hyvää palvelua. Tuotteet on ollet hyviä ja laadukjaita, annan Maskulle 10 pistettä ja 🦜-merkin.
Ettet vaan olisi Maskun myyjä?
En ole. Olen tyytyväinen asiakas. Täälläkin moni huutelija myöntää suoraan, ettei ole Maskusta mitään ostanut, mutta silti on niin, niin pettynyt Maskuun, että boikotoi sitä 😂
Eivät toimita sovitun mukaan. Ja aspa on maksullinen numero joten valittaminen maksaa.
Huonekalut veloitetaan heti, ei silloin kun ne toimitaan. Toimitusaika on aina vähintään se 1kk jotten sitten asiakas pysty valittamaan pankille ja perumaan maksun. Luottokorteissa kun on 1 kk valitusaika.
Vierailija kirjoitti:
Eivät toimita sovitun mukaan. Ja aspa on maksullinen numero joten valittaminen maksaa.
Huonekalut veloitetaan heti, ei silloin kun ne toimitaan. Toimitusaika on aina vähintään se 1kk jotten sitten asiakas pysty valittamaan pankille ja perumaan maksun. Luottokorteissa kun on 1 kk valitusaika.
Kyllä toimittavat, itse sain huonekalut viikossa. Maskussa voi valita maksutavaksi erämaksun, ei tarvitse maksaa heti. Moni aspanumero on maksullinen, meillä jopa Mehiläisen työterveysnumeroon jonottaminenkin maksaa. Valitat ohan turhasta, keksimällä keksittyä väninää.
Vierailija kirjoitti:
Järisyttäviä kertomuksia https://fi.trustpilot.com/review/www.masku.com
Kuten tv mainos, hei rakas mä vien sut tänään maskuun ja huudan tsaijaijaija.. TURN OFF
Vierailija kirjoitti:
Mistä muut ostavat huonekalut?
Sotka Helsinki alueelta.
Vierailija kirjoitti:
Myyjä oli muka ergonomian sänkyexpert. Käski mennä maksamaan petiin ja meni taakse katsomaan ja sanoi se on just eikä melkein. Niinku täh? Millä perusteella. Ei niil oo ergonomiakoulutusta toisin kuin Tempuril.
Huutista.
Tsih!
Maskulle naureskeltiin tästä työpaikan kahvipöydässä 15 vuotta sitten! Ja aina on jatkunut ja tulee jatkumaan, maskusedät nauraa vaan. Yksi syyni käydä IKEAssa.
Oli kuin kopla siellä ne myyjät, istuivat ringissä ja äkkiä hyppäsivät ylös kun asiakas astui sisään.
Työtön mies kirjoitti:
Katoin netissä sänkyä ja maksoi 249 euroa. Menin maskun kauppaan niin hinta olikin 595.
Tätä on paljon ollut.
Huijattujen kantsis mennä uutisiin kertomaan kokemuksistaan niin ihmiset älyisivät karttaa Maskua.
Olen jutellut ihmisten kanssa ja monella tuntuu olevan ongelmia Maskun kanssa.
Aika huijausta siis. Mieti jotkut mummelit ostaa ja myyjä vetäsee välistä.