Mikä piristää sateista syksyäsi?
Mistä asioista pidät? Mitä vinkkejä voit antaa muille. Kiitos.
Kommentit (682)
Kokeilen itselleni uutta pulmupuolukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorten tyttlöjen nussiminen oh ihqua!
VALVOJA MIKSI TÄTÄ EI POISTETA !!
Itse pidän vanhemmista rouvista, jolla kuivaa kotosalla
Vaimo on työmatkoilla pitkin syksyä ja vien usein lapset silloin mummolaan jotta naispuolinen kollega voi käydä kyläilemässä. Tehdään hyvää ruokaa yhdessä, juodaan viiniä, istutaan takkatulen ääressä ja nautitaan toistemme alastomista vartaloista läpi yön. Ei paljoa kaamosväsymys paina noiden visiittien jälkeen.
3x varattu reissu aurinkoon ja talviloma vielä varaamatta
Viime lauantaina hyvä leffa, pari kynttilää ja savuista viskiä lasillinen oli ihan mukava tapa rentoutua syystunnelmiin kaamosmasennuksesta huolimatta. Ei tuotakaan vaan ensi toukokuuhun saakka jaksaisi...
Syysloman otin thaikkuihin ja jos vaan oma talous kestää niin talvilomaksi lähden kanssa mahdollisimman kauas Suomesta äkkilähdöllä. Pimeyden sietää, kylmän sietää, sateen sietää. Mutta 7kk vuodesta noi kaikki samaan aikaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorten tyttlöjen nussiminen oh ihqua!
VALVOJA MIKSI TÄTÄ EI POISTETA !!
Itse pidän vanhemmista rouvista, jolla kuivaa kotosalla
Apua!! Hihityttää niin että menee kohta pikkarit vaihtoon!! 🤭
Vierailija kirjoitti:
Tämä täysillä (kuulokkeista) soitettuna. Olen tosissani. Ja keltaiset saappaat.
Asiaa! 🤩
Sade! Tänäänkin piti sataa koko päivän mutta ei pisaraakaan ole tullut. Joutuu siivoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Parin tunnin vapaaehtoistyö vähävaraisten hyväksi, kivojen tyyppien kanssa tehtynä.
Siis onko Suomessakin tuollaista umpijenkkiläistä ulkokultaisuutta? Rikkaan perheen kotirouva harrastaa hyväntekeväisyyttä? Mä luulin et se on puhdas jenkkiklisee.
Btw, _mikä_ siinä itse asiassa _piristää_?
Tunteeko siinä itsensä (vieläkin) paremmaksi kuin muut?
Olen osa-aikaisessa työsuhteessa ja työtön työnhakija. Tein alkuvuonna paljon töitä, mutta kesällä ja alkusyksyllä ei kiinnostanut ottaa ainuttakaan extravuoroa, vaikka työpaikalla on kova ruuhka. Laitoin työttömyyskassaan hakemuksen ja sain kahdelta kuulta melkein 1500 euroa ilmaista rahaa. Eli HV Petteri Orpo ja Riikka Purra. Vuodenvaihteessa irtisanon itseni kokonaan ja nautin 100% ansiosidonnaista. Rahaa on, ruokaa on, kuten myös viiniä ja päihtetä sen verran ettei tarvitse orjatöitä tehdä vuoteen taikka kahteen!
Vierailija kirjoitti:
Mua piristää (toivottavasti) työpaikalla mies johon olen kovin ihastunut.
Milloin ja miten aiot iskeä kiinni?? : )
Pari uutta syysvaatetta piristää, kun sää viilenee eikä tarvitse enää hellevaatteissa heilua.
Yritän olla ajattelematta. Katson elokuvia ja sarjoja. Pelaan videopelejä. Treenailen kun jaksan. Syödä mössötän jotain hyvää.
perässähäiriköivän kongin itkukohtaukset sateen liukastamassa katukorttelissa.
Hyvä kirja, kuppi teetä, Skyrim-soundtrack taustalle pyörimään. :D Siinä kelpaa olla kotosalla, kun ulkona sataa lempeästi. <3
No se että sataa :D Voi hyvillä mielin kääriytyä peiton alle ja katsella hömppää tvstä :P
Ens pe terassikauden päätös, ennustettu 21C🔆