Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso rintaiset naiset. Pidättekö pieniä bikineitä kylpylässä

Vierailija
30.08.2023 |

ja jos pidätte saatteko huomiota?

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarna 29 kirjoitti:

Onhan noita isoja tissejä kiva katsella kylpylöissä. Varsinkin jos nainen kantaa ne ylpeydellä. Siinä voi samalla seisottaa kulliakin porealtaan poreiden alla jos oikein isot tissit siinä vastapäätä hytkyy....

Näin muuten joskus porealtaassa naisen, jolla oli hirmuisen suuret ja rippuvat rinnat. Valtavat tissit velloivat ja hyllyivät valtoimenaan poresuihkussa.

Vierailija
122/145 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isorintainen. Ja ei, en käytä kylpylöissä pieniä bikineitä, koska ne peittäisivät tasan ehkä vain nännipihat eivätkä kannattelisi rintojen painoa. Käytän siis sopivia, oikeankokoisia liivejä, minulle sopivan mallisia. En käy kylpylöissä esittelemässä itseäni, ja jos joku minusta kiihottuu en halua tietää sitä. Olen vapaalla (usein lasten ja/tai miehen kanssa), ja haluan rentoutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen isorintainen. Ja ei, en käytä kylpylöissä pieniä bikineitä, koska ne peittäisivät tasan ehkä vain nännipihat eivätkä kannattelisi rintojen painoa. Käytän siis sopivia, oikeankokoisia liivejä, minulle sopivan mallisia. En käy kylpylöissä esittelemässä itseäni, ja jos joku minusta kiihottuu en halua tietää sitä. Olen vapaalla (usein lasten ja/tai miehen kanssa), ja haluan rentoutua.

Mitä väliä, jos joku katsoo? Isot bikinit ovat epämukavia.

Vierailija
124/145 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan luovu pukeutumistyylistäni, jos joku vilkaisee. Kiinnikäymisestä sanon ja pahasti. Se on ihme, että tämä sanomalehtien luoma stigma yritetään istuttaa jokaiseen uhkeaan naiseen. Isot rinnat ovat ihana asia. G-kuppi, joka todellakin pukeutuu naisellisesti ja seksikkäästi.

Vierailija
125/145 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hassua, jos isorintaiset eivät voi olla kylpylässä pienissä bikineissä. Kuka tätä vastustaisi? Itse pidän ja rintani vaihtelevat D:n ja E:n välillä.

Vierailija
126/145 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Suomessa löytäisi pienehköjä kolmiomallisia narubiksuja? En välitä siitä, että juuri kylpylässä pitäisin. Ajattelen lähinnä, että ne näyttäisivät ylläni kyllä hyvältä. Ja olen isorintainen.

Vierailija
127/145 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesijumpassa käytän joskus bikiniliivejä. Se yläosa on kuin tukevat rintaliivit. Siinä on myös toppaus, ettei nännit näy. Kokopuku ei tue samoin.

Vierailija
128/145 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä Suomessa löytäisi pienehköjä kolmiomallisia narubiksuja? En välitä siitä, että juuri kylpylässä pitäisin. Ajattelen lähinnä, että ne näyttäisivät ylläni kyllä hyvältä. Ja olen isorintainen.

Ajattelit?? Jätäpä Pekka ajattelu hevosille, niillä on isompi pää.

Vierailija
129/145 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelit?? Jätäpä Pekka ajattelu hevosille, niillä on isompi pää.

Älä puhu naiselle noin, etkä vastannut kysymykseen.

Vierailija
130/145 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jorma, tuolla asenteella et pääse vartalooni käsiksi. Monia kiinnostaa, mutta ei kannata jormailla.

Kyllä sä haluat mun vahvoja isoja käsiä kourimaan sun valtavia tissejä ja isoa suonekasta takaapäin! 

Vierailija
131/145 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jorma, tuolla asenteella et pääse vartalooni käsiksi. Monia kiinnostaa, mutta ei kannata jormailla.

Kyllä sä haluat mun vahvoja isoja käsiä kourimaan sun valtavia tissejä ja isoa suonekasta takaapäin! Menisit lääkärille suonikohjuinesi.

Vierailija
132/145 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin sinut vartaloni ja luonnollisesti myös tissieni kanssa. Tämän takia en myöskään häpeä alastomuutta ja koen sen myös erittäin luonnollisena asiana enkä siis niin seksuaalisena asiana. 

Tämän takia mietin tätä kysymystä siitä näkökulmasta että jos käytän muotojeni suhteessa pienet ja mahdollisesti läpikuultavat bikinit niin se on seksuaalisesti paljon härnäävämpi vaihtoehto kuin alastomana oleminen. 

Vierailija
133/145 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooh laittakaa kuvia tänne tisseistänne pienet bikinit päällä

Sitte yhteystiedot et pääsen kourimaan ja nussimaan! Iso Jorma 

Vierailija
134/145 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosattomissa olen kylpylässä, sanokoot ihmiset mitä vaan.

t. Tissi-Liisa

Vierailija
135/145 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan niitä on siellä pitää, koska ihan ilman niitä ei siellä saa olla.

Vierailija
136/145 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisena ymmärrän, että ne miehiä kiinnostaa. Ei ole eka kerta kun joku uhkeudestani mainitsee. Pidän juuri sellaisia biknejä juuri siellä missä haluan. Katsokaa, älkää kuolatko, älkääkä käykö käsiksi. En leikkele rintojani pienemmäksi tämän suuririntaongelman vuoksi. Se on naisia alentavaa jos mikä.

Vierailija
137/145 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubio bikini sivustolta löytyy. On rohkeitakin asuja ja todella laadukkaita, suosittelen. Ja on myös hyvät päällä.

Vierailija
138/145 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti vielä semmoiset jotka vähä kuultavat läpi. 

Vierailija
139/145 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isorintaisena ymmärrän, että ne miehiä kiinnostaa. Ei ole eka kerta kun joku uhkeudestani mainitsee. Pidän juuri sellaisia biknejä juuri siellä missä haluan. Katsokaa, älkää kuolatko, älkääkä käykö käsiksi. En leikkele rintojani pienemmäksi tämän suuririntaongelman vuoksi. Se on naisia alentavaa jos mikä.

Aijai miten hienoa, juuri näin 

Vierailija
140/145 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitäkin kyllä tuolta löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi