Iso rintaiset naiset. Pidättekö pieniä bikineitä kylpylässä
Kommentit (145)
Olen isorintainen. Ja ei, en käytä kylpylöissä pieniä bikineitä, koska ne peittäisivät tasan ehkä vain nännipihat eivätkä kannattelisi rintojen painoa. Käytän siis sopivia, oikeankokoisia liivejä, minulle sopivan mallisia. En käy kylpylöissä esittelemässä itseäni, ja jos joku minusta kiihottuu en halua tietää sitä. Olen vapaalla (usein lasten ja/tai miehen kanssa), ja haluan rentoutua.
Vierailija kirjoitti:
Olen isorintainen. Ja ei, en käytä kylpylöissä pieniä bikineitä, koska ne peittäisivät tasan ehkä vain nännipihat eivätkä kannattelisi rintojen painoa. Käytän siis sopivia, oikeankokoisia liivejä, minulle sopivan mallisia. En käy kylpylöissä esittelemässä itseäni, ja jos joku minusta kiihottuu en halua tietää sitä. Olen vapaalla (usein lasten ja/tai miehen kanssa), ja haluan rentoutua.
Mitä väliä, jos joku katsoo? Isot bikinit ovat epämukavia.
En ainakaan luovu pukeutumistyylistäni, jos joku vilkaisee. Kiinnikäymisestä sanon ja pahasti. Se on ihme, että tämä sanomalehtien luoma stigma yritetään istuttaa jokaiseen uhkeaan naiseen. Isot rinnat ovat ihana asia. G-kuppi, joka todellakin pukeutuu naisellisesti ja seksikkäästi.
Onhan se hassua, jos isorintaiset eivät voi olla kylpylässä pienissä bikineissä. Kuka tätä vastustaisi? Itse pidän ja rintani vaihtelevat D:n ja E:n välillä.
Mistä Suomessa löytäisi pienehköjä kolmiomallisia narubiksuja? En välitä siitä, että juuri kylpylässä pitäisin. Ajattelen lähinnä, että ne näyttäisivät ylläni kyllä hyvältä. Ja olen isorintainen.
Vesijumpassa käytän joskus bikiniliivejä. Se yläosa on kuin tukevat rintaliivit. Siinä on myös toppaus, ettei nännit näy. Kokopuku ei tue samoin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Suomessa löytäisi pienehköjä kolmiomallisia narubiksuja? En välitä siitä, että juuri kylpylässä pitäisin. Ajattelen lähinnä, että ne näyttäisivät ylläni kyllä hyvältä. Ja olen isorintainen.
Ajattelit?? Jätäpä Pekka ajattelu hevosille, niillä on isompi pää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelit?? Jätäpä Pekka ajattelu hevosille, niillä on isompi pää.
Älä puhu naiselle noin, etkä vastannut kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Jorma, tuolla asenteella et pääse vartalooni käsiksi. Monia kiinnostaa, mutta ei kannata jormailla.
Kyllä sä haluat mun vahvoja isoja käsiä kourimaan sun valtavia tissejä ja isoa suonekasta takaapäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma, tuolla asenteella et pääse vartalooni käsiksi. Monia kiinnostaa, mutta ei kannata jormailla.
Kyllä sä haluat mun vahvoja isoja käsiä kourimaan sun valtavia tissejä ja isoa suonekasta takaapäin! Menisit lääkärille suonikohjuinesi.
Olen täysin sinut vartaloni ja luonnollisesti myös tissieni kanssa. Tämän takia en myöskään häpeä alastomuutta ja koen sen myös erittäin luonnollisena asiana enkä siis niin seksuaalisena asiana.
Tämän takia mietin tätä kysymystä siitä näkökulmasta että jos käytän muotojeni suhteessa pienet ja mahdollisesti läpikuultavat bikinit niin se on seksuaalisesti paljon härnäävämpi vaihtoehto kuin alastomana oleminen.
Oooh laittakaa kuvia tänne tisseistänne pienet bikinit päällä
Sitte yhteystiedot et pääsen kourimaan ja nussimaan! Iso Jorma
Yläosattomissa olen kylpylässä, sanokoot ihmiset mitä vaan.
t. Tissi-Liisa
Pakkohan niitä on siellä pitää, koska ihan ilman niitä ei siellä saa olla.
Isorintaisena ymmärrän, että ne miehiä kiinnostaa. Ei ole eka kerta kun joku uhkeudestani mainitsee. Pidän juuri sellaisia biknejä juuri siellä missä haluan. Katsokaa, älkää kuolatko, älkääkä käykö käsiksi. En leikkele rintojani pienemmäksi tämän suuririntaongelman vuoksi. Se on naisia alentavaa jos mikä.
Dubio bikini sivustolta löytyy. On rohkeitakin asuja ja todella laadukkaita, suosittelen. Ja on myös hyvät päällä.
Mieluusti vielä semmoiset jotka vähä kuultavat läpi.
Vierailija kirjoitti:
Isorintaisena ymmärrän, että ne miehiä kiinnostaa. Ei ole eka kerta kun joku uhkeudestani mainitsee. Pidän juuri sellaisia biknejä juuri siellä missä haluan. Katsokaa, älkää kuolatko, älkääkä käykö käsiksi. En leikkele rintojani pienemmäksi tämän suuririntaongelman vuoksi. Se on naisia alentavaa jos mikä.
Aijai miten hienoa, juuri näin
Näin muuten joskus porealtaassa naisen, jolla oli hirmuisen suuret ja rippuvat rinnat. Valtavat tissit velloivat ja hyllyivät valtoimenaan poresuihkussa.