Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso rintaiset naiset. Pidättekö pieniä bikineitä kylpylässä

Vierailija
30.08.2023 |

ja jos pidätte saatteko huomiota?

Kommentit (145)

Vierailija
101/145 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkana blondina biksutan D-kupin varustuksella ja kunnon puskalla. Kastuneiden valkoisten biksujen läpi ja vähän ohikin saa näkyä. Joskus johtanut poreallas- ja höyrysaunapeleihin. N27

Vierailija
102/145 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkana blondina biksutan D-kupin varustuksella ja kunnon puskalla. Kastuneiden valkoisten biksujen läpi ja vähän ohikin saa näkyä. Joskus johtanut poreallas- ja höyrysaunapeleihin. N27

Minkälaisia pelejä ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/145 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia pelejä ollut?

Veikkaan, ettei ole  taskubiljardiksi jäänyt.

Vierailija
104/145 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten jännä juttu se, että suuririntaisen hyvistä puolista ei kerrota lehdissä tai muutenkaan. Kaikki muka olemme tyhmiä bimboja ja nutturapäinen pikkutisuli älykäs äksy nainen on sitten jotain niin kovin hienoa.

Vierailija
105/145 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit kunniaan.....

Vierailija
106/145 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä mielenkiintoista, että lehtiartikkelien kautta tuodaan esiin rintojenpienentämisoperaatioita. Ei sitä, että ei suuririntaisilla olisi huono olla, jos heille ei sikailtaisi. Itse F-kuppisena en missään nimessä pienentäisi lollojani, vaikka niistä kuulenkin. Sekä miehiltä, että varsinkin naisilta. Pienirintaiset ovat ilkeimpiä kommentoijia.

Vierailija
107/145 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä mielenkiintoista, että lehtiartikkelien kautta tuodaan esiin rintojenpienentämisoperaatioita. Ei sitä, että ei suuririntaisilla olisi huono olla, jos heille ei sikailtaisi. Itse F-kuppisena en missään nimessä pienentäisi lollojani, vaikka niistä kuulenkin. Sekä miehiltä, että varsinkin naisilta. Pienirintaiset ovat ilkeimpiä kommentoijia.

Voisitko lopettaa jankuttamisen, viesti tuli selväksi.

Vierailija
108/145 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä ainakin pienensin K-kupin rintani ihan mielelläni. Selkäkivut olivat kamalat, juokseminen, ratsastaminen ym urheilulajit poissuljettuja, suurin osa vaatteista ei istunut....enkä saanut edes koskaan ilkeitä kommentteja, en miehiltä enkä naisilta. Kaiken maailman härskiä "läppää" kyllä miehiltä, mutta sitäkään ei jäänyt ikävä.

Vierailija
109/145 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä ainakin pienensin K-kupin rintani ihan mielelläni. Selkäkivut olivat kamalat, juokseminen, ratsastaminen ym urheilulajit poissuljettuja, suurin osa vaatteista ei istunut....enkä saanut edes koskaan ilkeitä kommentteja, en miehiltä enkä naisilta. Kaiken maailman härskiä "läppää" kyllä miehiltä, mutta sitäkään ei jäänyt ikävä.

Keneltäkään ei saa poistaa mahdollisuutta muokata kehoaan. Saanko kysyä, kävitkö salilla. Selkälihakset ovat isojen rintojen kanssa varsin hyvä olla kunnossa. Olen vain F-kuppinen. Ja saanko kysyä, kuinka pieneksi leikkautit rintasi? Omaan kehooni rintani ovat isot ja niistä ei ole ollut ongelmaa.

Vierailija
110/145 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko lopettaa jankuttamisen, viesti tuli selväksi.

Miksi haluat lopettaa tästä asiasta keskustelemisen? En ole loukannut ketään, vaan tehnyt huomion siitä, miten yhteiskunta pyrkii tuomaan asioita esiin.

Vierailija
111/145 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
112/145 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

wicked weaselilta olen tilannut varsin niukkoja biksuja. Kääntävät muuten miesten päät.

Vierailija
113/145 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen bikineitä. Helpot pukea ja riisua. Kysymys itsessään on hieman hassu.

114/145 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella surullista lukea, kun kuulostit täydellisen upealta feminiiniseltä naisjumalattarelta kuin aamukasteinen kukkaketo raukeana keskikesän aamuna!

Vierailija
115/145 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isot rinnat mutta burkini peittää hijabin kanssa koko vartalon. Höyrysaunassa se hikoiluttaa paljon

Vierailija
116/145 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mieskin pukeutua biksuihin vai pitääkö esiintyä kokovartalouikkareissa. En mahda omalle mieltymykselleni naisten uimapukuihin mitään. Isoja tissejä minulla ei kyllä ole

Vierailija
117/145 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainalaiset äidit erottuvat kylpylöissä ja uimahalleissa uima-asuillaan edukseen.

Tottakai slaavilaiset ja itäeurooppalaiset naiset näyttävät upeilta uimapuvussa-ja ilman. He osaavat pukeutua, heillä on upea luusto ja pitkät jalat-kantavat kroppaansa ylpeydellä eivätkä ole läskitissejä. Käyttäytyvät hienosti ja eroavat muutenkin persjalkasista sutturoista.

Vierailija
118/145 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita isoja tissejä kiva katsella kylpylöissä. Varsinkin jos nainen kantaa ne ylpeydellä. Siinä voi samalla seisottaa kulliakin porealtaan poreiden alla jos oikein isot tissit siinä vastapäätä hytkyy....

Vierailija
119/145 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran muuten minäkin olen saanut käsihoitoa kylpylän porealtaassa tuntemattomalta naiselta. Oli kyllä mahtava kokemus.....

Vierailija
120/145 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarna 29 kirjoitti:

Onhan noita isoja tissejä kiva katsella kylpylöissä. Varsinkin jos nainen kantaa ne ylpeydellä. Siinä voi samalla seisottaa kulliakin porealtaan poreiden alla jos oikein isot tissit siinä vastapäätä hytkyy....

Juurikin noin. Samaa mieltä.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi