Kamaliksi haukutut ruoat, joista pidät?
Kommentit (59)
Mistä mä tiedän mitkä on haukutut ruuat.
Lähes kaikki nurisi penskana koulussa pinaattikeitosta mutta onhan se älyttömän hyvää.
Maksaruoat. Silakkalaatikko. Anjovista sisältävät ruoat.
Keskeitto on oikein hyvää kun siihen lisää pakastekalaa, sitruunaa ja kasvislientä ja reilusti muitakin mausteita.
Palttukeitto
Sitä oli alakoulussa kauan sitten, en tiedä kuuluuko nykyään missään listoille
Kovinkaan moni ei kouluaikoina pitänyt tillilihasta. Minä rakastan sitä :)
maukum kirjoitti:
Palttukeitto
Sitä oli alakoulussa kauan sitten, en tiedä kuuluuko nykyään missään listoille
Tuskinpa kuuluu. Itse en ole ikinä edes kuullut tuollaisesta ruuasta. Toki voi olla, ettei vain ole tämän alueen ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Keskeitto on oikein hyvää kun siihen lisää pakastekalaa, sitruunaa ja kasvislientä ja reilusti muitakin mausteita.
Minustakin kasvissosekeitto on hyvää, kun siihen lisää makkaraa, pekonia ja kinkkua.
Veriletut, on kohdallani hieman kaksipiippuinen juttu, en vuosiin syönyt, vaan kyllähän se upposi, hillon kera.
Sushi.
Japanissa matkustelevana olen syönyt parempaa sushia kuin yksikään suomalainen, joten tiedän eron hesalaisen sushin ja oikean sushin väliltä. Ja koska monella on vimma haukkua sushia, niin ihan vain ärsyttääkseni sanon sen. :] M28
Siskonmakkarakeitto, ei nuorempana oikein napannut, vaan olihan se ihan hyvää kun oikeilla mausteilla laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Sushi.
Japanissa matkustelevana olen syönyt parempaa sushia kuin yksikään suomalainen, joten tiedän eron hesalaisen sushin ja oikean sushin väliltä. Ja koska monella on vimma haukkua sushia, niin ihan vain ärsyttääkseni sanon sen. :] M28
Söpöä että luulet olevasi ainut suomalainen, joka on käynyt Japanissa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin kasvissosekeitto on hyvää, kun siihen lisää makkaraa, pekonia ja kinkkua.
Kesäkeiton ongelmana oli aina että siinä oli ihan liian hirveän paljon sitä mautonta lientä ja liian vähän mausteita. Eli enemmän kasvista ja makua tai vähemmän sitä liemenpaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sushi.
Söpöä että luulet olevasi ainut suomalainen, joka on käynyt Japanissa :D
Väitinkö niin? :D :D xD M28
Lipeäkala. Joulu ei ole oikea joulu, jos ei ole lipeäkalaa. Söisin muulloinkin, mutta ei ole tarjolla.