Iso rintaiset naiset. Pidättekö pieniä bikineitä kylpylässä
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit kunniaan.....
Aina ja ikuisesti!
Törmäsin ex ään Nokian Edenissä. Pulahdin altaseen saunan ja suihkun jälkeen. Huomasin kun hän nousi altaasta. Oli pyöristynyt riittävästi. Päällään hänellä oli peittävät pikinit. Hän jäi hetkeksi juttelee ystävänsä kanssa. Täytyy myöntää että jäin tuijottaa häntä. Kyllä oli näyttävä näky. Hyppäsin altaasta ja moikkasin häntä kun ystävä oli hypännyt altaaseen. Vaihdoimme hetken kuulumisia ja minä kyllä juttelin hänen rinnoilleen. Lähdettiin pitzalle suihkun kautta. Hän söi pitzaa ja minä pastaa. Mutta juuta riitti varsinkin hänellä. Kyllä hänen rinnat olivat jotain. En muut muista illasta. Onneksi laitoin puhelin numeron muistiin.
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin ex ään Nokian Edenissä. Pulahdin altaseen saunan ja suihkun jälkeen. Huomasin kun hän nousi altaasta. Oli pyöristynyt riittävästi. Päällään hänellä oli peittävät pikinit. Hän jäi hetkeksi juttelee ystävänsä kanssa. Täytyy myöntää että jäin tuijottaa häntä. Kyllä oli näyttävä näky. Hyppäsin altaasta ja moikkasin häntä kun ystävä oli hypännyt altaaseen. Vaihdoimme hetken kuulumisia ja minä kyllä juttelin hänen rinnoilleen. Lähdettiin pitzalle suihkun kautta. Hän söi pitzaa ja minä pastaa. Mutta juuta riitti varsinkin hänellä. Kyllä hänen rinnat olivat jotain. En muut muista illasta. Onneksi laitoin puhelin numeron muistiin.
Se on patzstaa se makaroniruoka.
Minkä takia pitäisi pitää pienet tai jopa liian pienet bikinit kylpylässä. Silloinhan se on vaan itsensä esittämisen takia. Itse en häpeä rintojeni näyttämistä millään tavalla ja voin mielellään näyttää niitä kaikille kiinnostuneille myös kylpylässä mutta silloin olisin tasaarvoisuuden nimissä kokonaan ilman yläosaa.
Trendi nykyään lienee hankkia Sanna Marin -vartalo, joka on melkein anorektinen. Isorintaiset jäävät paitsioon. Ei rintoja eikä persettä.