Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso rintaiset naiset. Pidättekö pieniä bikineitä kylpylässä

Vierailija
30.08.2023 |

ja jos pidätte saatteko huomiota?

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendi nykyään lienee hankkia Sanna Marin -vartalo, joka on melkein anorektinen. Isorintaiset jäävät paitsioon. Ei rintoja eikä persettä.

Vierailija
142/145 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit kunniaan.....

Aina ja ikuisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin ex ään Nokian Edenissä. Pulahdin altaseen saunan ja suihkun jälkeen. Huomasin kun hän nousi altaasta. Oli pyöristynyt riittävästi. Päällään hänellä oli peittävät pikinit. Hän jäi hetkeksi juttelee ystävänsä kanssa. Täytyy myöntää että jäin tuijottaa häntä. Kyllä oli näyttävä näky. Hyppäsin altaasta ja moikkasin häntä kun ystävä oli hypännyt altaaseen. Vaihdoimme hetken kuulumisia ja minä kyllä juttelin hänen rinnoilleen. Lähdettiin pitzalle suihkun kautta.  Hän söi pitzaa ja minä pastaa.  Mutta juuta riitti varsinkin hänellä. Kyllä hänen rinnat olivat jotain. En muut muista illasta. Onneksi laitoin puhelin numeron muistiin. 

Vierailija
144/145 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin ex ään Nokian Edenissä. Pulahdin altaseen saunan ja suihkun jälkeen. Huomasin kun hän nousi altaasta. Oli pyöristynyt riittävästi. Päällään hänellä oli peittävät pikinit. Hän jäi hetkeksi juttelee ystävänsä kanssa. Täytyy myöntää että jäin tuijottaa häntä. Kyllä oli näyttävä näky. Hyppäsin altaasta ja moikkasin häntä kun ystävä oli hypännyt altaaseen. Vaihdoimme hetken kuulumisia ja minä kyllä juttelin hänen rinnoilleen. Lähdettiin pitzalle suihkun kautta.  Hän söi pitzaa ja minä pastaa.  Mutta juuta riitti varsinkin hänellä. Kyllä hänen rinnat olivat jotain. En muut muista illasta. Onneksi laitoin puhelin numeron muistiin. 

Se on patzstaa se makaroniruoka.

Vierailija
145/145 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitäisi pitää pienet tai jopa liian pienet bikinit kylpylässä. Silloinhan se on vaan itsensä esittämisen takia. Itse en häpeä rintojeni näyttämistä millään tavalla ja voin mielellään näyttää niitä kaikille kiinnostuneille myös kylpylässä mutta silloin olisin tasaarvoisuuden nimissä kokonaan ilman yläosaa.