Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 49 vuotias eronnut sinkkunainen. Miksein voisi harrastaa romansseja nuorempien (20-36v) miesten kanssa?

Vierailija
30.08.2023 |

Olen naisellinen ja tykkään käyttää mekkoja. En saa oman ikäisiä miehiä koska he etsii nuorempia. No sitten kun kerroin että haluaisin romanssin sitten nuoremman miehen kanss, niin nämä omanikäiset miehet suuttui minulle. Kysyin, että miksi. Niin en saanut vastausta. Kyllähän minäkin tarvian läheisyyttä yms? En ymmärrä miksi se oli vanhemmille miehille ongelma jos haluan kuuman romanssi.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen pahemmaksi; olen 56v nainen ja eron jälkeen tapaillut jo vuosia itseäni paljon nuorempia miehiä. Nuorin oli 19v, joka halusi "opetusta" , osasi kyllä jo erittäin hyvin. Ihminen jotenkin nuortuu ollessaan nuorien kanssa? Leikkiminen on aina hauskaa!

Vierailija
42/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä vähän erilainen näkemys kuin useimmilla muilla vastanneilla. Siis en millään muotoa tuomitse tai kiellä deittailemasta tai harrastamasta seksiä yli puolet nuorempien ihmisten kanssa (kunhan ei nyt sentään lakia ala rikkomaan) - kyllä me äidit koitamme jo kotona opettaa millaista on normaali seurustelu - ja sen ohi kokeilut lienee sitten ihan jokaisen oma asia. 

Mutta ylipäänsä ihmettelen, että kenen ihmisten seurassa te oikein liikutte, kun oman ikäiset vastakkaisen sukupuolen edustajat on noin vastenmielisiä... Ei mun mielestä ikinä kukaan tasokas ja oman arvonsa tunteva ihminen kerro tavoittelevansa romansseja jonkun tietyn, merkittävästi itseään nuoremman ikäluokan kanssa. Mitä näitä on joskus nähnyt, niin kyllä ne yleensä on niitä päihteisiin meneviä ja selkeistä syistä muille kelpaamattomia yksilöitä, jotka kertovat tällaisia erityisesti tavoittelevansa. Tietenkin on sitten toisensa kohdanneita yksilöitä joilla ikäeroa voi olla suuntaan tai toiseen, enkä sitä paheksu, vaan tätä asetelmaa että nimenomaan tavoitellaan seksisuhdetta jonkun tietyn ikäryhmän kanssa. 

Minusta kuulostaa siltä, että olet hiljattain eronnut ja tullut loukatuksi miessuhteissasi. Etsit ehkä henkistä laastaria tai kostoa. Kukin tyylillään, mutta itse kyllä suosittelisin muita keinoja. Lisäksi uskoisin, että uusi ihan oikea parisuhdekin voisi sillä tavoin löytyä helpommin. 

Itse olen aviossa, enkä ainakaan tällä hetkellä eroamassa. Mutta vaikka ero tulisi, uskoisin, että miesseuraa löytyy ihan tasokkaista oman ikäluokan miehistä. Kukaan nyt mieleen tulevista vaihtoehdoista ei ole tuttu tinderistä tai baareista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sinä niiltä omanikäisiltä miehiltä lupaa tarvitset tai ylipäätään olet asiasta kertonut. Ei se kuulu kellekään minkä ikäisiä tapailet.

Olen itse 40 ja oman ikäiset tai vähän vanhemmat miehet ovat usein hyvin väsyneitä ja ukkoutuneita. Tapailen hyvin mieluusti sitten noin kolmikymppisiä miehiä.

Nuoret voi harjoitella vanhojen imettäjien kanssa, kun saavat saman ikäistä on taidot opeteltu.

Vierailija
44/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voin. Itsekin miehenä harrastan suhteita lähinnä nuorempien naisten kanssa. Omanikäisten kanssa on usein vaikea löytää riittävästi yhteisiä juttuja ja keskinäistä vetovoimaa.

Aikuisuudessa on se hyvä puoli, että muiden mielipiteet eivät enää vaikuta omaan tekemiseen.

Vierailija
45/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis :))

Tietenkään millään muulla kuin iällä ei taaskaan ole merkitystä.

Sielujen sympatia, sitä ei ole. Vain ikäero ratkaisee:)))

Vierailija
46/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse halusin löytää rakkauden, en mitään leikkiseuraa mahdollisimman nuorista. En osaa samaistua yhtään mutta toki jokainen saa tehdä miten itse haluaa, kunhan on avoin ajatuksistaan eikä loukkaa tahallaan.

Vierailija
47/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit harrastaa romansseja vaikka kenen ja minkä ikäisen kanssa vaan. Oman ikäiset miehet vaan loukkaantuu, koska "eivät kelpaa".

Se on niin huvittavan kaksinaismoralistista edelleen: Pertti 53 v., saa yrittää pokata 22-vuotiasta Millaa, mutta jos Jaana 50 v., kokee Jannen, 39 v halunsa kohteeksi, se on jotenkin väärin.

Vierailija
48/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero ikäero

Vierailija
49/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voit harrastaa romansseja vaikka kenen ja minkä ikäisen kanssa vaan. Oman ikäiset miehet vaan loukkaantuu, koska "eivät kelpaa".

Se on niin huvittavan kaksinaismoralistista edelleen: Pertti 53 v., saa yrittää pokata 22-vuotiasta Millaa, mutta jos Jaana 50 v., kokee Jannen, 39 v halunsa kohteeksi, se on jotenkin väärin.

Siis kelpaisi mulle, mutta saiin heti pakit.. ja sitten he tuomitsi itse toimintani.. Niin vähän ristiriitaista?!

Vierailija
50/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat minulta luvan deittailla ihan ketä haluat, ei ole minun asiani.

Vierailija
51/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän trolliketju.

Vierailija
52/54 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikä ole oleellista vaan nuorekkuus. Jos olet nuorekas, niin nuoremmat kiinnostuu paremmin. Ja tottakai saat seurustella tai sekstailla ihan minkä ikäisen kanssa haluat! Niin me kaikki.

Vierailija
53/54 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikäisesi mies ja minun puolesta deittaile ihan ketä haluat Suomen lakien puitteissa. 

Vierailija
54/54 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten monta tuollaista "perttiä" sitten todellisuudessa on olemassa on toinen juttu. "Pertti" joka koittaa yli 30 vuotta nuorempia tai joka suuttuisi puumanaiselle. 

Kaksinaismoralistista tässä on enemmän se, että tuossa tarinassa "pertti" on limainen setämies mutta "jaana" voimaantunut vahva nainen.