Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 49 vuotias eronnut sinkkunainen. Miksein voisi harrastaa romansseja nuorempien (20-36v) miesten kanssa?

Vierailija
30.08.2023 |

Olen naisellinen ja tykkään käyttää mekkoja. En saa oman ikäisiä miehiä koska he etsii nuorempia. No sitten kun kerroin että haluaisin romanssin sitten nuoremman miehen kanss, niin nämä omanikäiset miehet suuttui minulle. Kysyin, että miksi. Niin en saanut vastausta. Kyllähän minäkin tarvian läheisyyttä yms? En ymmärrä miksi se oli vanhemmille miehille ongelma jos haluan kuuman romanssi.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit harrastaa. 50-v nainen vain harvoin kiinnostaa puolet nuorempia miehiä.

Näköhään kiinnostaa ja paljon. Joku fetissi (äiti)varmaan...

Vierailija
22/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka estää harrastamasta? Haarat auki vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköhään kiinnostaa ja paljon. Joku fetissi (äiti)varmaan...

Kyllä nätti 50-v ajaa läskin ja tatskatun sotanorsun edelle - tai ajaa kunnes rupsahtaa lopullisesti.

Vierailija
24/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eronnut 45-vuotias nainen ja harrastan romansseja vain 20-30-vuotiaiden kanssa. Oman ikäiset äijät ovat jo väsyneitä ja kaljamahaisia ukkoja. Tuon ikäiset ovat myös paljon parempia sängyssä ja viriilejä yleensäkin.

Vierailija
25/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti vaan.

Vierailija
26/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut, ihmettelen, että miksi tunnet tarvetta ylipäätään keneltäkään kysyä mihinkään lupaa? Minä en tunne, mutta minä olenkin aikuinen ja minulla on hyvä itsetunto.

Vierailija
27/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,nuoret tarvii harrastuksia.

Vierailija
28/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut, ihmettelen, että miksi tunnet tarvetta ylipäätään keneltäkään kysyä mihinkään lupaa? Minä en tunne, mutta minä olenkin aikuinen ja minulla on hyvä itsetunto.

En kysynyt lupaa mutta olen keskustellut asiasta vanhempien miesten kanssa ja he yleensä tuomitsevat tämän mutta eivät kuitenkaan itse halua deittailla minua.

Vierailija
29/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen eronnut 45-vuotias nainen ja harrastan romansseja vain 20-30-vuotiaiden kanssa. Oman ikäiset äijät ovat jo väsyneitä ja kaljamahaisia ukkoja. Tuon ikäiset ovat myös paljon parempia sängyssä ja viriilejä yleensäkin.

Itse taas parikymppisenä miehenä vastavuoroisesti kiihotun puumien kanssa vehtaamisesta.

Vierailija
30/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kieltää. Nuoret miehet haluat vanhemmilta naisilta, kun heiltä lohkeaa helposti. 

Vierailija
31/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi, koska sinun pitää olla kotona harjoittelemassa oikeinkirjoitusta.

Vierailija
32/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kieltää. Nuoret miehet haluat vanhemmilta naisilta, kun heiltä lohkeaa helposti. 

Ja tämä on ok minulle. En kuvittelekaan että he rakastuisivat minuun Sitäpaitis olen kokenut jo rakkauden.

Vierailija
33/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52v nainen ja eronnut yli 30 v kestäneestä suhteesta, nyt tapasin 7 vuotta vanhemman rakastajan, jonka kanssa ollaan puolisen vuotta tapailtu. Hetken välissä tapailin itseäni 7 vuotta nuorempaa. Molemmat vain ilmestyivät elämääni etsimättä. En ole ikinä ollut missään seuranhakusivustoilla enkä elämässäni yhtään miestä vienyt baarista kotiin (tai mennyt baarista kylään). Juuri viikonloppuna rakastajani puhui, että kun menisin mummotunneliin hieman laittautuneena niin varmasti 30-40 vuotiaita miehiä pyörisi ympärillä. Huh, huh. Jos tämän ikäisenä lähtisin etsimään miesseuraa niin ikähaarukka olisi 42-60v.

N52v.

Vierailija
34/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että annat nuorien poikien harjoitella, oisipa minullakin ollut nuorena.

Vierailija
35/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin että nuoremmat miehet kiinnostaa. Kun katselen näitä oman ikäisiä kavereitani, niin en minä naisena niiden kanssa seurustelisi. Niillä miehillä se suuttuminen johtuu siitä, että eivät saa itse naisia helposti ja heidän pitäisi olla jumalan lahja sinulle. Kukaan ei siis kiellä ja ei kannata ajatella mitä muut ajattelevat koska yleensä ne tuomitsevat sinut jostain syystä joka tapauksessa. Ja itsellekkin olisi nuorempana miehenä kelvannut hyvin säilynyt 50 nainen. 

m54

Vierailija
36/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin että nuoremmat miehet kiinnostaa. Kun katselen näitä oman ikäisiä kavereitani, niin en minä naisena niiden kanssa seurustelisi. Niillä miehillä se suuttuminen johtuu siitä, että eivät saa itse naisia helposti ja heidän pitäisi olla jumalan lahja sinulle. Kukaan ei siis kiellä ja ei kannata ajatella mitä muut ajattelevat koska yleensä ne tuomitsevat sinut jostain syystä joka tapauksessa. Ja itsellekkin olisi nuorempana miehenä kelvannut hyvin säilynyt 50 nainen. 

m54

^minua kiinnostaisi omaikäinen mies, mutta olen heiltä saanut eniten pakkejaEn ymmärrä miksi!

Vierailija
37/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m54

^minua kiinnostaisi omaikäinen mies, mutta olen heiltä saanut eniten pakkejaEn ymmärrä miksi!

Tuohon en osaa sanoa syytä näin tuntematta, vika voi olla sinussa tai voit olla liian itsenäinen tai fiksu beta miesten makuun. Joka tapauksessa metsästysonnea!

-sama m54

Vierailija
38/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska paras match sinulle on 66 vuotias.

Vierailija
39/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska paras match sinulle on 66 vuotias.

Minkä ihmeen takia hänen pitäisi olla jonkun eläkeläisen kanssa? Koska sinä olet vanha ja et saa naisia?

m54

Vierailija
40/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pil lun saanti mielessä kiinnostaa tosi montaakin. Suhdemielessä ei juuri ketään kiinnosta