Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 49 vuotias eronnut sinkkunainen. Miksein voisi harrastaa romansseja nuorempien (20-36v) miesten kanssa?

Vierailija
30.08.2023 |

Olen naisellinen ja tykkään käyttää mekkoja. En saa oman ikäisiä miehiä koska he etsii nuorempia. No sitten kun kerroin että haluaisin romanssin sitten nuoremman miehen kanss, niin nämä omanikäiset miehet suuttui minulle. Kysyin, että miksi. Niin en saanut vastausta. Kyllähän minäkin tarvian läheisyyttä yms? En ymmärrä miksi se oli vanhemmille miehille ongelma jos haluan kuuman romanssi.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sinä niiltä omanikäisiltä miehiltä lupaa tarvitset tai ylipäätään olet asiasta kertonut. Ei se kuulu kellekään minkä ikäisiä tapailet.

Olen itse 40 ja oman ikäiset tai vähän vanhemmat miehet ovat usein hyvin väsyneitä ja ukkoutuneita. Tapailen hyvin mieluusti sitten noin kolmikymppisiä miehiä.

Vierailija
2/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sinä niiltä omanikäisiltä miehiltä lupaa tarvitset tai ylipäätään olet asiasta kertonut. Ei se kuulu kellekään minkä ikäisiä tapailet.

Olen itse 40 ja oman ikäiset tai vähän vanhemmat miehet ovat usein hyvin väsyneitä ja ukkoutuneita. Tapailen hyvin mieluusti sitten noin kolmikymppisiä miehiä.

Olen jutellut heidän kansssa ja yleensä ne suuttuvat asiasta minulle. Muta eivät kuitenkaan halua sitten itse deittailla minua.Eli pitäisikö minun vain olla yksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitä ikää tuijota vaan luonnetta.

Vierailija
4/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan hyvin.

Vierailija
5/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sun tartte sitä kenellekään sen erityisemmin kertoa ja perustella. Tuollahan niitä on Instat ja Tinderit pullollaan, jos sellaista haluaa

Vierailija
6/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh. Miksi olet edes tekemisissä oman ikäisten kanssa, saatikka kerrot heille nuoremmista. Itse deittailen 15-20 vuotta nuorempia. En ole missään tekemisissä vanhempien kanssa, jos sukulaisia tai työkavereita ei lasketa. Enkä erikseen mainosta niille nuoremmille sitä minkä ikäisten kanssa olen. Kohtaan heidät vain ihmisinä, iästä viis

Vierailija
7/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis häh. Miksi olet edes tekemisissä oman ikäisten kanssa, saatikka kerrot heille nuoremmista. Itse deittailen 15-20 vuotta nuorempia. En ole missään tekemisissä vanhempien kanssa, jos sukulaisia tai työkavereita ei lasketa. Enkä erikseen mainosta niille nuoremmille sitä minkä ikäisten kanssa olen. Kohtaan heidät vain ihmisinä, iästä viis

Tullut vaan juteltua joskus heidän kanssa. Yleensä se tuomitsee aina tämän mutta sitten eivät itse halua deittailla minua. Joten ppitäisikö minun olla heidän mielestään täysin yskin :-(

Vierailija
8/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse ajattelisit, jos tilanne olisi toisin päin?

Vierailija
9/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse ajattelisit, jos tilanne olisi toisin päin?

Mua ei haittaa. 

Vierailija
10/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Arja hei...sun huomion haku nuoremmista miehistä on säälittävää katsottavaa...

Kuvista kyllä näkee että olet viisikymppinen

Vierailija
11/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Arja hei...sun huomion haku nuoremmista miehistä on säälittävää katsottavaa...

No omanikäiset ei halua minua, joten olenko yskin? :-(

Vierailija
12/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, miten tuhoat jonkun nuoren miehen mahdollisuuden terveeseen, rakastavaan parisuhteeseen ja omiin lapsiin?

Vierailija
13/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No omanikäiset ei halua minua, joten olenko yskin? :-(

No rima. Voi nostaa sinne 60 ikävuoden haarukkaan joka olisi sinulle sopiva

Vierailija
14/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut, miten tuhoat jonkun nuoren miehen mahdollisuuden terveeseen, rakastavaan parisuhteeseen ja omiin lapsiin?

Eihän ne halua minusta kuin lyhyen romanssin? Kummatkin toteaa sen heti alussa.

Vierailija
15/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

XU:ssa pääset toteuttamaan seksuaalisuuttasi, ap.

Vierailija
16/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. boomerin alku jo hädissään.

Vierailija
17/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. boomerin alku jo hädissään.

mikä on boomeri? niin olen. Haluaisin vain rakkautta... 

Vierailija
18/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskin? Kannattaa opetella kirjoittamaan. 😆😃Ja korkki kiinni. Nyt. 😄

Vierailija
19/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä yritö näyttää nuoremmalta, :-) Olen 50v ja thats it. yritin deittailla omanikäisiä mutta minusta ei oltu kiinnostuneita. Kylä minäkin haluan rakkautta tai romanssin niin sitten nämä nuoremmat miehet oli kiinnostuneita, joten se on ainoa vaihtoehtoni.

Vierailija
20/54 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit harrastaa. 50-v nainen vain harvoin kiinnostaa puolet nuorempia miehiä.