Ikisinkkunaiset eivät ole valmiita tekemään minkäänlaisia kompromisseja parisuhteessa
Heidän näkymys parisuhteesta on sellainen, että nainen jatkaa täysin samanlaista elämäntyyliä kuin ollessaan sinkkuja, mutta mies vain rahoittaa osan naisen menoista. Tällaiseen johtopäätökseen olen tullut luettuani tätä palstaa.
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella harvoin on tullut vastaan nainen, joka käyttää rahaa järkevästi. Yleensä rahaa uppoaa naisilla vaatteiden ja kosmetiikan lisäksi uusiin huonekaluihin, auton korjauksiin ja lemmikkien lääkärilaskuihin ym. Äkkiä laskuja kertyy niin, ettei niitä kaikkia pysty maksamaan. Tässä vaiheessa mies tulee apuun taloudellisesti.
Kuka mies, sinä? Oletko oman elämäsi objekti vai miksi et osaa sanoa, että peli seis?
Oletus on, että kaikki muutkin naiset ovat samanlaisia. Jos vaihtaa toiseen naiseen, sama ruljanssi on kuitenkin edessä.
Voi olla ihan ilman naista, niin ei joudu itkemään rahojensa perään. Tai hyväksyä, ettei itsekään naisenkipeydessään osaa "käyttää rahaa järkevästi", ja lakata vastuuttamasta muita omasta heikkoudestaan. Myöntää ihan rehellisesti, että ennemmin ostaa naisen itselleen kuin on ilman.
Naiset on kaikki samanlaisia henkilölle, joka on naisen tietyn ruumiinosan perässä ja esineellistää naisen. Kaikki muut tajuavat, että naisia on vaikka minkälaisia ja jos oma maku on osoittautunut paskaksi, voi seuraavalla kerralla yrittää valita paremmin.
Ei ihminen pysty tahdonvoimalla vaikuttaa siihen keneen ihastuu. Se on lapsuuden perheestä peräisin, joka määrää minkälaiseen luonteeseen ihmiseen ihastuu.
Siihen voi todellakin vaikuttaa. Itselläni on narsisti-isä ja ihastun myös ihan täyspäisiin miehiin, toki olen ihastunut myös narsisteihin. Ylipäätään kannattaa kasvattaa itsetietoisuuttaan eikä vain ajelehtia mihin sattuu ja miten sattuu.
Jos tiedostat, että rakastut vain juoppoihin, luottotiedottomiin pubiruusuihin, otatko sen annettuna vai yritätkö jotenkin etsiä muuta ratkaisua asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella harvoin on tullut vastaan nainen, joka käyttää rahaa järkevästi. Yleensä rahaa uppoaa naisilla vaatteiden ja kosmetiikan lisäksi uusiin huonekaluihin, auton korjauksiin ja lemmikkien lääkärilaskuihin ym. Äkkiä laskuja kertyy niin, ettei niitä kaikkia pysty maksamaan. Tässä vaiheessa mies tulee apuun taloudellisesti.
Kuka mies, sinä? Oletko oman elämäsi objekti vai miksi et osaa sanoa, että peli seis?
Oletus on, että kaikki muutkin naiset ovat samanlaisia. Jos vaihtaa toiseen naiseen, sama ruljanssi on kuitenkin edessä.
Voi olla ihan ilman naista, niin ei joudu itkemään rahojensa perään. Tai hyväksyä, ettei itsekään naisenkipeydessään osaa "käyttää rahaa järkevästi", ja lakata vastuuttamasta muita omasta heikkoudestaan. Myöntää ihan rehellisesti, että ennemmin ostaa naisen itselleen kuin on ilman.
Naiset on kaikki samanlaisia henkilölle, joka on naisen tietyn ruumiinosan perässä ja esineellistää naisen. Kaikki muut tajuavat, että naisia on vaikka minkälaisia ja jos oma maku on osoittautunut paskaksi, voi seuraavalla kerralla yrittää valita paremmin.
Ei ihminen pysty tahdonvoimalla vaikuttaa siihen keneen ihastuu. Se on lapsuuden perheestä peräisin, joka määrää minkälaiseen luonteeseen ihmiseen ihastuu.
Siihen voi todellakin vaikuttaa. Itselläni on narsisti-isä ja ihastun myös ihan täyspäisiin miehiin, toki olen ihastunut myös narsisteihin. Ylipäätään kannattaa kasvattaa itsetietoisuuttaan eikä vain ajelehtia mihin sattuu ja miten sattuu.
Jos tiedostat, että rakastut vain juoppoihin, luottotiedottomiin pubiruusuihin, otatko sen annettuna vai yritätkö jotenkin etsiä muuta ratkaisua asiaan?
Ihastun vain epävakaisiin todella seksikkäisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Koskeeko tuo otsikon väite vain naisia, ei miehiä?
Joo, vain naisia. Miehet kyllä pystyvät tekemään kompromisseja. Ikisinkkumiesten ongelma on vain se, ettei halukkaita naisia löydy mistään.
Ollaan me koitettu rohkaista miehiä lähtemään sinne Turkkiin. Jäätte tänne. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikisinkkunainen päädy parisuhteeseen. Kysymys on jo lähtökohtaisesti absurdi. itse olen saanut tarpeekseni miehistä, jotka olettavat naisen joustavan loputtomiin ja hyväksikäyttävät tätä asiaa varmistaen, etteivät ainakaan itse joudu hyväksikäytetyiksi.
Ikisinkkunaiset kuitenkin etsivät jatkuvasti itselleen puolisoa, mutta sellaisilla ehdoilla, ettei sen löytyminen ole realistista.
Inkisinkkumiehet etsivät, naiset eivät etsi. Krs esim Tinderin ja muiden deittipalveluiden tilastot: miehiä 80% ja naisia max 20%.
Mutta ne 20% naisista ovat yleensä ikisinkkuja tai yksin- ja yhteishuoltajia.
Sehän tavis Tiina minkä ohitit Tinderissä saattoi siirtyä Balkanin markkinoille. Jostain syystä noilla seuduin ei karsasteta tuhtia akkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo pitää siltä osin paikkaansa, että olen mitoittanut oman elämäni tulojeni mukaan. Jos vaikka alkaisin tapailemaan miestä, joka harrastaa intohimoisesti golfia ja haluaisi minut sinne mukaan, ei multa löytyisi tuohon millään varoja, joten en todellakaan joustaisi. Mutta paljon mielummin olen harrastamatta kenenkään kanssa golfia, koska en pidä golfista ja valitsen ne harrastuksenikin ihan omien mieltymyksieni mukaan.
Totta. Minulle kyllä golf olisi ihan mieluisa harrastus, mutta turhan tyyris omalle tulotasolleni ja siksipä minulla on muita aikaa vieviä liikuntaharrastuksia joista tykkään hurjasti.
Siksipä helpointa olisikin olla parisuhteessa miehen kanssa joka harrastaa ainakin osin samoja lajeja jolloin vapaa-aikaa olisi helppoa ja luontevaa viettää yhdessä eikä kumpikaan joutuisi luopumaan harrastuksistaan.
Itse siis etsin elämänkumppania jonka kanssa viettää aikaa ja kokea yhdessä asioita. En tarvitse mihinkään miestä jonka kanssa ei ole muuta yhteistä kuin se kotiavain. Itseasiassa en edes halua muuttaa asumaan yhteen vaan mieluusti suhteen jossa kummallakin on oma koti ja aikaa sitten vietetään vaihtelevasti kummankin luona, mutta osataan olla myös erossa.
Tämmöistä kumppania minäkin olen etsinyt, mutta aika mahdottomalta tuntuu. Tällainen suhde ja erillään asuminen ei tunnu miehiä kiinnostavan. Alan jo luopua toivosta. Tosin eipä tämä elämä sinkkunakaan ole huonoa. Seksiäkin saan tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, luultavasti olet itse narsisti tai läheisriippuvainen kynnysmatto. Jos ensimmäinen niin onnea vaan, mutta jälkimmäinen voi hoitaa itsensä kuntoon. Tietysti voi jatkaa valitsemallaan tiellä ja ottaa henkisesti turpiin kerta toisensa jälkeen, varmaan fyysisestikin.
Mikä normaalissa, tasapainoisessa elämässä ja naisessa on vikana? Tylsää? Et ole sen arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo pitää siltä osin paikkaansa, että olen mitoittanut oman elämäni tulojeni mukaan. Jos vaikka alkaisin tapailemaan miestä, joka harrastaa intohimoisesti golfia ja haluaisi minut sinne mukaan, ei multa löytyisi tuohon millään varoja, joten en todellakaan joustaisi. Mutta paljon mielummin olen harrastamatta kenenkään kanssa golfia, koska en pidä golfista ja valitsen ne harrastuksenikin ihan omien mieltymyksieni mukaan.
Totta. Minulle kyllä golf olisi ihan mieluisa harrastus, mutta turhan tyyris omalle tulotasolleni ja siksipä minulla on muita aikaa vieviä liikuntaharrastuksia joista tykkään hurjasti.
Siksipä helpointa olisikin olla parisuhteessa miehen kanssa joka harrastaa ainakin osin samoja lajeja jolloin vapaa-aikaa olisi helppoa ja luontevaa viettää yhdessä eikä kumpikaan joutuisi luopumaan harrastuksistaan.
Itse siis etsin elämänkumppania jonka kanssa viettää aikaa ja kokea yhdessä asioita. En tarvitse mihinkään miestä jonka kanssa ei ole muuta yhteistä kuin se kotiavain. Itseasiassa en edes halua muuttaa asumaan yhteen vaan mieluusti suhteen jossa kummallakin on oma koti ja aikaa sitten vietetään vaihtelevasti kummankin luona, mutta osataan olla myös erossa.
Tämmöistä kumppania minäkin olen etsinyt, mutta aika mahdottomalta tuntuu. Tällainen suhde ja erillään asuminen ei tunnu miehiä kiinnostavan. Alan jo luopua toivosta. Tosin eipä tämä elämä sinkkunakaan ole huonoa. Seksiäkin saan tarvittaessa.
Eli et tarvitse parisuhdetta mihinkään. Voit jatkaa nykyiselläsi ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, luultavasti olet itse narsisti tai läheisriippuvainen kynnysmatto. Jos ensimmäinen niin onnea vaan, mutta jälkimmäinen voi hoitaa itsensä kuntoon. Tietysti voi jatkaa valitsemallaan tiellä ja ottaa henkisesti turpiin kerta toisensa jälkeen, varmaan fyysisestikin.
Mikä normaalissa, tasapainoisessa elämässä ja naisessa on vikana? Tylsää? Et ole sen arvoinen?
Tavallisten naisten ja feministien seksuaalisuus on liian estoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Koskeeko tuo otsikon väite vain naisia, ei miehiä?
Joo, vain naisia. Miehet kyllä pystyvät tekemään kompromisseja. Ikisinkkumiesten ongelma on vain se, ettei halukkaita naisia löydy mistään.
Ollaan me koitettu rohkaista miehiä lähtemään sinne Turkkiin. Jäätte tänne. Miksi?
Oisko tää rahasta kiinni?
No miksi olisi tehtava kompromisseja? Jos ei ole tahankaan asti miesta mihinkaan tarvinnut niin miksi siis kompromissi etta sellaisen saisi viihtymaan? Raaka totuus on kuulkaa pojaat niin jotta ota mita saat tai ole ilman.
Eli ikisinkku-naisten tulisi muuttaa elämäntapojaan ihan vain sen takia, että joku mies saa parisuhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen mies enkä myöskään tee lounaspaikan valintaa kummoisempia kompromisseja parisuhteessa. Kumpikin saa hoitaa oman arkensa niin kuin haluaa ja yhdessä tehdään niitä juttuja, joista molemmat nauttivat.
Kun ei kaipaa kakaroita eikä kotileikkejä, parisuhteet ovat automaattisesti paljon parempia. Miksi olet lähtenyt tuollaiseen mukaan?
Normaalissa maailmassa tuollaista suhdetta kutsutaan kaveruudeksi.
Sulla on kiimaista seksiä ja romanttisia viikonloppuja kavereidesi kanssa?
Onko puolisosi tietoinen näistä poikien reissuista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikisinkkunainen päädy parisuhteeseen. Kysymys on jo lähtökohtaisesti absurdi. itse olen saanut tarpeekseni miehistä, jotka olettavat naisen joustavan loputtomiin ja hyväksikäyttävät tätä asiaa varmistaen, etteivät ainakaan itse joudu hyväksikäytetyiksi.
Ikisinkkunaiset kuitenkin etsivät jatkuvasti itselleen puolisoa, mutta sellaisilla ehdoilla, ettei sen löytyminen ole realistista.
Tämä. Useimmat näistäkin ikisinkkuhehkuttajista on kokeillut useat deittisivustot ja Tinderit tuloksetta.
Et ehkä tiedä tätä, mutta kaikki eivät käytä Tinderiä päästäkseen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sotkuisimmat näkemäni asunnot ovat olleet yksin asuvien naisten koteja.
Niin? Oma tupa, oma lupa. Harmittaako?
Ei harmita. Mutta on turha teeskennellä, että naiset olisivat jotenkin luonnostaan miehiä siistimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkkunaiset odottavat tämän näköisen miehen lähestymisiä:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Jos ei tule tällaista vastaan, niin mihinkään ei tarvitse tyytyä nykyään. Yksin on parempi, kuin huonossa suhteessa.
En odota miehen lähestymistä, mutta voin silti vastata sinulle, tosin vain ja ainoastaan omien henkilökohtaisten preferenssieni kohdalta:
1. Tykkään tummista hiuksista kyllä. Olen tosin nähnyt myös blondeja ja kaljuja hyvännäköisiä miehiä, joten tämä ei ole mikään este.
2. Ei vaatimus. Mutta siinä olet oikeassa että toivon miehen olevan vähintään omaa pituuttani, eli sellainen 170 cm on hyvä.
3. Liian isot lihakset on jo miinusta. Minusta on hienoa jos mies on liikunnallinen, mutta en todellakaan haluaisi katsella yhtäkään lihastenkasvattamiseen keskittyvää henkilöä.
4. En osaa sanoa, en ole vertaillut. Muistan lukeneeni että miehen rasvaprosentin ei pidä olla alle 5, ja naisen ei pidä olla alle 10.
5. Hyvät hampaat näyttää kieltämättä kivalle! Toisaalta en pidä laitetun näköisistä hampaista, eli jos on selvää että henkilöllä on kuoret eikä omat hampaat.
6. Silmälasit ei haittaa lainkaan, pidän niistä. Siisti, tilanteeseen sopiva pukeutuminen on kyllä oletus.
7. Etnisyys ei haittaa. Yksi nuoruuden ihastukseni oli Jackie Chan, esimerkiksi.
8. 27 vuotta on minulle aivan liian nuori. Mene kotiin kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Useimmat näistäkin ikisinkkuhehkuttajista on kokeillut useat deittisivustot ja Tinderit tuloksetta.
Et ehkä tiedä tätä, mutta kaikki eivät käytä Tinderiä päästäkseen parisuhteeseen.
Kokeilepa jotain muuta reittiä, kun olet +35-vuotias. Jos ei työelämästä löydy, niin takaan, että ei helpolla mistään muualtakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa jotain muuta reittiä, kun olet +35-vuotias. Jos ei työelämästä löydy, niin takaan, että ei helpolla mistään muualtakaan.
Minä olen yli 35-vuotias. Seurasta ei ole ollut pulaa moneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yli 35-vuotias. Seurasta ei ole ollut pulaa moneen vuoteen.
Olet niitä naisia, joita joka päivä lähestytään kaupan kassajonossa ja kadulla kävellessä?
Yli kymmenen sivua jankutusta, mutta yhtäkään järkevää perustelua ei ole löytynyt sille, että miksi omannäköistä elämäänsä elävän ikisinkun naisen pitäisi tehdä yhtään minkäänlaista kompromissiä miehen takia?