Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikisinkkunaiset eivät ole valmiita tekemään minkäänlaisia kompromisseja parisuhteessa

Vierailija
30.08.2023 |

Heidän näkymys parisuhteesta on sellainen, että nainen jatkaa täysin samanlaista elämäntyyliä kuin ollessaan sinkkuja, mutta mies vain rahoittaa osan naisen menoista. Tällaiseen johtopäätökseen olen tullut luettuani tätä palstaa.

Kommentit (278)

Vierailija
141/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan sinkkunaisten terveys, onnellisuus ja elämänlaatu on parhain, sinkkumiesten taas huonoin. Sinkkunaisten jälkeen onnellisempia ja terveimpiä ovat parisuhteessa olevat miehet.

Kyllä minäkin naisena mielelläni olisin parisuhteessa, jos toinen maksaisi puolet, tekisi kaiken metatyön, suurimman osan kotitöistä, ja pitäisi huolen, että syön terveellisesti, liikun ja pidän itsestäni huolta. Lisäksi pesisi pyykin ja laittaisi ruuan, jos minä en niihin kykenisi. Maksaisi laskut, ja jääkaappi olisi aina täynnä ruokaa.

Juuri näin.

Naiset alkavat viimein tajuta, että heteroparisuhde ei ole kovin hyvä diili.

Ikisinkkunaiset ovat usein nuoremman näköisiäkin. Ovat nukkuneet ikänsä hyvin, eivät ole surreet vuosia missä mies liehuaa kylillä, eivätkä ole palvelleet miestä uuvuksiin. Eivät ole katkeroituneet, heillä on elämäniloa kun ovat jo aikaa sitten tajunneet, että onni ei löydy miehestä.

Vierailija
142/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikisinkkunainen päädy parisuhteeseen. Kysymys on jo lähtökohtaisesti absurdi. itse olen saanut tarpeekseni miehistä, jotka olettavat naisen joustavan loputtomiin ja hyväksikäyttävät tätä asiaa varmistaen, etteivät ainakaan itse joudu hyväksikäytetyiksi.

Ikisinkkunaiset kuitenkin etsivät jatkuvasti itselleen puolisoa, mutta sellaisilla ehdoilla, ettei sen löytyminen ole realistista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ruokakustannukset pienenivät huomattavasti eron jälkeen. Ukko söi kuin hevonen ja kaikki maksettiin puoliksi. 

Tämä! Ja nainen maksaa yleensä ne käyttökulut,kuten ruuan,sähkön,veden ja lasten menot,ja mies kiinteän omaisuuden, ja kerryttää samalla varallisuuttaan.

VMP! Minä olen ollut aina maksumiehenä jokaisessa parisuhteessani. Velkaa minulle on kertynyt kuusinumeroinen summa, kun naiset ovat päässeet vaatimustensa aiheuttamista seurauksista kuin koira veräjästä.

Nyt ennen seuraavaa suhdetta kannattaa mennä terapiaan tai käyttää rankasti self helpiä, että seuraava suhde menisi paremmin ja osaisit nähdä merkit aiemmin ja paeta tai vähintään pitää puolesi loppukahinoissa. Ja jos ihastut aina sekopäisiin narsisteihin tai epävakaisiin, sekin voidaan hoitaa terapiassa. 

Vierailija
144/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ikisinkkunainen päädy parisuhteeseen. Kysymys on jo lähtökohtaisesti absurdi. itse olen saanut tarpeekseni miehistä, jotka olettavat naisen joustavan loputtomiin ja hyväksikäyttävät tätä asiaa varmistaen, etteivät ainakaan itse joudu hyväksikäytetyiksi.

Ikisinkkunaiset kuitenkin etsivät jatkuvasti itselleen puolisoa, mutta sellaisilla ehdoilla, ettei sen löytyminen ole realistista.

Itse en ainakaan etsi. Saa tulla vastaan, jos on tullakseen ja tuskin tulee. 

Vierailija
145/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava parisuhde, mutta omat asunnot. Voi tuplata onnellisuutensa. Mitään ei puutu. 

Vierailija
146/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai etsiikö, enpä ole huomannut eikä ole itsellä käynyt edes mielessä kun päätin olla ikisinkku. Kai sitten jotkut, monet meistä ovat ihan onnellisia näin.

Vierailija
147/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tehdä kompromisseja, kun on ikisinkku. Tilanne muuttuu silloin, kun sinkkuus vaihtuu parisuhteeksi. 

Niinpä. Ikisinkut mielummin pitävät kiinni pilkun tarkasti omasta elämäntyylistä kuin suostuvat minkäänlaisiin kompromisseihin, mikä on parisuhteen edellytys.

Vierailija
148/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellisesti naimisissa ja mulla on hyvä mies.

Silti näen selkeästi, miksi yhä useampi nainen jää sinkuksi omasta tahdostaan. 

Oma mieheni tekee paljon sellaisia juttuja, joita ei varmastikaan edes itse tiedosta- sotkee, jättää kaiken lojumaan eikä kykene ottamaan koppia jutuista jotka 99% naisista tajuaa sanattomastikin. On tosi raskasta aina pyytää erikseen että voisitko viedä/tehdä/muistaa, ja väsyttävää riidellä aina samoista jutuista. Miehet usein heittäytyvät ikäänkuin lapsen asemaan kodin suhteen, ja toisaalta loukkaantuvat sydänjuuriaan myöten, jos eivät saa tehdä asioita just omalla erikoisella tavallaan. 

Esimerkki: lapselle on tulossa yökylään kavereita, mies tietää tästä. Olen sanonut että sitä ennen pitää tehdä kotityö x, joka on miehen vastuulla. Mies on että juujuu, kyllä hän tekee. Päivää ennen yökyläilyä kysyn, onko homma x jo hoidettu? No arvatkaa, onko. Pyydän tekemään, mies harmistuu kun ei saa vitkutella asian kanssa loputtomiin (en puutu itse tapaan jolla sen tekee). Sitten tekee ja kiukuttelee. 

Minä teen meillä 90% kotitöistä ihan omasta tahdostani. Mies ei saa tehtyä loppua 10% ajallaan, vaan keskittyy pelkästään itseään kiinnostaviin juttuihin. Ei myöskään löydä luontevaa rutiinia niihin, vaan saan huomautella ja pyytää. Jostain syystä sama mies tekee työtä, jossa oman työpisteen pitäminen siistinä on vaatimus, eikä siinä ole mitään ongelmia.

Ps. Tähän on turha tulla viisastelemaan että ei oo pakko siivota tai järjestää lapselle yökyläilyjä. Miesten ratkaisu aika usein on se omaa napaansa lähinnä oleva, mutta se ei aina ole se paras tai reiluin. 

Onnellisesti naimisissa ja hyvä mies.

Sori mut en voi ymmärtää.

En kattois päiväkään tollasta mieslasta.

Vierailija
149/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kaiken maailman itarat ukot hakee nollatuloilla kotirouvia. Naisilla sentään on joku tolkku.

Vierailija
150/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tehdä kompromisseja, kun on ikisinkku. Tilanne muuttuu silloin, kun sinkkuus vaihtuu parisuhteeksi. 

Niinpä. Ikisinkut mielummin pitävät kiinni pilkun tarkasti omasta elämäntyylistä kuin suostuvat minkäänlaisiin kompromisseihin, mikä on parisuhteen edellytys.

Ei niitä kompromisseja tehdä etukäteen vaan sitten siinä suhteessa ja sen mukaisesti mitä se suhde vaatii. Mihinkään hölmöön viritykseen ei kuitenkaan kannata lähteä vääntymään, koska näinkin sujuu hyvin. 

Vierailija
151/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ikisinkku menee treffeille, niin hänellä on kirkkaana mielessä aktiviteetit ja elämäntyyli, joihin hän kumppanin tarvitsee. Häntä ei kiinnosta vastapuolen kiinnostuksen kohteet tai mielipiteet, jos ne eivät matchaa täysin näihin ennaltamäärättyihin asioihin. Sellainen kumppani voi löytyä, mutta uskon, että harvoin löytyy.

Vierailija
152/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän kiinnostava nainen, sitä enemmän hänellä on yleensä vaatimuksia miehelle. Hämmästyttävää kyllä, mitä paremman näköinen nainen, sitä vähemmän on itseasiassa vaatimuksia miehelle. Heillä on yleensä miehistä positiivisempia kokemuksia, kuin rumilla naisilla.

Itse asiassa rumalla naisella on luultavasti kauniiseen verrattuna paljon vähemmän vaatimuksia (etenkin niitä poskettoman röyhkeitä sellaisia) mutta miehelle ne vähätkin vaatimukset tuntuu kohtuuttomilta, kun niiden asettaja on ruma nainen. Kauniin naisen ikävä käytös ja tossuttava asenne sen sijaan menee kuin vesi hanhen selästä tai nähdään jopa ihanan luonteikkaana käytöksenä. Miehillä itselläkin on isommat vaatimukset rumille naisille ja ihan jo näiden vaatimusten noudattamatta jättäminen nähdään naisen hankalana luonteenpiirteenä samalla, kun kauniille naisille vastaavia vaatimuksia ei edes esitettäisi.

Ruma nainen kun nähdään ikään kuin hyyryläisenä tässä maailmassa ja hänen on osoitettava kiitollisuutta koko yhteiskunnalle, mutta etenkin hänet huolineelle miehelle ahkeruudella, nöyryydellä ja säyseydellä. Kauniille naiselle sen sijaan mies itse osoittaa vastaavaa kiitollisuutta.

Me rumat naiset kyllä nähdään teidän lävitse, miehet, me tunnetaan teidät paljon kauniita naisia paremmin. Laskette filtterinne niin usein meidän seurassa kun unohdatte että me ollaan olemassa

Ei, vaan miehet kohtelevat näitä megabeibejä paremmin. Muistan siinä Sofian salaisuudet ohjelmassa kun se Sofia taisi pitää jotkut bileet jossain missälie, ja jonne se oli kutsunut ystäviään. Se sen silloinen mies, Stefan kiltisti kanteli Sofian käsilaukkua, ja kulki sen perässä, kun Sofia minglasi ystävien kanssa. Ei kukaan mies, vaikka ei olisi Stefan, suostuisi tuommoiseen, jos muija on tavallisen näköinen tai ruma. Niihin mies, tyytyy, kun ei saa " patempaa", ja kohtelukin on sen mukaista. Ruma saa olla onnellinen, kun pimpsaa kuka tahansa mies vonkaa.

Olen ruma nainen ja pitkäaikainen miesystäväni vuosikausia aina avasi ovet, kohteli hyvin, kantoi tarvittaessa tavarat, seksi oli molemmista mahtavaa ja sitä oli paljon jne. Sitten seurustelin hetken sellaisen miehen kanssa, joka ilmeisesti ajatteli tuon viimeisen lauseen mukaisesti. Ei ole mitään syytä, miksi olisin alkanut vääntyä johonkin kompromissiin hänen vuokseen. Huvittavaa, kun muutaman kerran kökötettiin molemmat oven edessä, kun en tajunnut, että minun pitää avata se, että päästään menemään.

Vierailija
153/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä kompromisseja tehdä etukäteen vaan sitten siinä suhteessa ja sen mukaisesti mitä se suhde vaatii. Mihinkään hölmöön viritykseen ei kuitenkaan kannata lähteä vääntymään, koska näinkin sujuu hyvin. 

Riippuu, miten määrittelee hölmön virityksen. Ehkä siksi jotkut FWB-suhteet ovat yleistyneet, että niissä ei tarvitse vääntyä mihinkään. Riittää, että seksi kiinnostaa toisen kanssa ja että sitä seksiä on. Ei muuta.

Vierailija
154/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, miten määrittelee hölmön virityksen. Ehkä siksi jotkut FWB-suhteet ovat yleistyneet, että niissä ei tarvitse vääntyä mihinkään. Riittää, että seksi kiinnostaa toisen kanssa ja että sitä seksiä on. Ei muuta.

Hölmö viritys = joutuu luopumaan liikaa saamatta riittävästi tilalle. 

Jos rakkaus on aitoa ja oikeaa, eiköhän sitä kompromissihalua löydy puolin ja toisin eikä sitä edes mielletä kompromissiksi vaan omannäköisen yhteisen elämän luomiseksi. Mutta mihinkään laskunmaksaja/autonkuljettaja/seuranpitäjä/seksipalvelu tms. suhteeseen ei ole tarvetta. 

Vierailija
155/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen valmis omaksumaan miehen mielenkiinnonkohteita, jos ne ovat itselle mieluisia. Tähän mennessä poika/miesystäviltäni opittua kuntosali, moottoripyörät/autot, golf, heidän valitsemansa telkkariohjelmat/elokuvat, roadtripit näin äkkiseltään tulee mieleen. En ole suostunut omaksumaan tissuttelua, baareissa ramppaamista, inhottavia elokuvia, liian tyhmää huumoria, piheilyä.

Vierailija
156/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet rahoittaa? Mitä ne rahoittaa? Omat kumppanini ovat ainakin pitäneet huolen, että kaikki menee tasan puoliksi.

Ap taitaa puhua niistä top 1% naisista, joille kaikki drinkeistä autoihin tulee ilmaiseksi ihailijoilta

Kysymys on muustakin kuin rahasta. Jos nainen käy sinkkuna joka päivä kahvilassa ja 4 kertaa viikossa ravintolassa syömässä. Mies esimerkiksi käy 4 kertaa viikossa kaljalla. Kun he ryhtyvät parisuhteeseen, ei tuollaista elämäntyyliä voi enää jatkaa. Molempien on pakko karsia menojaan.

Kuka käy lähes joka päivä kahvilassa, ja monta kertaa viikossa ravintolassa, syömässä tai kaljalla? Joku teinipissistasolla oleva? Todella pieni prosentti ihmisistä elää noin. Aniharva urbaani ostareiden ja kahviloiden lähellä elävä isossa kaupungissa asuva erittäin hyvätuloinen (pienituloisella ei ole rahaa tuollaiseen) viitsii haaskata aikaa ja rahaa kahviloissa istumiseen. Työpaikkalounas on sitten asia erikseen, ja harva raaskii siitäkään maksaa joka päivä.

En tunne yhtään ainoaa ihmistä, joka istuskelisi kahviloissa, ei aikuisilla ole aikaa ja motivaatiota sellaiseen. Pari kertaa vuodessa, jos tapaa jotain ystävää harvemmin. Eikä mun tuttavapiirissä ihmiset ole pienituloisia/ köyhiä.

Moni sinkkumies menee hellepäivinä terralle ja aamulla sitten rapulassa töihin.

Vierailija
157/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan sinkkunaisten terveys, onnellisuus ja elämänlaatu on parhain, sinkkumiesten taas huonoin. Sinkkunaisten jälkeen onnellisempia ja terveimpiä ovat parisuhteessa olevat miehet.

Kyllä minäkin naisena mielelläni olisin parisuhteessa, jos toinen maksaisi puolet, tekisi kaiken metatyön, suurimman osan kotitöistä, ja pitäisi huolen, että syön terveellisesti, liikun ja pidän itsestäni huolta. Lisäksi pesisi pyykin ja laittaisi ruuan, jos minä en niihin kykenisi. Maksaisi laskut, ja jääkaappi olisi aina täynnä ruokaa.

Juuri näin.

Naiset alkavat viimein tajuta, että heteroparisuhde ei ole kovin hyvä diili.

Ikisinkkunaiset ovat usein nuoremman näköisiäkin. Ovat nukkuneet ikänsä hyvin, eivät ole surreet vuosia missä mies liehuaa kylillä, eivätkä ole palvelleet miestä uuvuksiin. Eivät ole katkeroituneet, heillä on elämäniloa kun ovat jo aikaa sitten tajunneet, että onni ei löydy miehestä.

Kaikki tapaamani ikisinkkunaiset ovat olleet masentuneita ja kärsineet muista mt-ongelmista, kun eivät ole löytäneet sitä unelmien prinssiään. Ja kyllä, kaikki löytyvät deittipalstoilta. Myös useimmat täällä sinkkuuttaan hehkuttavat.

Vierailija
158/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit hyvin osan miehistä, jotka ovat parisuhteessa ja, joilla on perhettä. Mitään ei muuteta, kuvitellaan naisen hoitavan lapset ä, rahat ja kaiken.

Vierailija
159/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Useimmat näistäkin ikisinkkuhehkuttajista on kokeillut useat deittisivustot ja Tinderit tuloksetta.

Vierailija
160/278 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Useimmat näistäkin ikisinkkuhehkuttajista on kokeillut useat deittisivustot ja Tinderit tuloksetta.

Useimmat meistä ikisinkuista on olleet joskus paskassa parisuhteessa ja päässeet siitä pois. Rima on sitten sen verran korkealla, että vain hyvä parisuhde kelpaa enää. 

He, jotka eivät ole uskaltaneet kokeilla itsellistä elämää, saattavat pyöriä ties missä virityksissä ja onnitella itseään mahtavasta kompromissien tekemisen taidosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi