Ikisinkkunaiset eivät ole valmiita tekemään minkäänlaisia kompromisseja parisuhteessa
Heidän näkymys parisuhteesta on sellainen, että nainen jatkaa täysin samanlaista elämäntyyliä kuin ollessaan sinkkuja, mutta mies vain rahoittaa osan naisen menoista. Tällaiseen johtopäätökseen olen tullut luettuani tätä palstaa.
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
tätönen23 kirjoitti:
Vastaa muuten tarkalleen mun kokemuksia suomalaisten miesten kanssa treffailusta! ABC ja kahvit
Viime vuosien aikan ehtinyt treffailemaan ja aina on yhdessä sovittu mitä tehdään. Joskus on menty kahvilla, toisinaan kävelylle, välillä museoon, saatettu käydä treenaamassa, on käyty leffassa, joskus syömässä ja onpa joskus sovittu petitreffitkin. Sellaista elokuvien "mies suunnittelee treffit ja esittää virallisen kutsun" mallia ei ole ollut kertaakaan,
Mulle on, mutta mies on tuttu jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja lukiessani tajusin kuinka hyvin mulla on asiat. Olen parisuhteessa miehen kanssa joka aina tasasin väliajoin ärsyttää mutta on kuitenkin ihana puoliso. Ei nipota turhista, on MIES eikä mikään hiiri, on herrasmies jonka maailma ei romahda jos maksaa kuluista enemmän. Näyttää ja tuoksuu hyvältä, on älykäs. Minä puolestaan haluan olla aina naisellinen ja pidän huolta ulkokuoresta. Molemmat tuo rahaa talouteen, minä vähemmän. Tykkään pitää kodin siistinä. Minä ehkä siivoan useimmin mutta mies hoitaa muut asiat. Tottakai parisuhteessa tehdään välillä kompromissejä. Miten ihmeessä kuvitellaan että parisuhde pysyy kasassa jos halutaan pitää kaikki erillään ja itsellään? Oma palkka, omat rahat, se joka tienaa enemmän käyttää enemmän rahaa itseensä koska ei halua jakaa sitä puolison kanssa? Ostetaanko eri ruoatkin jääkaappiin ja nimetään niin ettei vaan toinen ole loinen ja syö sen paremman tienaavan ruokia? Täh! Tehän olette ihan sekaisin koko sakki. Jääkää suosiolla sinkuiksi koska todennäköisesti teette jonkun toisen ihmisen elämän vaikeaksi ja noilla pelisäännöillä mikään suhde ei pidemmän päälle toimi.
Kuka teidät kasvatti noin itsekkäiksi?Kommenttisi luettuani tajusin, että ei se taida niin hääviä parisuhteessa olla, kun kateuttasi sinkkunaisia sinkkuudesta ja isekkyydestä syyllistät.
En halua parisuhteeseen. Sen kun palvot ja palvelet miestäsi ja pikkuhiljaa haihdut pois. Suomi on yksi harvoista maista, jossa nainen voi valita sinkkuuden ja lapsettomuuden. Se valttikortti kannattaa hyödyntää.
Miksi olisin kateellinen sinkuille? Tämä kommentti kertoo enemmän sinun katkeruudesta ja tyhmyydestä kuin minun. Yksi oleellinen asia on teiltä ikisinkuilta jäänyt huomioimatta. Se että tekee asioita joskus toisen hyväksi parisuhteessa ei ole palvelemista vaan ihan perusasia jos haluaa parisuhteen onnistuvan mutta jos ei halua joustaa koskaan mistään niin lopputulos on katkera ikisinkku joka harhaluuloisuudessaan kuvittelee että parisuhteessa elävät ovat heille kateellisia.
Jos haluaa parisuhteen niin ei voi enää elää kuin olisi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella harvoin on tullut vastaan nainen, joka käyttää rahaa järkevästi. Yleensä rahaa uppoaa naisilla vaatteiden ja kosmetiikan lisäksi uusiin huonekaluihin, auton korjauksiin ja lemmikkien lääkärilaskuihin ym. Äkkiä laskuja kertyy niin, ettei niitä kaikkia pysty maksamaan. Tässä vaiheessa mies tulee apuun taloudellisesti.
Onko mies niin reppana, ettei uskalla kieltäytyä naisen elämän rahoittamisesta?
Tuo on mies semmoinen reppana, että jos se naisen saa kus...parisuhteeseen, niin se on niin harvinaista ja ihmeellistä, ja mies tietää, että uutta on niin vaikea saada, että mies vaikka maksaa, että nainen on hänen kanssaan
Jos ei maksa, haukutaan miestä pihiksi.
Miksi te deittailette niitä parikymppisiä pissiksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja lukiessani tajusin kuinka hyvin mulla on asiat. Olen parisuhteessa miehen kanssa joka aina tasasin väliajoin ärsyttää mutta on kuitenkin ihana puoliso. Ei nipota turhista, on MIES eikä mikään hiiri, on herrasmies jonka maailma ei romahda jos maksaa kuluista enemmän. Näyttää ja tuoksuu hyvältä, on älykäs. Minä puolestaan haluan olla aina naisellinen ja pidän huolta ulkokuoresta. Molemmat tuo rahaa talouteen, minä vähemmän. Tykkään pitää kodin siistinä. Minä ehkä siivoan useimmin mutta mies hoitaa muut asiat. Tottakai parisuhteessa tehdään välillä kompromissejä. Miten ihmeessä kuvitellaan että parisuhde pysyy kasassa jos halutaan pitää kaikki erillään ja itsellään? Oma palkka, omat rahat, se joka tienaa enemmän käyttää enemmän rahaa itseensä koska ei halua jakaa sitä puolison kanssa? Ostetaanko eri ruoatkin jääkaappiin ja nimetään niin ettei vaan toinen ole loinen ja syö sen paremman tienaavan ruokia? Täh! Tehän olette ihan sekaisin koko sakki. Jääkää suosiolla sinkuiksi koska todennäköisesti teette jonkun toisen ihmisen elämän vaikeaksi ja noilla pelisäännöillä mikään suhde ei pidemmän päälle toimi.
Kuka teidät kasvatti noin itsekkäiksi?Kai sinä tajuat, että vapaana on miehistä jämät. Kaikki miehesi kaltaiset ovat suhteissa. Mitäs itse tykkäisit, että vaihdetaan sun miehen paikalle joku kontrolloiva, pihi luuseri, joka ei osaa keskustella eikä kohdata intiimisti ja pitää sinua esineenä? Itsekäs, kun alkaisit suunnitella eroa?
Oletko miettinyt, että kukaan hyvä mies ei kiinnostunut sinusta siksi, koska olet niin jäykkä? Jos haluat jatkaa parisuhteessa täysin samanlaista elämää kuin sinkkuna, niin eihän se voi toimia.
Miksi ikisinkku olisi parisuhteessa?! Eihän se sillon mikään ikisinkku ole. Outo alotus.
T. Oikea "ikisinkku"
Uppis kirjoitti:
Ikisinkkunaiset ovat ikuisesti sinkkuja, koska heissä on vikaa, piste. Mitä todennäköisimmine heillä ei ole realistinen kuva itsestään, he eivät metsästä niitä miehiä joille ehkä kelpaisivat, vaan muutamaa luokkaa ylempää, miehiä jotka kelpaavat kenelle hyvänsä, ns. eliittimiehiä. Eliittimiehet harrastaa nuoria misuja, jotka ovat käyttötavaraa, ja parisuhteeseen he ryhtyvät useimmiten sen eliittinaisen kanssa.
Ongelma on siinä, että jos se kehopositiivinen yksinhuoltaja kaupan kassa kuvittelee olevansa eliittimisu, niin hänen tulisi ymmärtää, että se kuvitelma toimii vain hänen omassa päässään. Kehopositiivisen sijasta kaikki muut näkee vain sen kaupan kassan, jolla on ylipainoa ja isätön kakara. Voitteko edes kuvitella, millainen haaste tuo on miehelle ylipäätään, ts. ottaa riesakseen se ylipainoinen ikisinkku, ja se kakara, jota ei saa kasvattaa, jonka kasvatukseen se ikisinkku kieltää puuttumasta jne.
Kuka haluaa vetää kivirekeä ylämäkeen? Aika harva, siksi on niitä ikisinkkuja. Huomionarvoista on myös se, että nuoret naiset tekevät itsestään ikisinkkuja jo teini-iässä, käyttäytymällä kuten käyttäytyvät. Esim. ne jotka ovat onlyfans tms. palveluissa huomiohuoraamassa, tiedostavatko he lainkaan, kenen huomiota he saavat osakseen? Kaikki limaisimmat pervot, läähättäjät, hikiset pikku hyypiöt ja lihan perässä juoksevat mlkut, stsalkkerit ja itsensähinkkaajat = se geenipooli, josta he haluavat sen parisuhteen toisen puoliskon? Onnea valitsemallenne tielle..
Pitäiskö sun käydä hieman ulkoilemassa ja tutustumassa ihmisiin? Ylipainoinen kaupan kassa tuskin haaveilee mistään eliittimiehestä vaan siitä kaupan vartijasta korkeintaan. Oikeassa elämässä ihmiset ihastuvat ja pariutuvat aika samanhenkisten ihmisten kanssa. Tuskin kaupan kassa mitään pukumiestä ja sen koulutusta edes arvostaa.
Ja luuletko että onlyfansista mitään puolisoa etsitään? :D Se on rahat pois -hommaa. Ja huomion saamisesta sen verran, että nainen saa ei-toivottua huomiota hyypiöiltä aina, ollaan totuttu siihen ja sieltä pitää vain valkata ne kiinnostavat ihmiset, oltiinpa sitten baarissa tai instassa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka teidät kasvatti noin itsekkäiksi?Kai sinä tajuat, että vapaana on miehistä jämät. Kaikki miehesi kaltaiset ovat suhteissa. Mitäs itse tykkäisit, että vaihdetaan sun miehen paikalle joku kontrolloiva, pihi luuseri, joka ei osaa keskustella eikä kohdata intiimisti ja pitää sinua esineenä? Itsekäs, kun alkaisit suunnitella eroa?
Oletko miettinyt, että kukaan hyvä mies ei kiinnostunut sinusta siksi, koska olet niin jäykkä? Jos haluat jatkaa parisuhteessa täysin samanlaista elämää kuin sinkkuna, niin eihän se voi toimia.
Jäykkä? Ja mistä teet tällaisen johtopäätelmän? Ihan sama kuin minä ilmoittaisin sinun olevan punatukkainen.
Uppis kirjoitti:
Ikisinkkunaiset ovat ikuisesti sinkkuja, koska heissä on vikaa, piste. Mitä todennäköisimmine heillä ei ole realistinen kuva itsestään, he eivät metsästä niitä miehiä joille ehkä kelpaisivat, vaan muutamaa luokkaa ylempää, miehiä jotka kelpaavat kenelle hyvänsä, ns. eliittimiehiä. Eliittimiehet harrastaa nuoria misuja, jotka ovat käyttötavaraa, ja parisuhteeseen he ryhtyvät useimmiten sen eliittinaisen kanssa.
Ongelma on siinä, että jos se kehopositiivinen yksinhuoltaja kaupan kassa kuvittelee olevansa eliittimisu, niin hänen tulisi ymmärtää, että se kuvitelma toimii vain hänen omassa päässään. Kehopositiivisen sijasta kaikki muut näkee vain sen kaupan kassan, jolla on ylipainoa ja isätön kakara. Voitteko edes kuvitella, millainen haaste tuo on miehelle ylipäätään, ts. ottaa riesakseen se ylipainoinen ikisinkku, ja se kakara, jota ei saa kasvattaa, jonka kasvatukseen se ikisinkku kieltää puuttumasta jne.
Kuka haluaa vetää kivirekeä ylämäkeen? Aika harva, siksi on niitä ikisinkkuja. Huomionarvoista on myös se, että nuoret naiset tekevät itsestään ikisinkkuja jo teini-iässä, käyttäytymällä kuten käyttäytyvät. Esim. ne jotka ovat onlyfans tms. palveluissa huomiohuoraamassa, tiedostavatko he lainkaan, kenen huomiota he saavat osakseen? Kaikki limaisimmat pervot, läähättäjät, hikiset pikku hyypiöt ja lihan perässä juoksevat mlkut, stsalkkerit ja itsensähinkkaajat = se geenipooli, josta he haluavat sen parisuhteen toisen puoliskon? Onnea valitsemallenne tielle..
Nooo... mulla saattoi olla ehkä se, että parhaimmillaan/pahimmillan tienasin seitsemän/kahdeksan tonnia kuussa ja olen älykäs, mutta en uratykki, joten en halua sellaista statusmiestä enkä jaksa olla kelvollinen sellaiselle vaan rentoa tavallista elämää, jossa voi välillä käydä vaikka nakkikiskalla, mutta sitten en kyllä pysty mihinkään wt- tai junttielämäntapaankaan, koska huumorin pitää olla älykästä, miehen verbaalinen jne ja pääosin raitis. Ja haluan myös harrastaa yhdessä kodin seinien ulkopuolellakin.
Uppis kirjoitti:
Ei ole lapsia, mutta jos olisi, ei elämässäni olisi tilaa miehelle, joka kutsuu lastani kakaraksi ja haluaa vielä alkaa kurittaa ja ankeuttaa lapsen elämää.
Mun (vastentahtoinen) ikisinkkuus ei johdu kyvyttömyydestä tehdä kompromisseja, kyllä mä niihin pystyn ja teenkin niitä jatkuvasti.
Mä oon liian ujo ja arka enkä tutustu ihmisiin saati sitten kivoihin miehiin. Pelkään sydämeni särkymistä muutenkin, koska niin on ennenkin käynyt.
Uskon, että kaikki ihmiset osaavat tehdä kompromisseja halutessaan, jopa kaikista itsekkäimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli kymmenen sivua jankutusta, mutta yhtäkään järkevää perustelua ei ole löytynyt sille, että miksi omannäköistä elämäänsä elävän ikisinkun naisen pitäisi tehdä yhtään minkäänlaista kompromissiä miehen takia?
Minä vastaan miehenä, että en ole ikinä ymmärtänyt, miksi naiset alkavat monogamisiin suhteisiin miesten kanssa ylipäätään? En tajua sitä lukuisista eri syistä. En ymmärrä, mihin naiset tarvitsevat parisuhdetta. En ikinä opi sitä käsittämään.
En minäkään.
Nainen voi perustaa perheen mkin ilman parisuhdetta, mies taas, tarvitsee parusuhteen jos haluaa tiedossa olevia jälkeläisiä.
Avioliittokin on keksitty miehen kohduttomuuden vuoksi, miehen on omistettava nainen, että voisi saada varmuudella omia lapsia.
Tämä palsta on sitten hauska!
Täällä vässykät ruikuttavat kilpaa, että naiset ovat niin vastenmielisiä ja kauheita, ettei sellaista kukaan huoli. Tulee solvauksia, pilkkaa, mitätöintiä ja hauhauhaukkumista.
Ja seuraavassa avauksessa nitistään, kun kuka hyvänsä lössykkä ei KELPAA naisille, naiset ovat niin röyhkeitä ja nirsoja, ettei vässykkä saa naista, ei sitten ketään, vaikka naapurin ville ja petekin on saaneet!
Koettakaa jo ruikuttajat päättää mikä on ruikutuksenne aihe.
Tai ei, jatkakaa vain. Onhan tätä huvittavaa lukea!😁
Minun mielestä ne on yleensä miehiä, jotka parisuhteessa jatkavat omaa poikamieselämäänsä, kuin mitään parisuhdetta ja lapsia ei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on sitten hauska!
Täällä vässykät ruikuttavat kilpaa, että naiset ovat niin vastenmielisiä ja kauheita, ettei sellaista kukaan huoli. Tulee solvauksia, pilkkaa, mitätöintiä ja hauhauhaukkumista.
Ja seuraavassa avauksessa nitistään, kun kuka hyvänsä lössykkä ei KELPAA naisille, naiset ovat niin röyhkeitä ja nirsoja, ettei vässykkä saa naista, ei sitten ketään, vaikka naapurin ville ja petekin on saaneet!
Koettakaa jo ruikuttajat päättää mikä on ruikutuksenne aihe.
Tai ei, jatkakaa vain. Onhan tätä huvittavaa lukea!😁
Kun valtaosa kirjoittajista on anonyymejä Vierailijoita, niin nuo ruikuttajathan voi olla eri porukkaa. Sitten on se kolmas porukka, joka ei koe mitään tarvetta ruikuttaa mistään.
Itselläni viime vuosilta kasa treffejä, ilman että olisi löytynyt parisuhdetta. Useimmiten kumpikaan ei ole ollut kiinnostunut toista näkemään uudestaan. Joskus jompikumpi olisi ollut kiinnostunut tapaamaan uudestaan ja välillä kumpikin ollut kiinnostunut tapaamaan uudestaan. Paha tässä on mistään ruikuttaa tai ketään syyttää kun itsekin olen useimmiten todennut, ettei toinen herätä mitään kiinnostusta toisien treffien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tehdä kompromissejä? Haluan elää omannäköistäni elämää ja jos mies ei mahdu siihen, en minä ala omasta elämästäni hänen takiaan tinkimään. Pari vuotta sitten törmäsin sattumalta itselleni täydelliseen mieheen ja tein sen ainoan kompromissin, eli luovuin ikisinkkuudestani.
Oletko varma, ettei mies mukaudu toiveisiisi vain haarojenvälisi takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tehdä kompromissejä? Haluan elää omannäköistäni elämää ja jos mies ei mahdu siihen, en minä ala omasta elämästäni hänen takiaan tinkimään. Pari vuotta sitten törmäsin sattumalta itselleni täydelliseen mieheen ja tein sen ainoan kompromissin, eli luovuin ikisinkkuudestani.
Normaalit miehet ei ole noin epätoivoisia, kyllä he pildeä aina saavat. Incelit sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit miehet ei ole noin epätoivoisia, kyllä he pildeä aina saavat. Incelit sitten erikseen.
Naisilla on todella vääristynyt kuva tavismiesten saamisista. Oletteko koskaan ihmetelleet miksi suurin osa tavismiehistä käy läpi sen perhehelvetin omakotitaloineen ja Kreikan matkoineen? No säännöllisen seksin saamisen vuoksi tietysti. Ellei ole siunattu keskivertoa komeammalla ja pitkällä ulkomuodolla niin joutuu tekemään äärimmäisiä ponnistuksia, että saa edes jonkinlaisen naiseksi identifioituvan raahattua kotiinsa pilkun jälkeen yökerhosta.
Miehille seksin saanti ei todellakaan ole niin helppoa kuin naisille. Paitsi niille suosituimmille, niille naiset jopa tuputtavat itseään.
Jos ei maksa, haukutaan miestä pihiksi.