Leipomomyymälän pullat ja munkit maksavat 3.50 euiroa!
Kertoo tämä uutinen!
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/6174626
Kahvi ja munkki yhteensä 6 euroa.
Aivan päättömäksi menneet nämä hinnat. Muistan kun lapsena lähimyymälän munkit olivat tarjouspäivänä 50 penniä eli saman, minkä sai yhdestä palautuspullosta, eivätkä normaalipäivänäkään kauheasti kalliimpia.
Onko hintataso muualla maassa vielä järkevä?
Kommentit (102)
Kannattaa äänestää jaloillaan ja myös kommentoida jos hinnat törkeitä. Näin itse teen. En osta mitään, missä mielestäni hinta on törkeä. Annan myös kovaan ääneen palautetta hinnoista. Tehkää muut samoin. Markka-aikaan kaikki oli halvempaa. Euro on suuri kusetus.
Tehtaanmyymälässä tosiaan pitää olla halvempaa kuin muualla. Ja huomattavastikin sillä kaikki kustannukset vähempiä esim: ei logistiikka kuluja, ei välikäsiä kuten k-kauppias.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa äänestää jaloillaan ja myös kommentoida jos hinnat törkeitä. Näin itse teen. En osta mitään, missä mielestäni hinta on törkeä. Annan myös kovaan ääneen palautetta hinnoista. Tehkää muut samoin. Markka-aikaan kaikki oli halvempaa. Euro on suuri kusetus.
Kai teet saman myös S-marketissa ja Lidlissä? Vaatteita ostaessa ja Tokmannin halpatavaroista ylihintaa maksaessasi? Ai etkö? Mutta kahvin hinnasta kitiset? Ai S.. tana taas.
Vierailija kirjoitti:
Halpaajahyvää kirjoitti:
On kyllä hinnoissaan. Itselle semmoinen pari euroa kahvi tai pulla on kohtuullista. Ihmettelen jos asiakkaita riittää korkeilla hinnoilla. Itsekin suosin kauppojen tarjontaa esim pikku makean nälkään kaupasta pussi gifflar pågen kanelinyyttejä. Kahvia en ookaan juonut jo muutamaan kuukauteen.
Niin sinne S- ryhmän ja Keskon miljönäärien laariin ei haittaa kantaa rahaa mutta pienyrittäjän leipomon "sikariistäjä-omistajalle" ei kyllä viedä?
Ihmiset on niin hirveän tyhmiä.
Sehän näissä hinnoissa just vttuttaakin, kun haluaisi tukea pienempiä yrityksiä, mutta hinnoittelevat itsensä ulos. Korkeammat hinnat saa tietenkin olla, mutta moninkertaisten kohdalla pitää yrittäjän toivoa, että lähellä asuisi edes pari pullanhimoista miljonääriä.
Oon alkanut jo välttää astumasta pienempiin kahviloihin jäjrettömien hintojen vuoksi. Ja siis mielikuvat kaikisra pienemmistä liikkeistä alkaa olla negatiiviset, koska niin usein on pitänyt kääntyä pois. Luulen etten ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Markka aikaan oli monesti kahvi + pulla 6mk.
🤣🤣🤣
3,50 € = 21 mk
Ihan hyvä Suomi-hinta pienestä palasta paistettua taikinaa.
Nyt kun oot kotonasi leiponut pellillisen pullaa ja keittänyt kahvit niin paljollako myyt jos tuun sun luo kaffelle?
Niitä kuuluisia välistävetäjiä riittää tässä maassa, verottaja se pahin vetäjä.
Voi että. Sitä päivää odotan kuola valuen kun kahvilat myy sillä hinnalla joka asiakkaan mielestä olisi silleen niinku järkevä ja jonka niinku suostuis maksamaan 😁
Vierailija kirjoitti:
3,50 € = 21 mk
Ihan hyvä Suomi-hinta pienestä palasta paistettua taikinaa.
Ai jumanliste neropatti 🤣
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun oot kotonasi leiponut pellillisen pullaa ja keittänyt kahvit niin paljollako myyt jos tuun sun luo kaffelle?
Leivoin pellillisen mustikkapiirakkaa pullataikinaan. En myy, mutta tarjoan, tule kaffeelle! Vaihdetaan samalla kuulumiset. Vaniljavaahtoa on piirakan päälle. Mustikat huolella metsästä valittu.
Vierailija kirjoitti:
Minä maksaisin leipojalle 3e pulla + kahvi hänen kotona. Pöytään tarjottuna, tiskit tiskataan ja käytän myös wc:tä ennenkuin lähden. Minusta hinta on järkevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos omistaisit itse leipomomyymälän, jakelisitko pilkkahintaan pullakahveja ihmisille?
En pilkkahintaan, mutta esim. 2,50 olisi reilu.
Mitä tämä "reilu" siis tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai teet saman myös S-marketissa ja Lidlissä? Vaatteita ostaessa ja Tokmannin halpatavaroista ylihintaa maksaessasi? Ai etkö? Mutta kahvin hinnasta kitiset? Ai S.. tana taas.
Sinä LAMMAS saat maksaa ylihintaa tuotteista, minä en maksa. Kommentoin todellakin jos joku on liian kallista. Suomi ja suomalaiset ovat vähän sellaista tyhmempää kansanosaa, mukisematta maksavat vaan, minä en maksa. Minulla on aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä LAMMAS saat maksaa ylihintaa tuotteista, minä en maksa. Kommentoin todellakin jos joku on liian kallista. Suomi ja suomalaiset ovat vähän sellaista tyhmempää kansanosaa, mukisematta maksavat vaan, minä en maksa. Minulla on aivot.
Ei sitä kysytty. Kysyttiin kommentoitko hinnoista kovaan ääneen S-marketissa, Lidlissä ja Tokmannilla. Miten on?
ostaa suoraan tilalta vaikka nautaa niin se on halvempaa mitä kaupassa
Ostin Triplan Prismasta kaksi voisilmäpullaa ja maksoi vain 0,8 euroa yhteensä kun ylijäämäpullat ovat yöllä -60%. Mikrotin hetken aikaa ja oli hyvää kun aamukahvia join. Kahvilassa maksetaan myös palvelusta ja ympäristöstä joten 6 euroa ei superkalliilta kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kysytty. Kysyttiin kommentoitko hinnoista kovaan ääneen S-marketissa, Lidlissä ja Tokmannilla. Miten on?
leipomon ja kaupan ero, ymmärrätkö? Leimopo vieressä/samassa missä kahvila, pitäisi olla halvempaa pulla yms mitä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Artesaani jutut maksaa, et saa myöskään Goodyear kokin valmistamaa ateriaa Lidlin maksalaatikon hinnalla.
Goodyear? Kas kun ei Nokian Renkaat.
🤣🤣🤣