Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noora Fagerström: Jos mä politiikkaa jatkan, kyllä mä haluan pääministeri jossain vaiheessa olla

Vierailija
30.08.2023 |

No niin, Orpo syrjään, Fagerström tilalle 😅

Kommentit (454)

Vierailija
161/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanavalinnat Orpon mukaan vääriä, sisältö 100% asiaa.

Vierailija
162/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä, että kokoomus on ottanut riveihinsä näitä sirkuspellejä (Fagerström, Sammalahti). Voivat persujen kanssa kilpailla palstatilasta ja vievät huomion pois hallituksen touhuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassareiden erityisen vihan kohteena ovat ihmiset, jotka ovat onnistuneet nousemaan huonoista lähtökohdista ja luomaan itselleen menestyneen uran. Tuilla elävä huono-osainen on potentiaalinen vassareiden äänestäjä, mutta oman taloudellisen menestyksensä luonut ihminen ei koskaan äänestä vassareita.

Semmoinen ero on minulla ja tällä ko madamella sen lisäksi, että kannatan vasemmistoa, että koskaan en ole varastanut, vaikka köyhästä.perheestä olenkin. Kotona olisi tullut myö äsken selkäsauna. Ja työtä olen tehnyt 13- vuotiaasta lähtien ja veronmaksun tärkeyttä meillä kotona korostettu. Näin meillä vasemmistopiireissä, toisin kuin näissä Kokoomuslaisissa perheissä, joissa tippirahat laitetaan verottajalta piiloon pakastelokeroon ja jos ei saa merkkivaatteita ja -meikkejä,niin ne varastetaan.

Eikö ole hyvä, että hän otti opikseen, eikä jatkanut näpistyksiä? Ja hän kertoi niistä vielä täysin avoimesti. Sinäkään et tietäisi muuten asiasta. Eikö tällainen Anna toivoa myös näköalattomille nuorille, että rikoskierteeseen ei tarvitse joutua, vaan voi tehdä jotain elämälleen.

Eihän kukaan muu kuin Noora tiedä ottiko hän opikseen vai onko jatkanut nuoruuden tapojaan.

Onko hän siis jäänyt näpistelystä kiinni vai mitä vihjailet?

Hän on itse kirjassaan kertonut, että nuorena näpisteli jatkuvasti kalliita vaatteita ja meikkejä koska kadehti niin paljon sellaisia joilla niitä oli.

Eli kenenkään ei tarvitse vihjailla mitään kun Noora on ihan itse julkaissut tuon kirjassaan. Samoin kuin sen, että valehteli nuorena työnantajalleen tehneensä töitä vaikka ei ollut.

Vierailija
164/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diilikö nostatti Nooralle pissin päähän?

Eiköhän sitä ole ollut siellä aina. Saatuaan miljoonat tililleen alko vaan valumaan yli. Selitteli naistenlehdissä miten vie kaatopaikalle uusia vaatteita ja huonekaluja jos kyllästyy. Haaveilee myös omasta suihkukoneesta.

Nooran "rankka" lapsuus oli sitä että asui halvassa vuokraluukussa rakastavan äitinsä kanssa. Isä oli juoppo, mutta ei hän isänsä kanssa asunut.

Joo oli varmaan rahat tiukilla yms mutta tietääköhän tuo millaista on jo on oikeasti rankka lapsuus? Esimerkiksi väkivaltaa, hyväksikäyttöä ja mt-ongelmia. Noora käski kääntää sen voimavaraksi. Ja odottaa terapiaan pääsyä vaikka sitten vuosia.

Sanoppas se itsetuhoiselle masentuneelle nuorelle.

Vierailija
165/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käsikirjoittaa Diilissä Nooran vuorosanat? Pretty face latelee mitä käsketään.

Vierailija
166/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt eri asia sanoa, että ihmiset ovat järjestelmän vankeja kuin että tukia saavat ovat kaikkeen itse syyllisiä. Ja sanoa, että myös yritysten ja työnantajien pitää tehdä muutoksia jotta ihmisille saadaan töitä, kuin sanoa että ihmisten pitää vain mennä töihin.

Vierailija
167/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooralalla on runsaasti kunnianhimoa ja niukasti edellytyksiä. Varmasti pääsee pitkälle kokoomuksessa.

Vierailija
168/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hyvä, että kokoomus on ottanut riveihinsä näitä sirkuspellejä (Fagerström, Sammalahti). Voivat persujen kanssa kilpailla palstatilasta ja vievät huomion pois hallituksen touhuista.

Kokoomuksen todellinen peruste sinimustalle hallitukselle ja yhteistyölle rasistisen PS:n kanssa on puhtaasti ideologinen. Se paljon puhuttu yhteinen arvopohja, joka on esitelty sinimustan hallituksen säästökohteissa.

Vierailija
169/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamiot on riisuttu, todellakin. Orpoa harmitti siis vain se, että joku omista on niin jäätävän tyhmä että menee paljastamaan totuuden niin että tyhminkin kansalainen sen tajuaa. No, vasikoihan tämä sama nainen myös miehensä liiketoimet.

Vierailija
170/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen todellinen peruste sinimustalle hallitukselle ja yhteistyölle rasistisen PS:n kanssa on puhtaasti ideologinen. Se paljon puhuttu yhteinen arvopohja, joka on esitelty sinimustan hallituksen säästökohteissa.

Näin se vain on! Ovathan kokoomus ja perussuomalaiset käytännössä samaa pökälettä hieman eri kääreessä.

Vierailija
171/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sitä ole ollut siellä aina. Saatuaan miljoonat tililleen alko vaan valumaan yli. Selitteli naistenlehdissä miten vie kaatopaikalle uusia vaatteita ja huonekaluja jos kyllästyy. Haaveilee myös omasta suihkukoneesta.

Nooran "rankka" lapsuus oli sitä että asui halvassa vuokraluukussa rakastavan äitinsä kanssa. Isä oli juoppo, mutta ei hän isänsä kanssa asunut.

Joo oli varmaan rahat tiukilla yms mutta tietääköhän tuo millaista on jo on oikeasti rankka lapsuus? Esimerkiksi väkivaltaa, hyväksikäyttöä ja mt-ongelmia. Noora käski kääntää sen voimavaraksi. Ja odottaa terapiaan pääsyä vaikka sitten vuosia.

Siis Nooran ohjeiden mukaanhan tuo masentunut itsetuhoinen nuori voi jättää ulkomaanmatkan väliin ja maksaa itse terapiansa.

Vierailija
172/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakoon nyt jumalauta pitkän paskan. Koko nainen puhuu toista ja tekee toista itse!

Vierailija
173/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee se sen mies se Petteri.

Vierailija
174/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä kommentista voinee päätellä, että jokainen vähänkin kovempi oikeistolainen on mielestäsi sirkuspelle. Mitäs Sammallahti on sanonut muuta kuin edustanut oikeistolaisuutta?

Vierailija
175/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt eri asia sanoa, että ihmiset ovat järjestelmän vankeja kuin että tukia saavat ovat kaikkeen itse syyllisiä. Ja sanoa, että myös yritysten ja työnantajien pitää tehdä muutoksia jotta ihmisille saadaan töitä, kuin sanoa että ihmisten pitää vain mennä töihin.

Täsmälleen näin. Sanavalinnat olivat huonoja, mutta samalla asialla ollaan.

Vierailija
176/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja kirjoitti:

Kauhee se sen mies se Petteri.

Se on Petsku.

Petsku.

Oikein weetee-nimi.

Vierailija
177/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret on luulot itsestään. Kokoomuksessa on niin paljon paremmin koulutettuja oppiarvoltaan. 

Vierailija
178/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Nooran ohjeiden mukaanhan tuo masentunut itsetuhoinen nuori voi jättää ulkomaanmatkan väliin ja maksaa itse terapiansa.

Ja Noorahan on ilmoittanut vastustavansa alle 30-vuotiaiden ilmaista terapiaa. Jättävät vaan yhden Dubain reissun väliin niin voivat itse maksaa.

Vierailija
179/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen näin. Sanavalinnat olivat huonoja, mutta samalla asialla ollaan.

Ei nyt ihan täysin, koska kyllä Orpon lausunto sälyttää vastuuta myös yhteiskunnan koko järjestelmälle ja työnantajille eikä syyllistä heikossa asemassa olevia.

Noora taas vain syyllistää heikossa asemassa olevia eikä edes tajua mitään asioista kuten yhteiskunta tai kansantalous tai työnantajien vastuu.

Vierailija
180/454 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diilissäkin jakelee naurettavia ohjeita itseään pätevämmille kilpailijoille. Tosin liekö itse keksitty edes vuorosanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme