Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normal

Vierailija
29.01.2023 |

Olen kuin pikkulapsi ja odotan kuin kuuta nousevaa että pääsen kyseiseen kauppaan. Meillä täällä ei sellaista ole ja nyt pääsen vihdoin isommille apajille käymään niin mitä kaikkea kivaa siellä on ja onko jotain mitä kannattaa ostaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Normalin sivuilta. Itse haen tuolta hygieniatuotteita ja kosmetiikkaa. Löytyy siivoustarvikkeita, elektroniikkaa, suklaata. Hyvä valikoima meikkejä.

Vierailija
2/35 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä kannattaa ostaa ihan kaikkea!. Se on halvempi kuin muut kaupat, joten mitä enemmän ostat sen enemmän säästät. Mietippä jos saisit säästettyä esim. 10 000€ heti avajaispäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Muilla saattaa olla joku toinen kauppa tai verkkokauppa, jota odottaa kuin kuuta nousevaa ja asteroidin lentoa. :)

Vierailija
4/35 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No milloin nuo liikkeet aukeaa, että pääsee ostelemaan.

Vierailija
5/35 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No milloin nuo liikkeet aukeaa, että pääsee ostelemaan.

Mene Normalin sivuille, löydöt aukioloajat.

Vierailija
6/35 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille enemmän herkkuja, valtavat määrät kosmetiikkaa ja hygieniatuotteita, ällistyttävän edullisesti.

Kyllä tuolta päivän piristäjää löytää pikkurahalla.

Vierailija
7/35 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille enemmän herkkuja, valtavat määrät kosmetiikkaa ja hygieniatuotteita, ällistyttävän edullisesti.

Jos on allergia, astma ja migreeni, siellä on paljon tuoksuja ja kirkkaat spottivalot. Labyrinttimainen rakenne eli pois et pääse ellet kierrä koko kierrosta. Nyt Tokmanni teki myös labyrintin. Ikeassa katakombi.

Vierailija
8/35 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on allergia, astma ja migreeni, siellä on paljon tuoksuja ja kirkkaat spottivalot. Labyrinttimainen rakenne eli pois et pääse ellet kierrä koko kierrosta. Nyt Tokmanni teki myös labyrintin. Ikeassa katakombi.

Samoin xxl.

Vierailija
9/35 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku ilmiantaa ketjun mainoksena.

Vierailija
10/35 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monelle allerginen ja sairastan migreeniä. Ei estä Normalissa käymistä. Saan hyvää mieltä kosmetiikkatuotteita, ja pikkurahalla.

Vierailija
11/35 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monelle allerginen ja sairastan migreeniä. Ei estä Normalissa käymistä. Saan hyvää mieltä kosmetiikkatuotteita, ja pikkurahalla.

Ok. Minusta tuoksut tuntuvat tyrmääviltä jo tavallisessa kaupassa, siten myös Normalissa. Puhumattakaan valoista.

Vierailija
12/35 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtäkään tuotetta, jonka takia menisin kyseiseen kauppaan.

Vierailija
13/35 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi yhtäkään tuotetta, jonka takia menisin kyseiseen kauppaan.

No minä olen pikkukylän asukas ja pääsen isoon cityyn ihan kauppakeskukseen niin jo vain sitä odottaa kuin pikkulapsi.

Vierailija
14/35 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä hetken kestää ei siellä yhdessä kaupassa koko päivää mene.

Vierailija
15/35 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso Normalin sivuilta. Itse haen tuolta hygieniatuotteita ja kosmetiikkaa. Löytyy siivoustarvikkeita, elektroniikkaa, suklaata. Hyvä valikoima meikkejä.

Suihkukuorinnat ja pesuaineet ainakin haisevat ihan kamalilta. Samoin hiustuotteet ja vartalovoiteet. Saattaa lukea että tuoksuna joku sparkling raspberry ja kun haistat testeriä niin haisee joltain bepanthenilta. Toki Dovet ja Palmolivet tuoksuu normaaleilta mutta ne omituisemmat brändit haisee karseilta.

Vierailija
16/35 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä myydään aika paljon vanhentuneita kosmetiikka-tuotteita. Itse en osta enää meikkejä sieltä siksi.. Myös parilla tutulla kokemusta ja jodelista löytyy myös aiheesta. Mulla esimerkiksi parikin ripsaria olivat aivan kuivaneet vaikka niissä oli se muovi päällä. Normalhan myy siksi niin halvalla kun ne ostaa itse halvalla tukusta vanhoja jo muualta myynnistä poistuneita tuotteita. Varmaan jotkut pesuaineetkin on..

Vierailija
17/35 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jotain mitä itse tykkään ostaa sieltä: Pink Stuff siivousaineet, erikoisempia Scrub Daddy sieniä, edullisia mutta ihania hajuvesiä, hiusharjat, hiuspampuloita, myös perus käsisaippuat, suihkugeelit, shampoot, hoitoaineet aina ostan Normalista. Huulivoiteet ja huuliöljyt myös kivoja siellä. Niin ja edullisia mutta hyviä kynsilakkoja löytyy. Itse kokeilen rohkeasti myös vieraita merkkejä. En meikkaa lähes ollenkaan, niin niistä en osaa sanoa. Olen oikea Normal-addikti, löytyy sovellukset ja kaikki ja sen kautta saanut jo vaikka mitä lahjoja, esim. Supershoppaaja palkintona Wella Sp luxe oil hiusöljyn. Huippu kauppa on tuo Normal. 

Vierailija
18/35 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkukuorinnat ja pesuaineet ainakin haisevat ihan kamalilta. Samoin hiustuotteet ja vartalovoiteet. Saattaa lukea että tuoksuna joku sparkling raspberry ja kun haistat testeriä niin haisee joltain bepanthenilta. Toki Dovet ja Palmolivet tuoksuu normaaleilta mutta ne omituisemmat brändit haisee karseilta.

Wonder why :D Vanhentuneita tai pikapikaa vanhenemassa olevia tuotteita!

Vierailija
19/35 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kivaa pikkurahalla. Onko kaikki oikeasti tarpeellista? Pienistä puroista ne isotkin joet syntyvät.

Vierailija
20/35 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normalin sukat on kestäviä. Suihkusaippuat halpoja. Kannattaa katsoa hintoja. Jalkojen kuorintasukat paljon halvempia siellä kuin muualla ja toimii, kaksi kertaa olen testannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä