Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noora Fagerström: Jos mä politiikkaa jatkan, kyllä mä haluan pääministeri jossain vaiheessa olla

Vierailija
30.08.2023 |

No niin, Orpo syrjään, Fagerström tilalle 😅

Kommentit (454)

Vierailija
441/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja k yrpä kyttä puolisoksi.

Oletpas Sinä varsinainen SanaSeppo.

Vierailija
442/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus teki musta vasemmistolaisen.

Sama. Tai tähän asti olin vielä siinä-ja-siinä, mutta Noora teki minusta vasemmistolaisen.

Ja koulutettu olen, moninkertaisesti paremmin kuin Noora, töissä ja ansaitsen hyvin. Mutta en voi käsittää miten joku voi ajatella ja puhua muista ihmisistä noin kammottavasti. Eukkohan on täysi sosiopaatti ja psykopaatti.

Toinen sama. Olen sitoutumaton sivistysporvari, ja äänestänyt usein liberaalia kokoomusta tai Rkp:tä. Sopivat ehdokkaat on nyt kokkareilta loppu, joten viime vaaleissa äänestin jo vasemmistoa.

Minä äänestän Pekka Haavistoa, joka mielestäni ei edusta ei oikeistoa eikä vasemmistoa vaan maltillista keskitietä.

Jahas. On vain yksi töyssy ja hidaste hänen matkallaan Presidentiksi. Ei varmasti tarvitse kertoa enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on myös erityisopettaja. IL 29.8

Ja ihan hyvä myös imuroimaan kalusta spermat. Oli tosin aika tylsä kännipano taannoin. Tuskin paljoa muistaa. ;)

Häiriökäyttäytyminen ilmenee näin !

Vierailija
444/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus teki musta vasemmistolaisen.

Sama. Tai tähän asti olin vielä siinä-ja-siinä, mutta Noora teki minusta vasemmistolaisen.

Ja koulutettu olen, moninkertaisesti paremmin kuin Noora, töissä ja ansaitsen hyvin. Mutta en voi käsittää miten joku voi ajatella ja puhua muista ihmisistä noin kammottavasti. Eukkohan on täysi sosiopaatti ja psykopaatti.

Toinen sama. Olen sitoutumaton sivistysporvari, ja äänestänyt usein liberaalia kokoomusta tai Rkp:tä. Sopivat ehdokkaat on nyt kokkareilta loppu, joten viime vaaleissa äänestin jo vasemmistoa.

Minä äänestän Pekka Haavistoa, joka mielestäni ei edusta ei oikeistoa eikä vasemmistoa vaan maltillista keskitietä.

Luulen, Kokoomuksen ja Stubbin äänet valuvan nyt Haaviston laariin..

Tälläiset puheet ei tee hyvää Kokoomukselle.

Sivistynyt ja fiksu ihminen, vaikka ajattelisi niin, ei sano sitä ääneen, puhumattakaan, että antaa lehdistölle ja median riepoteltavaksi.

Höpö höpö. Mikä ihmeen Haaviston mainos tämäkin on ?

Vierailija
445/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä ihminen. Ihan kuin Marin. Ei käytöstapoja. Ainoa ero, ettei ole ainakaan vielä hamunnut perheelleen ilmaista ruokaa veronmaksajien piikkiin.

Lapsellinen ihminen ihan kuin Marin.

Vierailija
446/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusta vuosikymmeniä äänestäneenä, monesti miettinyt onkohan se kuitenkaan fiksuin valinta tavalliselle hyvin toimeentulevalle palkansaajalle. En ole kuitenkaan myötätunnoton ja pystyn ajattelemaan muutenkin kuin omien subjektiivisten kokemusten ja tuttavien kautta, joilla Noora tuntuu faktansa tekevän. Jos Kokoomus valitsee Nooria, niin nyt saa Kokoomus riittää. Kiitos Noora että edesautoit päätoksessäni.

Äänestä persua tulevaisuudessa.

Vierailija
447/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa Noora tajuaa että Petsku on esteenä sen urakehitykselle. Se tulee varmasti tapahtumaan ja tuleva mies on joku entinen urheilija puhtaalla taustalla.

Vierailija
448/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noora ja Mika Aaltola ois sopineet hyvin yhteen.

Kuule, päin vastoin. Näissä ihmisissä ei oo mitään yhteistä.

T Aaltola oli graduohjaajani

Vierailija
449/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan että löytyy kunnianhimoisia ihmisiä Suomesta.

Ei se ole mitään kunnianhimoa, että heittelee lonkalta älyttömyyksiä, joilla ei ole pienimpiäkiään toteutumisen mahdollisuuksia.. Se on pelkkää jonninjoutavaa höpinää.

Yhtä hyvin minäkin voisin sanoa, että haluan rikkoa sadan metrin juoksun maailmanennätyksen. Käynhän minä pari kertaa viikossa hölkkälenkillä.

Vierailija
450/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullu akka.

Vierailija
451/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusta vuosikymmeniä äänestäneenä, monesti miettinyt onkohan se kuitenkaan fiksuin valinta tavalliselle hyvin toimeentulevalle palkansaajalle. En ole kuitenkaan myötätunnoton ja pystyn ajattelemaan muutenkin kuin omien subjektiivisten kokemusten ja tuttavien kautta, joilla Noora tuntuu faktansa tekevän. Jos Kokoomus valitsee Nooria, niin nyt saa Kokoomus riittää. Kiitos Noora että edesautoit päätoksessäni.

Äänestä persua tulevaisuudessa.

Toi Noorahan on ihan pesunkestävä persu. Ongelmanuori Itä-Helsingistä. Valinnut vaan vahingossa puolueensa väärin, kun ei ymmärrä mitään politiikasta.

Vierailija
452/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään aiemmin, että Martina Aitolehti on Nooran rakas ystävä. Diilin perusteella minulla oli Noorasta fiksu vaikutelma, mutta se kuva on nyt romuttunut.

Vierailija
453/454 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallanhaluinen ja kalsean oloinen, tulee mieleen eräs aikaisempi samaa ikäluokkaa oleva naispääministeri.

Vierailija
454/454 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan että löytyy kunnianhimoisia ihmisiä Suomesta.

Ei se ole mitään kunnianhimoa, että heittelee lonkalta älyttömyyksiä, joilla ei ole pienimpiäkiään toteutumisen mahdollisuuksia.. Se on pelkkää jonninjoutavaa höpinää.

Yhtä hyvin minäkin voisin sanoa, että haluan rikkoa sadan metrin juoksun maailmanennätyksen. Käynhän minä pari kertaa viikossa hölkkälenkillä.

Halusihan Noora lääkäriksikin. No onnistuiko? Ei.

Ja heitettiin pois omasta yrityksestään vaikka olisi halunnut jatkaa hallituksessa. 

Aika paljon sillä on epäonnistumisia ja sellaisia asioita joita olisi halunnut mutta joihin ei kyennyt.