Noora Fagerström: Jos mä politiikkaa jatkan, kyllä mä haluan pääministeri jossain vaiheessa olla
Kommentit (454)
Ei voi muuta sanoa kun hullu ajatus. Ei missään nimessä pääministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin laski kynnystä ryhtyä pääministeriksi. Riittää, että olet kunnianhimoinen nuorehko ja nätti nainen.
Älä jaksa. Marin on akateemisesti koulutettu älykäs ihminen. Tuo mehumyyjä, noh... ei edes kansanedustaja-ainesta.
Oletko samaa mieltä Jussi Halla-Ahosta, että on älykäs kun on väitellyt tohtoriksi ja puhuu montaa eri kieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta Noora on saanut enemmän aikaan kuin Petteri, joka on kolme kertaa mokannut ministerinä ollessaan, rehellisia palkkatöitä ei ole tehnyt päivääkään eikä yrittämisestä ymmärrä hölkäsen pöläystä.
On se ollut vaatekaupan myyjä
Sukulaisen firmassa.
Vierailija kirjoitti:
Hän on myös erityisopettaja. IL 29.8
Ei ainakaan googlaamalla löydy gradua. Mistä.ja milloin valmistunut erityisopeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin laski kynnystä ryhtyä pääministeriksi. Riittää, että olet kunnianhimoinen nuorehko ja nätti nainen.
Älä jaksa. Marin on akateemisesti koulutettu älykäs ihminen. Tuo mehumyyjä, noh... ei edes kansanedustaja-ainesta.
Oletko samaa mieltä Jussi Halla-Ahosta, että on älykäs kun on väitellyt tohtoriksi ja puhuu montaa eri kieltä?
Hullu-Aho on älykäs ja siksi vaarallinen. Onneksi ei sentään PM ja toivottavasti ei ikinä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että on akateemisesti koulutettu ei tarkoita että olisi älykäs. Lapsellinen typerä kiukuttelija Sannakin on
No kyllä se tarkoittaa. Akateemista loppururkontoa ei suoriteta ilman älykkyyttä. Olen jostain lukenut että 120 olisi silloin älykkyysosamäärä. Mutta ymmärrän, että sinua ketuttaa,koska et itse ole.
Vai haluaa Noora olla Suomen ensimmäinen wt-pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt taas latistako yritteliäitä ihmisiä. Meillä ei todellakaan ole niitä liikaa.
Ei sen jutut mitään pahoja ollut. Oli tyytyväinen, että mt-puoli saa lisää rahaa.Veronkierto on nykyään yritteliäisyyttä eikä rikos?
Ne tipiksi saadut rahat on aikanaan olleet ei verotettavia....tai verottaja katsonut sormienläpi. Mutta onko ne olleet peökästään tippirahoja? Koskamiksi niitä pitää säilyttää pakastelokerossa? Miksi niitä ei ole voinut viedä pankkiin?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ensimmäinen?
Vierailija kirjoitti:
On hyvä olla tavoitteita.
Luin sen pitkän haastattelun iltiksestä ja tykästyin sen sinnikkyyteen ja yritteliäisyyteen. Eikä se ihan hölmöjä puhunut.Paljon parempi on yrittää ja olla aktiivinen kuin möllöttää kotona ja marista, että miksei kukaan, miksei kukaan muu mitään. Mulle sen puheet oli jopa niin kannustavia, että tulin hyvälle tuulelle ja ajattelin itsekin alkaa taas touhuamaan enemmän.
Ryhdyitkö jemmaamaan käteistä pakastimeen?
Vierailija kirjoitti:
On hyvä olla tavoitteita.
Luin sen pitkän haastattelun iltiksestä ja tykästyin sen sinnikkyyteen ja yritteliäisyyteen. Eikä se ihan hölmöjä puhunut.Paljon parempi on yrittää ja olla aktiivinen kuin möllöttää kotona ja marista, että miksei kukaan, miksei kukaan muu mitään. Mulle sen puheet oli jopa niin kannustavia, että tulin hyvälle tuulelle ja ajattelin itsekin alkaa taas touhuamaan enemmän.
Ajattelitko ryhtyä sinäkin touhuamaan myymälävarkauksia?
Eiköhän tämän poliittinen ura ollut tässä. On samanlainen pr-katastrofi,kuin Susanna Koski.
Kannattaisi miettiä mitä suustaan päästää. Tämä on sentään kirjansa kirjoittanut itse ja saanut Iltiksen jutun tarkastaa ennen painamista. Sitten kuitenkin valittaa että hänen sanojaan on Iltiksessä vääristelty. Ei, vaan, koska ihmiset ovat järkyttyneet siitä,miten hän oikeasti ajattelee. Tämän jälkeen on kaivettu muit sanomiset esille.
Vierailija kirjoitti:
Virkistävää vaihtelua sen iänikuisen nöyristelyn tilalle. Oli potentiaalia tai ei, niin hyvä että on ainakin kunnianhimoa.
Kunnianhimo = myymälävarkaudet, työnantajalle valehtelu, sukulaisten rahoilla ja avulla eläminen, yhteiskunnan tuilla eläminen, väärinkäytökset työntekijöitä kohtaan, valtion tukirahojen haaliminen?
Juu, tuo ei ole kunnianhimon määritelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on myös erityisopettaja. IL 29.8
Tämä on kyllä kauhea ajatus: lapsiraukat kun opettajalla on jo valmiiksi tuomitseva asenne. Mutta valitettavan tyypillistä nykykoulussa,
Kaikki erityisopettajat jotka olen tavannut ovat olleet ammattimaisia ja lämminsydämisiä. Ei tuollaisia ikitursoja.
Mikä on ikitorso? Ois kiva, kun pysyttäis asioissa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan että löytyy kunnianhimoisia ihmisiä Suomesta.
Kunnianhimo ja epärealistinen suuruudenhulluus ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Toinen jauho-Marinin lisäksi.
Vassareiden erityisen vihan kohteena ovat ihmiset, jotka ovat onnistuneet nousemaan huonoista lähtökohdista ja luomaan itselleen menestyneen uran. Tuilla elävä huono-osainen on potentiaalinen vassareiden äänestäjä, mutta oman taloudellisen menestyksensä luonut ihminen ei koskaan äänestä vassareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että on akateemisesti koulutettu ei tarkoita että olisi älykäs. Lapsellinen typerä kiukuttelija Sannakin on
No kyllä se tarkoittaa. Akateemista loppururkontoa ei suoriteta ilman älykkyyttä. Olen jostain lukenut että 120 olisi silloin älykkyysosamäärä. Mutta ymmärrän, että sinua ketuttaa,koska et itse ole.
Tiedätkö mikä on suomalaisten keskiverto-ÄO? Tiedätkö kuinka suuri osa kuitenkin kykenee hankkimaan akateemisen loppututkinnon? Normaaliälykkyys riittää, tieteenalasta paljon riippuen toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ensimmäinen?
Kuka muu PM on osallitunut realitysarjaan? Ei kukaan.
Veronkierto on nykyään yritteliäisyyttä eikä rikos?