Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi kutsui mieheni exän jouluksi kylään

Vierailija
20.12.2006 |

Ok, ymmärrän että mieheeläni ja exällä on yhteinen lapsi mutta silti... Minä taidan sitten jäädä kotiin lapsemme kanssa... ottaa niin päähän. En voi sietää exää joka mieheni ja minun suhteeni alkuaikoina ja ajoittain myöhemminkin aiheutti hankaluuksia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en menis paikalle.

Vierailija
2/7 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tulisi mieleenikään mennä ex-anopin luokse joulun viettoon, vaikka meillä onkin ex-mieheni kanssa yhteinen lapsi ja anoppikin on tosi mukava. Minusta sinne anopin luokse kuuluu ex-mieheni nykyinen vaimo, en minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan epänormaali tilanne.

Vierailija
4/7 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin ap olet mummon lapsenlapsen äiti. Ei tämä miehesi ex ole anopin ex.

Vierailija
5/7 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menette käymään suunnitelmien mukaan anopilla ;) Sehän on aivan ihana ajatus, että kaikki lapsenlapset ovat saman katon alla ;) Tuskin nyt anoppi on tehnyt sitä sinun kiusalla vaan ihan hyvästä sydämmestä. Ja miehesi on varmasti onnellinen siitä, että voi olla kaikkien lastensa kanssa jouluna ;)

Heitä nyt se vitutus kaapin nurkkaan ja nokka pystyyn nainen ;) Ehkäpä tuo joulu voisi parantaa teidän kaikkien välejäkin, kun sen yhdessä viettäisitte..

Vierailija
6/7 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänsä ja äitinsä kanssa. Hirveä ajatus, tosiaan.

Vierailija
7/7 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti hyvässä mielessä niin ok, mikäpä siinä, mutta silti kuulostaa oudolle että exä myös sinne pitää kutsua eikä vaan lasta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan