Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa seksi ei suju

Ap.
29.08.2023 |

Olemme hieman alta kolmekymppisiä ja oltu jo useita vuosia yhdessä.

Ennen nykyistä mulla nuorena oli teini suhteista jossa mies vain pani ja se oli siinä. Jotenkin olen ajatellut että se on naisen rooli, ja nainen ei voi tulla yhdynnässä.

Nykyisen kanssa sama meininki oli ensimmäiset vuodet. Jossain kohtaan mulla oli haluttomuutta sillä en koskaan saanut. Mies kyllä antoi suuseksiä pari minuuttia mutta muuten se oli vain sitä rynkytystä pari minuuttia ja mies valmis.
Kerran sitten kun olimme humalassa ja miehellä kesti, hieroin samalla itseäni ja onnistuin saamaan orgasmin. Tämän jälkeen ne ongelmat alkoivat

Eli kun tajusin että pystyn saamaan itseäni hieromalla niin useinkaan en silti tullut koska mies niin nopea ja kesti vain sen 2min. Kyllä puheli että haluaisi nuolla mulle orgasmin mutta en sillä tavalla tule vaikka haluaisin.
Joskus olin sitten pettynyt ja sanoin siitä että harmi että mulla ei ole mahdollisuutta tulla kun on niin nopea ja hän ei pysty uusintakierrokseen.
Tämän jälkeen mies alkoi selkeästi välttelemään seksiä ja sitä on harvoin.. Sanoi ettei tee niin mieli usein (koska nyt joutuu näkemään vaivaa munkin nautinnon eteen?) ja pelkää että suutun (en ole koskaan suuttunut, kertonut vain että harmittaa kyllä taas etten ehdi saamaan), ja nyt tilanne on se että miehellä ei enää seiso. Lerpahtaa heti jo siinä vaiheessa kun antaa mulle suuseksiä eikä millään nouse. Tämä toistunut nyt 3 kertana peräkkäin ja viimeksi yritti sitten vain saman tien survata sisälle kun olin kuiva ja suuttui kun en tykännyt. Nyt ei enää ole seksiä ollenkaan.

Mitä ihmettä? Mietin että ällöttääkö alapääni koska Lerpahtaa heti kun nuolee. Olen posliini ja aina pessyt huolellisesti :/ Mitä pitäisi tehdä? Haluaisin seksiä mutta en uskalla enää edes kokeilla

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on sitä, miksi ennen aikaan (ehkä nykyäänkin?) moni nainen feikkaa orgasmejaan. Suojellakseen miehen seitinohutta egoa, mutta se kaikki on revitty naisen selkänahasta. 

Toki on paljon miehiä, jotka aidosti haluavat tuottaa nautintoa naiselleen nauttiessaan itsekin. Noille miehille, jotka eivät halua naisen osallistuvan seksiin mitenkään, ei voi olla edes mieliksi muuten kuin tarjoamalla itsensä ja olemalla paikallaan tikattavana. Eli nainen ei saa itse nautintoa, mutta ei pysty tuottamaan sitä miehellekään - double whammy, turhautumisen multihuipentuma. 

Kysynpä taas, että miksi vaivautua panemaan tuollaisen kanssa sitä toista kertaa?

Kun osa menee sänkyyn vasta suhteen edettyä ja toinen on puheissaan osannut luoda kuvan muunlaisesta toiminnasta sängyssä.

Kuulostaa mun nyxältä joka luulee olevansa elämää suurempi panomies. Pyörii Tinderissä ja on muutenkin syvältä.

Heivaa se!!!! Saat vielä jonkun taudin ja rutkasti pahaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme