mikä minua vaivaa? mitä teen? Kaikki kaatuu päälle ja
olen aivan väsynyt. Päivisin olen niin väsynyt, voisin vain nukkua. Ja olen tosi kiukkuinen, rähjään lapsille. Unohtelen sanoja. En voi tälle mitään, on vain jotenkin tosi paha olla. En jaksa enää kaikkea. Pienetkin ylimääräiset jutut on liikaa. En jaksa millään sopia tarhassa lasten keskusteluaikaa, se on vaikeaa miettiä mikä aika sopisi ja järjestää asioita. Töissäkin tulee paskaa niskaan vaikka teen mielestäni työt hyvin. Minua itkettää ja itken ilman konkreettista syytä. auttakaa, mitä teen? Yritin äidilleni puhua mutta hän oli heti vain että no mikä sinullakin muka on...
Kommentit (4)
Itselläni oli vastaavia oireita, jotka helpottivat kun jätin hormonaalisen ehkäisyn pois... mutta onhan mahdollisuuksia paljon, kannattaisko keskustella työterveysläärin kanssa...
Syksy ollut täynnä vaikka mitä ja pienetkin jutut meinaa kaataa koko purren. Jos päiväkodista on joku ylimääräinen muistettava, tuntuu sekin tosi ylivoimaiselta ja vaikealta.
No, nyt vähän helpottaa kun äitiysloma alkoi. Tosin vielä on muuttoa ja remonttia ja ties mitä tammikuun loppuun asti. Mutta eiköhän se tästä. Sen, että pitäisi lähteä jossain vaiheessa synnyttämäänkin, olen ihan tyystin onnistunut unohtamaan kaiken muun hässäkän ohessa.
Yritä jaksaa! Ja jos on liian vaikeaa, mene lääkärille. Saat lomaa ja ehkä lääkettäkin.
Kaikki on muuten kunnossa, lapset ja mies ovat ihania töissä on kaikki hyvin, mutta aivan hirveä ahdistus koko ajan. Tekisi mieli vain nukkua koska silloin ei oo niin karmea olo.
Ehditkö joulun aikaan levätä?