Olisin ollut kiinnostunut yhdestä miehestä, mutta hän yhtäkkiä hiljeni
Eipä kuulu enää mitään, jos minä en laita ensin hänelle viestiä. Pitäiskö antaa vaan olla? Piti treffata ja kaikkea. Harmittaa aivan hullun lailla :(
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näkönen olet ap?
Millä tavalla? Ihmisen näköinen kai.
Ap
Oletko kaunis? Millainen runko sinulla on? Onko ylipainoa? Millaiset kasvot? Osaatko pitää kehostasi huolta? Miten pukeudut?
En tiedä olenko. Pitkät paksut hiukset ja söpöt kasvot. Treenaan päivittäin ja bmi on 19. Kapea vyötärö ja pyöreä takapuoli. Ei tatuointeja tai lisäkkeitä enkä meikkaa paljoa. Käytän aika paljon mekkoja ja näytän kuulemma kiltiltä.
Ap
Kyllähän sua varmaan panis paremman puutteessa mutta usein naiset yliarvioi oman kauneutensa eli saatat oikeasti olla ruma.
Juurihan kyseenalaistin koko ulkonäköni. En todella tiedä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen itse koustannut noin viisi kertaa, kun nainen on ollut liian päällekäyvä. Vessamatkalla katoaminen toimii ainakin kapakassa.
Kerran yökerhossa juttelin yhde miehen kanssa ja oltiin jonottamassa baaritiskillä (pitkä jono), kun hän yhtäkkiä antoi minulle 50€ setelin ja pyysi minua tilaamaan hänelle oluen sillä aikaa kun hän käy vessassa. Minä sitten tilasin sen oluen ja maksoin sillä setelillä ja hän jäi sille tielleen. Häntä ei siis enää näkynyt koko baarissa.
Psyykkisiä ongelmia, keskenkasvuinen. Juokse.
Mulla oli kans tuollainen katoava tuuliviiri mies elämässä Ghoustaaminen on henkistä väkivaltaa ja typerää lapsellista käytöstä. Unohda se mies. Et ole hänen arvoisensa.
Vierailija kirjoitti:
OttoVille kirjoitti:
Ärsyttävintä on naiset,jotka eivät ymmärrä,että miestä ei kiinnosta vaan alkavat laittelemaan viestejä perään joka välissä. Onko oikeasti pakko jäädä roikkumaan? Kauanko ajattelit pommittaa ja tyrkyttää itseäsi?
Tik tak - lopeta!En ole laittanut hänelle enää mitään enkä ainakaan pommittanut. Ehkä miesten pitäisi opetella sanomaan ei kiitos, eikä roikottaa niitä naisia mukana?
Ap
Hyvä. Pidä pintasi jos mies yrittää ottaa selityksineensä suhun vielä yhteyttä. Niillä on tapana jojoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OttoVille kirjoitti:
Ärsyttävintä on naiset,jotka eivät ymmärrä,että miestä ei kiinnosta vaan alkavat laittelemaan viestejä perään joka välissä. Onko oikeasti pakko jäädä roikkumaan? Kauanko ajattelit pommittaa ja tyrkyttää itseäsi?
Tik tak - lopeta!En ole laittanut hänelle enää mitään enkä ainakaan pommittanut. Ehkä miesten pitäisi opetella sanomaan ei kiitos, eikä roikottaa niitä naisia mukana?
Ap
Hyvä. Pidä pintasi jos mies yrittää ottaa selityksineensä suhun vielä yhteyttä. Niillä on tapana jojoilla.
Tämä on totta. Välillä joku on kaivautunut jopa vuoden jälkeen jostain kolostaan ja kertonut, että teki silloin muinoin virheen, kun lopetti yhteydenpidon. Poistan ja estän nää samantien.
Ap
Yleensä itse lopetan naisen kanssa keskustelun, koska naiset eivät ole olleet kiinnostuneita minusta ja sitten ihmettelevät kun hiljennyn, eli hakevat vain huomiota ja hyväksyntää minulta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä itse lopetan naisen kanssa keskustelun, koska naiset eivät ole olleet kiinnostuneita minusta ja sitten ihmettelevät kun hiljennyn, eli hakevat vain huomiota ja hyväksyntää minulta.
No tässä tapauksessa siitä ei ainakaan ollut kyse.
Ap
Kai se on mentävä viikonloppuna baariin ja raahattava sieltä joku yhden yön hoito laastariksi.
Ap
Välillä pitää katsos miehen viettää aikaa omankin vaimon kanssa. Tyttöystäviä ja sharmutoja tapaillaan ja niille viestitellään sitten kun ehditään.
Kyllähän sua varmaan panis paremman puutteessa mutta usein naiset yliarvioi oman kauneutensa eli saatat oikeasti olla ruma.